Misschien dat ie meeleest en volgende week iets anders aan heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua OP, dat overhemd staat hem leuker dan wat ie op TV aanheeft
Ja, of dat een van twee straks post wat we ervan vonden en dat het een oldbie blijkt te zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ie meeleest en volgende week iets anders aan heeft
Beetje Frenk hemd.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua OP, dat overhemd staat hem leuker dan wat ie op TV aanheeft
Eensch.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Arcee het volgende:
Al met al wel degelijk een boeiende uitzending, vond ik.
Datquote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Arcee het volgende:
Al met al wel degelijk een boeiende uitzending, vond ik.
Klopt, je zit niet op het puntje van de stoel maar het is wel interessant. Henny is intellectueler dan je verwachten zou. Ook leuk een brede interesse.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef Jovatov het volgende:
De presentator maakt het gemoedelijk en Henny is een prettige spreker maar het is niet echt spannend.
Verwarrend.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
En de kast met de filmcollectiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeldquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ze moesten er even in komen maar ik vind het een goede uitzending al met al![]()
Veel belovend voor de rest iig. Jammer dat ik er 2 moet missen ivm vakantie
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken mensen die boeken in de woonkamer lelijk vinden
Jij hebt alles dubbel?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Als mensen mijn boeken zien dan denken ze dat er twee personen in dit huis wonen
Ik ook. Ik vind het een gemis als het ontbreekt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Je moet er wel plek voor hebben... en dat heb ik niet, alles staat in dozen op zolder helaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ja, ik ook. Merkte alleen in het begin dat het nog echt aftasten was. Maar dat vind ik juist wel weer boeiendquote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeld
Ik lees meer dan de meeste mensen die ik ken. Ik heb geen boekenkast. Lees alles uit de biliotheek of de laatste tijd als e-book.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ik baal dat mijn tweede boekenkast in de slaapkamer staat in de woonkamer geen plaats. In de woonkamer een kast met sportboeken in de slaapkamer de rest. Ben inmiddels toe aan een derde.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben ook niet veel ruimte, maar er staat wel een boekenkast in de kamer. En een vol DVD''s boven en dan nog wat op zolder en in de slaapkamer.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet er wel plek voor hebben... en dat heb ik niet, alles staat in dozen op zolder helaas.
Ik was even bang dat je man zijn vader was geweestquote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Duivenmelker was zijn vader. Is mijn man ook geweest duivenmelker dan!!
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Boekenkasten zijn voor babyboomers, de jongere generaties hebben tegenwoordig toch gewoon alle boeken op de Ipad staan?
Ik heb een e-reader gekocht op het moment dat de boekenkast te vol werdquote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Boekenkasten zijn voor babyboomers, de jongere generaties hebben tegenwoordig toch gewoon alle boeken op de Ipad staan?
Het staat inderdaad mooi. Geeft karakter aan de ruimte. Ik weet niet of jullie de documentaire met Gerrit Komrij hebt gezien. Zijn huis iséén grote boekenkast. Jaloersmakendquote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het een gemis als het ontbreekt.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je man zijn vader was geweest
Hoezo semi ? Hij pocht toch niet ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:12 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Wel het prototype semi intellectueel maar er is op zich doorheen te worstelen.
En de boekenkast (of meer het boekenhuis!) van wijlen Boudewijn Büch...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het staat inderdaad mooi. Geeft karakter aan de ruimte. Ik weet niet of jullie de documentaire met Gerrit Komrij hebt gezien. Zijn huis iséén grote boekenkast. Jaloersmakend
Ik wil een boek in m'n handen houden en in bed kunnen lezen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:13 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ereader leest juist heerlijk in bed. Lezen op een pad vind ik dan weer niet prettig, te onrustig als je langer leest..quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil een boek in m'n handen houden en in bed kunnen lezen.
En dan nog verbaasd zijn als auteurs klagen dat ze geen inkomsten hebben en cultuur steeds maar duurder wordt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef GeorgKacher het volgende:
De boekenkasten van Boudewijn Buch zal ik nooit meer vergeten, maar idd Ipad is ideaal ook omdat alle boeken gratis zijn te vinden.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nee maar hij doet naar mijn idee een beetje teveel zijn best om intellectueel over te komen.
Je wilt kunnen pochen met je kennis, dat is een typisch babyboomer trekje.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat doe ik vanuit de bibliotheek. Wat moet ik zelf met een boek? Als ik het gelezen heb kijk ik het niet meer aan. Twee keer lezen doe ik niet, die tijd kan ik beter besteden aan weer een ander boek.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij is voor mijn gevoel oprecht geïnteresseerd in de onderwerpen. In het begin had ik wel dat gevoel, maar dat kun je niet 3 uur acteren.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nee maar hij doet naar mijn idee een beetje teveel zijn best om intellectueel over te komen.
Wat een frustraties. Zijn je ouders baby-boomers en heb je een generatieprobleempje?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Je wilt kunnen pochen met je kennis, dat is een typisch babyboomer trekje.
?? Hij legt uit wat hem boeit/aantrekt/fascineert etc etc. Lijkt me vrij relevant in dit programma.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Mijn broer raadde het me ook aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan nog verbaasd zijn als auteurs klagen dat ze geen inkomsten hebben en cultuur steeds maar duurder wordt.
Dankzij parasieten die alles gratis willen lezen.
Volgens doen ze het allebei een beetje en wel met een knipoog. Dat gedoe over die schedeltypen ivm geluid, dat was echt over the top.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:17 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nee hoor. Een boek moet je zelf hebben, ook al lees je het maar 1 keer.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat doe ik vanuit de bibliotheek. Wat moet ik zelf met een boek? Als ik het gelezen heb kijk ik het niet meer aan. Twee keer lezen doe ik niet, die tijd kan ik beter besteden aan weer een ander boek.
Nee want ik lees ze helemaal niet. Koop ze op kleur. Ze moeten wel een beetje bij het behang passen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Je wilt kunnen pochen met je kennis, dat is een typisch babyboomer trekje.
Dat idee had ik ook. Tot ik er een vast had. In eerste instantie voor vakanties gekocht (scheelt een hoop gesleep met mijn leesverlslaving) maar ik lees inmiddels alles op dat dingquote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook veel liever een boek dan een digitaal bestandje. Ik wil het vasthouden en bewaren en doorbladeren.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor. Een boek moet je zelf hebben, ook al lees je het maar 1 keer.
Ik heb het ook met games, die wil ik op de DVD hebben met het boekje erbijquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Tot ik er een vast had. In eerste instantie voor vakanties gekocht (scheelt een hoop gesleep met mijn leesverlslaving) maar ik lees inmiddels alles op dat dingLeest stiekem prettiger dan ik dacht en houdt in bed beter vast dan de enorm dikke pillen die ik vaak lees. Mooie boeken koop ik nog steeds ook gewoon van papier overigens, net als mooie cd's en films (maar dan niet van papier dus
)
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar, als de babyboomers onder de zoden liggen, geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook met games, die wil ik op de DVD hebben met het boekje erbijHelaas is dat tegenwoordig niet altijd meer mogelijk.
DVD's koop ik niet zo vaak, alleen af en toe een serie.
Ik ben wel weer meer gaan lezen danzij de e-readerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook veel liever een boek dan een digitaal bestandje. Ik wil het vasthouden en bewaren en doorbladeren.
Misschien moet je een praatclubje beginnen over je babyboomers obsessiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar als de babyboomers onder de zoden liggen geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.
Ik ook iddquote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben wel weer meer gaan lezen danzij de e-reader.
Kaas!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Tom Amerika heeft ook een nummer geschreven over het eeerste broodje pindakaas dat ie ooit at
Daar heb ik Fok voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je een praatclubje beginnen over je babyboomers obsessie
Sorry. Maar om jou te pesten blijven we allemaal nog langer dan 20 jaar leven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar, als de babyboomers onder de zoden liggen, geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.
Heel leuk dat je het ook mooi vond om te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jovatov het volgende:
Voor het eerst een een normale aflevering Zomergasten gekeken, na afgelopen vrijdag de docu van afgelopen zondag teruggekeken te hebben.
Voor een interview van drie uur viel het me prima mee, al scheelt het dat ik hier meelas en zo af en toe ook facebook voor wat afleiding aanhad.
Henny was een fijne gast en ik vind kunst, wat denk ik het overkoepelende thema was, waar Henny op een leuke manier over dacht. En terwijl ik dit schrijf duidt Jan elk fragment als een kunstfragment
Heb het gevoel dat ik met mijn 22 jaar zo ongeveer de jongste kijker hier was, maar ik vond het leuk en kijk volgende week weer.
OK Maar is dat al 32 jaar geleden. Als er al een thema was is het 32 jaaarquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jovatov het volgende:
Voor het eerst een een normale aflevering Zomergasten gekeken, na afgelopen vrijdag de docu van afgelopen zondag teruggekeken te hebben.
Voor een interview van drie uur viel het me prima mee, al scheelt het dat ik hier meelas en zo af en toe ook facebook voor wat afleiding aanhad.
Henny was een fijne gast en ik vind kunst, wat denk ik het overkoepelende thema was, interessant. Henny dacht er op een leuke manier over. En terwijl ik dit schrijf duidt Jan elk fragment als een kunstfragment
Heb het gevoel dat ik met mijn 22 jaar zo ongeveer de jongste kijker hier was, maar ik vond het leuk en kijk volgende week weer.
Shot ja, dat is een goed teken en gebeurt niet vaak meerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Felixa het volgende:
Zeer aangename uitzending met een aangename presentator.
Het vloog inderdaad voorbij, ze zijn zelfs nog tien minuutjes uitgelopen.
Vond ik ook, geen zapneigingen gehadquote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef peaceman het volgende:
Boeiende avond. Prima gedaan van beide heren.
inderdaan ik was 16 toen ik begon met Herenleed van Cherry Duynsquote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Tem het volgende:
22 is best oud om met Zomergasten te beginnen.
Tour de Jour hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
Wat ik gezien heb geeft me zeker bevallen..
Nu de film
Oh die is mooi en het loopt lekkerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Slaap als een reus
slaap als een roos
slaap als een reus van een roos
reuzeke
rozeke
zoetekoeksdozeke
doe de deur dicht van de doos
Ik slaap
Dit is iets minder "vreemd" maar ik kreeg dit gedicht ooit van een tante op een kaartje, ik vond het zo mooi, terwijl de tekst ook heel simpel is.
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaan ik was 16 toen ik begon met Herenleed van Cherry Duyns
Dat was de andere heer. Duyns leeft nog, maar het Armando museum id inderdaad afgebrandquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
Ik ben blij dat het aanbod beperkt bleefquote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Dutchguy het volgende:
Van die stukjes van die zang uit verschillende culturen had ik wel wat meer willen horen.
Begon het om 7 uur of eindigde het om 12 uur ? Weet het niet meer. Dacht wel dat ze begonnen met een half uur uit een jeugdserie.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Tijn het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat het maar 3 uur is en geen 4 zoals vroeger.
Was al droog ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Een prachtige uitzending beide heren waren goed.
Ze begonnen om 8 uur (en niet kwart over 8 zoals nu) en gingen dan door tot iets over 12'en.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begon het om 7 uur of eindigde het om 12 uur ? Weet het niet meer. Dacht wel dat ze begonnen met een half uur uit een jeugdserie.
Is ook persoonlijk natuurlijk. Van die western had ik zoiets van doorspoelen...quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het aanbod beperkt bleef
Voor de liefhebbers is er YouTube
Volgens mij van 20-24u.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begon het om 7 uur of eindigde het om 12 uur ? Weet het niet meer. Dacht wel dat ze begonnen met een half uur uit een jeugdserie.
Wat had je dan gehoopt ?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:36 schreef Kansenjongere het volgende:
Het ging inderdaad redelijk snel voorbij (heb niet de indruk dat ik ruim 3 uur gekeken heb), maar ik kan ook niet zeggen dat ik het gesprek of de fragmenten erg boeiend vond. De presentator lijkt me erg geschikt, maar Henny Vrienten was helaas niet de gast die ik gehoopt had.
Ik 14 met Henk Hofland als gast.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaan ik was 16 toen ik begon met Herenleed van Cherry Duyns
Ik had een iets losbandiger type verwacht, maar ik zag een aan het Adriaan van Dis syndroom lijdende semi intellectueel.quote:
Ik miste een beetje gruis zeg maar, een beetje frustratie over iets wat hem boos of iets wat hem verdrietig maakte zodat je even een andere kant van een persoon ziet. Dat had ik bijv. wel sterk bij Erwin Olaf. Daardoor krijgt zo'n uitwisseling wat meer diepte vind ik.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ik had een iets losbandiger type verwacht, maar ik zag een aan het Adriaan van Dis syndroom lijdende semi intellectueel.
Ja achteraf als ik er echt over nadenk geef ik je gelijk. Een beetje boeken lezen, cultureel verantwoorde films kijken, van klassieke muziek houden, gedichten citeren. Schoenmaker blijf bij je leest en zet live op TV een naald in je arm terwijl je boeren een beugelfles Grolsch aan je lippen zet en zeg tegen de presentator, heb je wat ? Wat mot je ? Moet je een beuk ? En waarom zijn er geen groupies hier. Stelletje mietjes van de VPRO. Rot met je achterwerk in je kast homo.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:39 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ik had een iets losbandiger type verwacht, maar ik zag een aan het Adriaan van Dis syndroom lijdende semi intellectueel.
Nou nee, maar ik had gewoon iets wat meer provo- of nozem achtige zooi verwacht met wat meer maatschappelijke onderwerpen. Ik bedoel dus niet dat het een ordinaire rotzooi hoeft te worden waarbij er fragmenten van Oh oh Cherso getoond worden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja achteraf als ik er echt over nadenk geef ik je gelijk. Een beetje boeken lezen, cultureel verantwoorde films kijken, van klassieke muziek houden, gedichten citeren. Schoenmaker blijf bij je leest en zet live op TV een naald in je arm terwijl je boeren een beugelfles Grolsch aan je lippen zet en zeg tegen de presentator, heb je wat ? Wat mot je ? Moet je een beuk ? En waarom zijn er geen groupies hier. Stelletje mietjes van de VPRO. Rot met je achterwerk in je kast homo.
Zoiets he ?
Dan had je het weer een typische Baby-Boom uitzending gevonden.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik had gewoon iets wat meer provo- of nozem achtige zooi verwacht
Ach ja ik denk dat mijn babyboom allergie gewoon weer even opspeelde.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had je het weer een typische Baby-Boom uitzending gevonden.
Ik vind dat ook jammer. 3 uur lijkt zelfs wat kort.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:35 schreef Tijn het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat het maar 3 uur is en geen 4 zoals vroeger.
Bedankt dat je dit verhaal met ons hebt willen delenquote:Op maandag 23 juli 2012 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb die hele zomergasten gemist, zitten plaatjes te draaien via youtubbus, Cat Stevens vind ik toch wel goed...
Onze eigen zomergasten eigenlijk... via alleen muziek.
Wat zou jij voor je eigen zomergasten laten zien dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:33 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Bedankt dat je dit verhaal met ons hebt willen delen
Lekker weertje vandaag hè ?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat zou jij voor je eigen zomergasten laten zien dan?
We zijn altijd consumenten hè.
Stel je eigen zomergasten een keer samen joh.
Ja, daarom juist, lekker terrasdeuren open en je eigen zomergastenavond samenstellen.quote:
Zit je al weer aan de weed?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:06 schreef sig000 het volgende:
Ik heb vandaag even gekeken omdat ie ooit tegenover woonde en in mijn coffeeshop rustig keek wanneer de kust veilig was om naar huis te gaan.
Staal/Stali wat leuk dat je nu ook al post onder het account van je vriendje.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
Na 24 jaar ben ik ik er mee gestopt, met zomergasten, het is alleen nog maar puur snobisme om dit te volgen.
Zij ligt te slapen nu, dude. Ik weet niet wat voor een vête jij denkt uit te vechten op jouw leeftijd met haar?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Staal/Stali wat leuk dat je nu ook al post onder het account van je vriendje.
Gaat het verder wel goed met jullie en al jullie persoonlijkheden?
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Heb jij ook al iets tegen babyboomers?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef Ryan3 het volgende:
Zij ligt te slapen nu, dude. Ik weet niet wat voor een vête jij denkt uit te vechten op jouw leeftijd met haar?
Nee, ik heb niets tegen babyboomers nee. Maar dat meideke van mij is 20 jaar jonger dan jij dus, trek het even in perspectief. Ik weet ook verder niet wat jullie beef is, maar ik ben iig niet haar. En, ja ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En waarom is zo'n lutser die ze uitnodigen zoveel interessanter dan jij bijv.? Ze zijn niet interessanter dan jij, golfer...quote:Op maandag 23 juli 2012 01:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd er mee te maken? Heb jij ook al iets tegen babyboomers?
Meeste wel, hoe vaak kijk je er nog naar?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:22 schreef sig000 het volgende:
TV gewoon helemaal stoppen, allemaal ouwe koeien uit de sloot gedoe.
Bij mij is BBC2 al weg & andere zenders ook, maar ik gebruik tv doorgaans alleen om naar journaal te kijken en er gedownloade films en series mee af te spelen.quote:
Van die hanggordijnen heb we in de keuken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij ons hangen alleen de ondergordijnen.
Ik ben ook de baas niet hè.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van die hanggordijnen heb we in de keuken.
Precies, dan kunnen wij nu even vrij-FOK!ken, zo is het ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet een vrouw de ruimte geven daar waar het kan.
Kut,daar gaan de kijkcijfersquote:Op maandag 23 juli 2012 00:59 schreef Ryan3 het volgende:
Na 24 jaar ben ik ik er mee gestopt, met zomergasten, het is alleen nog maar puur snobisme om dit te volgen.
En Sesamstraat ?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
Net zoals ze trouwens moeten stoppen met DWDD
En P&W.
Ik kijk Zomergasten voornamelijk om getipt te worden over toffe films, series, documentaires en muziek. Zoals gisteren Quest For Fire, ik had nooit geweten dat die film bestond als ik alleen maar m'n eigen favoriete clipjes op YouTube was blijven bekijken.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En, ja ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En waarom is zo'n lutser die ze uitnodigen zoveel interessanter dan jij bijv.?
Wat een onzinargument. Volgens mij gaat het om de combinatie van fragmenten en gesprek met een gast die daar een verhaal bij te vertellen heeft. Het feit dat je op internet alles kunt opzoeken doet daar geen enkele afbreuk aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
ik vind dit programma een hoog snobisme gehalte hebben. Het heeft zijn tijd voorbij gestreefd. Iedereen kan nu zelf zijn eigen zomergastenavond invullen. Dankzij internet (je kunt alles opzoeken nl..) En P&W.
En eentje met een heel hoog snobgehalte ook nog eens.quote:
Er was sowieso nog teveel concurrentie op andere zenders denk ik.quote:
Vorig jaar was Marc Marie Huijbrechts de eerste gast ...toen keken 803.000 kijkers.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:48 schreef Mike het volgende:
603.000 kijkers is best aardig. Het is sowieso een stuk beter dan de twee laatste afleveringen (de laatste van de vorige zomer scoorde zelfs maar 285.000 kijkers).
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:51 schreef Weltschmerz het volgende:
Positief vond ik de interviewer, dat is gewoon een vakman en dat merk je, hoeft niet per se maar het heeft wel voordelen. De richting die het programma op lijkt te willen spreekt me ook wel aan, het was niet al te introspectief en voor zover het dat was was het veel in relatie to zijn vak en zijn en blik op de wereld. Ook mag het weer een beetje elitair zijn en ze spotten met zijn tweeen enigzins met de vervlakking van de laatste jaren.
Maar ik vond de fragmenten best leuk maar ook weer niet heel leuk. En de gast sprak me niet zo aan. Ik heb heel veel respect voor Vrienten hoor, het is ook zeker iemand die nadenkt. Maar het is een erg zachtaardige man met wie je volgens mij alleen maar een vriendelijk gesprek kunt hebben. Persoonlijk kijk ik liever naar een provocateur, een branieschopper, een rebel, een haantje.
Dit precies. En ergens heb ik er ook spijt van gekregen dat ik mij van het terras wel naar binnen heb begeven voor deze Zomergast uitzending. Ik denk dat de mensen die ervoor gekozen hebben om de fles prosecco lekker buiten te blijven hangen weinig gemist hebben. Die waren net op tijd binnen om de goede keuzefilm te kunnen zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Copycat het volgende:
Het was gisteravond voor het eerst ook weer buitenzitzomertijd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En eentje met een heel hoog snobgehalte ook nog eens.
De eerste aflevering van Zomergasten heeft zondagavond minder kijkers getrokken dan de afgelopen twee jaar. De uitzending waarin presentator Jan Leyers drie uur lang de muzikant Henny Vrienten interviewde, werd gezien door 603 duizend kijkers, blijkt maandag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:28 schreef Tijn het volgende:
600k is voor Zomergasten toch helemaal niet zo slecht?
Zie je, 600k is voor Zomergasten helemaal niet zo slecht.quote:In de twee jaar daarvoor lagen de kijkcijfers van Zomergasten lager.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Tijn het volgende:
Ik vond het juist een verademing dat Jan Lyers er een echt gesprek van maakte, dat is iets wat ik sinds Joris Lyendijk en eigenlijk sinds Van Dis totaal heb gemist. Met name JBC de afgelopen twee jaar werkte juist als een kind een lijstje vragen af, daar heb ik Jan Lyers niet op kunnen betrappen.
De rust met af en toe een stilte is iets wat ik ook erg kan waarderen op zondagavond. Het programma duurt natuurlijk uren en dan wil ik niet constant op het puntje van m'n stoel zitten.
Een fijn gesprek tussen volwassen mensen met interessante fragmenten en een goede film, wat kun je je als fan van Zomergasten nog meer wensen? Ik ben echt dolgelukkig met Jan Lyers als gastheer dit seizoen!
1.2 miljoen babyboomers keken dus 1 tegen 100 en de rest van dat geteisem keek naar Zomergasten. Dan kom je op zo'n beetje de voltallige babyboom populatie. Het is tijd dat die babyboom buis geheel afgeschaft wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste aflevering van Zomergasten heeft zondagavond minder kijkers getrokken dan de afgelopen twee jaar. De uitzending waarin presentator Jan Leyers drie uur lang de muzikant Henny Vrienten interviewde, werd gezien door 603 duizend kijkers, blijkt maandag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.
Vorig jaar, toen Jelle Brandt Corstius het programma presenteerde, trokken de eerste drie afleveringen ieder ruim achthonderdduizend kijkers. In 2010 schakelden 837 duizend kijkers in op de eerste aflevering. In de twee jaar daarvoor lagen de kijkcijfers van Zomergasten lager.
Het best bekeken programma na het achtuurjournaal was zondag Caroline Tensens kennisquiz Eén Tegen 100 met bijna 1,2 miljoen kijkers. Ook Hart van Nederland met 970 duizend en de TV Show met 837 duizend kijkers deden het goed. Andere programma's in de dag top tien gingen over sport en de Tour de France.
Toch wel je kunstgebitje uitgedaan, he?quote:
Het is al geregeld. Dit las ik net :quote:Op maandag 23 juli 2012 15:00 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
1.2 miljoen babyboomers keken dus 1 tegen 100 en de rest van dat geteisem keek naar Zomergasten. Dan kom je op zo'n beetje de voltallige babyboom populatie. Het is tijd dat die babyboom buis geheel afgeschaft wordt.
Ik juist wel. Heerlijke tv wordt datquote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
Jan Smit, Frans bauer, Xander de Buisonjé, Marijke Helwegen
Ik kijk niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is al geregeld. Dit las ik net :
SBS komt met eigen 'Zomergasten'
SBS 6 start met een nieuw programma dat veel weg heeft van Zomergasten (VPRO). In De Ideale Zaterdagavond bekijkt presentator Viktor Brand favoriete televisiefragmenten met Bekende Nederlanders.
SBS meldt op haar website dat bekende Nederlanders als Jan Smit en Frans Bauer hun ideale televisieavond mogen samenstellen - net als gasten in het zomerprogramma Zomergasten. Ook zullen de gasten in De Ideale Zaterdagavond, belooft SBS, geconfronteerd worden met hun eigen televisieblunders.
In de eerste aflevering, aanstaande zaterdag, zijn Xander de Buisonjé en Marijke Helwegen te gast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel als je bedenkt dat dit de bekendste van de vijf gasten van dit jaar was.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:28 schreef Tijn het volgende:
600k is voor Zomergasten toch helemaal niet zo slecht?
Hoezo? Ken je Van Dis dan niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Wel als je bedenkt dat dit de bekendste van de vijf gasten van dit jaar was.
Ja, zo'n van Dis, wie is dat nou helemaal?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat hij dit jaar ook zomergast is, van de overige 4 lijkt Vrienten me met afstand de bekendste.quote:
Ik ken veel mensen die met hem weglopen als maker van de intellectuele grappen, maar ik vond hem tot nu toe niet echt grappig. Maar ik kan me best voorstellen dat hij snobs aanspreekt.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral de mensen die de hele uitzending met Micha Wertheim blijven kijken zijn de ware snobs.
Is dat zo ?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is dat woord inmiddels niet te mainstream.quote:
Lekker ergeren dusquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die met hem weglopen als maker van de intellectuele grappen, maar ik vond hem tot nu toe niet echt grappig. Maar ik kan me best voorstellen dat hij snobs aanspreekt.
Die Verwaayen zal dan ter compensatie zijn. Ik lees dat hij het verkiezingsprogramma van de VVD uit 2006 heeft geschreven dus dan verwacht ik wel het nodige plat vermaak.
Antisemiet.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral de mensen die de hele uitzending met Micha Wertheim blijven kijken zijn de ware snobs.
Aangenaam, Nederlands Hervormd.quote:
Het is gewoon erger dan je zou kunnen verzinnenquote:Een televisiefragment waar Xander nog steeds erg om moet lachen, is het moment dat Ron Brandsteder in de ‘Showbizzquiz’ wordt aangevallen door een emoe. Ook een blunder van gewichtheffers en een aantal voetbalbloopers zijn hem bijgebleven en wil hij graag delen. Een van Marijke’s favoriete tv-momenten is van ‘Koefnoen’ waarin Yolanthe wordt getypeerd en ze op bezoek gaat bij Khadaffi. Een ander programma dat ze graag ziet, is ‘Animal Crackers’.
Het was dus geen verzonnen grap van tong80?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:10 schreef Tijn het volgende:
Uit het persbericht:
Het is gewoon erger dan je zou kunnen verzinnen
Het is al uitgezonden in januari, begrijp ik uit het persbericht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was dus geen verzonnen grap van tong80?
Ze gaan echt zoiets walgelijks uitzenden bij die campingzender?
Postte in het andere topic al dat dat het geval is iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is al uitgezonden in januari, begrijp ik uit het persbericht.
Ah, oud nieuws opgeduikeld door tong?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is al uitgezonden in januari, begrijp ik uit het persbericht.
Geweldig. Je moet echt een briljante geest zijn om zoiets te verzinnenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef Specularium het volgende:
Nee, dit dan:
{SBS6] Schoonspringen met Sterren: Gerard Joling als host!
Lees je eerst in opa. Kwam niet van mij. En het is Tong en tong80. Zit je weer aan de fles ?quote:
Aan wie vraag je dat ?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was dus geen verzonnen grap van tong80?
Zomergasten 2012 #4quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar wordt dat dan nog herhaald, komt het binnenkort op t.v.?
SBS-6 komt met een variant op 'Zomergasten', 'De Ideale Zaterdagavond'quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat had ik ook gelezen, maar daarna stond dat het in januari al geweest is...
Aan je moeder.quote:
Editquote:
Alle berichten daarover zijn van januari.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
SBS-6 komt met een variant op 'Zomergasten', 'De Ideale Zaterdagavond'
Ik weet nu niet of het een recent bericht is. Lijkt me achteraf een gedateerd bericht en wordt het niet eens herhaald omdat er staat begint as zaterdag.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alle berichten daarover zijn van januari.
Blijkbaar heb je dus gelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 01:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, dat had ik ook gelezen, maar daarna stond dat het in januari al geweest is...
Niet bij de hand, wat was de strekking?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef AnneX het volgende:
Nou, Arnon Grunberg vindt er ook wat van.
/ zie zijn column vanochtend in vk.
Tja, lastig om samen te vatten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet bij de hand, wat was de strekking?
Ik. Maar heb net in de bieb wel toch toevallig weer een boek van hem geleend.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef AnneX het volgende:
Wie is er wel eens kritisch op A.Grunberg ?behalve zijn moeder.
Het is allemaal azijnpissen om het azijnpissen. Klagen zit hier in de menselijke natuur.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:05 schreef Tijn het volgende:
Mensen die Zomergasten met Jan Lyers niet kunnen waarderen, zijn volgens mij überhaupt helemaal geen echte fans van het programma.
quote:De eerste uitzending van het Nederlandse televisieprogramma 'Zomergasten' trok gisteravond 603.000 kijkers. Dat schrijft de Nederlandse Volkskrant op haar website. Voor het eerst werd het praatprogramma niet gepresenteerd door een Nederlander, maar door onze eigen Jan Leyers.
Volgens de krant gaat het om een lager kijkcijfer dan de eerste uitzending vorig jaar (801.000 kijkers). Er is echter nog wel steeds sprake van een "bovengemiddeld aantal". 'Zomergasten' was gisteravond het dertiende best bekeken programma op de Nederlandse televisie, goed voor een vijfde plaats in primetime.
De eerste gast was 'Doe Maar'-frontman Henny Vrienten. De commentaren na afloop op Twitter waren verdeeld, aldus de Volkskrant. "De ene meent dat Leyers vriendelijk overkwam en Vrienten goed liet uitpraten, de andere vond dat het gesprek te weinig diepgang kreeg." Zelf heeft de krant het over een "tamme" uitzending.
Ik zou het woord tam niet gebruiken. Vind ik te negatief klinken. Eerder gemoedelijk ofzoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:01 schreef zuiderbuur het volgende:
Ook bij ons wordt in de gaten gehouden hoe Jan Leyers het deed:
http://www.demorgen.be/dm(...)in-Zomergasten.dhtml
[..]
Ik vind tam wel op z'n plaats. Soms deed Vrienten een opmerkelijke uitspraak en dan keek Leyers 'm aan met een gezicht van 'eigenlijk zou ik hier nu op moeten doorvragen', waarna hij een stilte liet vallen en vervolgens doorging naar het volgende onderwerp. Desalniettemin best een prettig gesprek, maar echt spannend werd het niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou het woord tam niet gebruiken. Vind ik te negatief klinken. Eerder gemoedelijk ofzo
Liever niet nee.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Tijn het volgende:
Ik wil helemaal geen spanning in Zomergasten.
Met spanning bedoel ik ook niet dat er ruzie moet ontstaan ofzo. De spanning ontstaat door even wat door te vragen als er een pijnlijk onderwerp wordt aangesneden of de gast wat uit te dagen om meer te vertellen dan hij zou willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Tijn het volgende:
Ik wil helemaal geen spanning in Zomergasten.
Verder geen big deal, want het is prettig om naar te kijken. Maar wel een beetje 'tam', dus.quote:Leyers kan prachtig converseren, maar doorprikken doet hij niet. Op het seminarie in Brabant was iets gebeurd met Vrienten, maar wat? Leyers vroeg er niet naar.”
En zo zijn er meer voorbeelden, vervolgt hij. “Vrientens vader begreep weinig van zijn pop-zoon. Ook daarover niets. Na een paar zinnen over het Doe Maar-einde in 1984 besloot Vrienten zelf: ‘We zullen het hierbij laten.’ En Leyers knikte.”
Dat is ook zo. Ik hou ook meer van de Ischa-methode. Maar misschien was het een begin. Ze zullen evalueren en misschien aanpassen. Maar ik vond dat kabbelende gisteren wel lekker.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:25 schreef Mike het volgende:
[..]
Met spanning bedoel ik ook niet dat er ruzie moet ontstaan ofzo. De spanning ontstaat door even wat door te vragen als er een pijnlijk onderwerp wordt aangesneden of de gast wat uit te dagen om meer te vertellen dan hij zou willen.
Het Parool zei daar bv over:
[..]
Het stikt van de vooroordelen. Valt me mee dat Jef Rademakers werd geaccepteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de Hollanders die bij de media werken, nogal.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Bij Trouw benadrukt men dat het allebei hoffelijke, charmante zuiderlingen waren...
Nu dacht ik ook te kunnen horen aan Vrienten's accent dat hij uit Noord-Brabant komt, maar of dat nou zo uitmaakte?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)te-Zomergasten.dhtml
quote:omdat ik nooit 'n broertje had
maar zussen om me heen
die alles voor me deden
was ik vaak alleen
voetballen dat kon ik niet
dus echte vriendjes had ik niet
ze wonnen al m'n knikkers
meisjes waren leuker
ze vochten nooit met mij
ze konden uren kletsen
en daar zat ik stiekum bij
terwijl de jongens uit m'n straat
uitmuntten in kattekwaaad
kreeg ik mijn eerste kusje
macho macho
stoere mannen macho
was ik maar 'n vrouw
dan breide ik met jou
'k heb nooit kunnen wennen
aan mannen met elkaar
dronken aan de boemel
en voor 'n grapje klaar
vuile praat tot 's morgens vroeg
strompelend van kroeg tot kroeg
wij wij waren samen
macho macho
stoere mannen macho
was ik maar een vrouw
dan breide ik met jou
voetballen dat kon ik niet
dus echte vriendjes had ik niet
ze wonnen al m'n knikkers
macho macho
stoere mannen macho
was ik maar een vrouw
dan breide ik met jou
Als je had opgelet had je hem ook gewoon horen vertellen dat hij in Hilvarenbeek en Tilburg is opgegroeid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:27 schreef zuiderbuur het volgende:
Bij Trouw benadrukt men dat het allebei hoffelijke, charmante zuiderlingen waren...
Nu dacht ik ook te kunnen horen aan Vrienten's accent dat hij uit Noord-Brabant komt, maar of dat nou zo uitmaakte?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)te-Zomergasten.dhtml
Ken niks van hem. Waar is ie mee te vergelijken ?quote:
Kamagurka ?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Specularium het volgende:
Ik zou niet weten waar hij mee te vergelijken is, hij heeft een eigen (vrij absurde) stijl van grappen maken.
Wellicht iets te onverschillig voor de VARA.
quote:
VARA?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Specularium het volgende:
Ik zou niet weten waar hij mee te vergelijken is, hij heeft een eigen (vrij absurde) stijl van grappen maken.
Wellicht iets te onverschillig voor de VARA.
Wie is dat ? Met wie is ie te vergelijken ?quote:
De man achter Seinfeld. De man waarop George Constanza is gebaseerd. De man achter Curb your enthusiasm. De man!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:08 schreef tong80 het volgende:
Wie is dat ? Met wie is ie te vergelijken ?
quote:Wristcutters: A love story
Nadat Zia zelfmoord pleegt, komt hij in een vreemd hiernamaals terecht. Alle bewoners zijn zelfmoordenaars en niemand lacht. Een Russische muzikant en een toerist worden zijn beste vrienden. Het drietal gaat in Wristcutters: A love story op zoek naar hetgeen ze in hun vorige leven niet konden vinden.
Zia wil niet meer leven nadat zijn geliefde Desiree hem dumpt. Hij snijdt zijn polsen door en denkt dat het allemaal voorbij is. Maar hij komt in een hiernamaals terecht waar het niet erg gezellig is. Er wonen alleen maar mensen die zichzelf van kant hebben gemaakt, inclusief zelfmoordterroristen.
Vriendschap en liefde
Samen met een Russische muzikant gaat Zia op zoek naar zijn ex-geliefde. Hij krijgt namelijk te horen dat Desiree ook zelfmoord heeft gepleegd, een maand na Zia. Onderweg komen de vrienden een toeriste tegen die met hen meereist. Wat volgt is een komische tocht op zoek naar vriendschap en liefde.
Seinfeld ken ik wel. Die is lekker laidback.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De man achter Seinfeld. De man waarop George Constanza is gebaseerd. De man achter Curb your enthusiasm. De man!
Ja gezellig. Collectieve zelfmoord.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:17 schreef Specularium het volgende:
Hij heeft ook een leuke film uitgezocht:
[..]
Curb is echt geweldig inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
De man achter Seinfeld. De man waarop George Constanza is gebaseerd. De man achter Curb your enthusiasm. De man!
Wie is dat ?quote:
Larry David.quote:
Zoiets als Joop Doderer en Swiebertje ?quote:
Zoek het eens op Tong. Een comedy serie die over Larry David zelf gaat. Echt een aanrader. Het werd uitgezonden op HBO.quote:
Hoef je ook niet te weten. Het is gewoon zo.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Leon maar een droplul, weet niet eens waarom.
Wat is HBO ?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Zoek het eens op Tong. Een comedy serie die over Larry David zelf gaat. Echt een aanrader. Het werd uitgezonden op HBO.
Ik ook niet, ik weet wel waarom ik hem een lul vind.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:48 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Leon maar een droplul, weet niet eens waarom.
Ik had juist het idee dat hij NIET grappig probeerde te zijn, omdat, dat verwacht werd...quote:Op zondag 29 juli 2012 20:28 schreef golfer het volgende:
Rot stem en nu al niet grappig met z'n proberen grappig te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |