Misschien dat ie meeleest en volgende week iets anders aan heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua OP, dat overhemd staat hem leuker dan wat ie op TV aanheeft
Ja, of dat een van twee straks post wat we ervan vonden en dat het een oldbie blijkt te zijnquote:Op zondag 22 juli 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ie meeleest en volgende week iets anders aan heeft
Beetje Frenk hemd.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:53 schreef Bluezz het volgende:
Overigens qua OP, dat overhemd staat hem leuker dan wat ie op TV aanheeft
Eensch.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Arcee het volgende:
Al met al wel degelijk een boeiende uitzending, vond ik.
Datquote:Op zondag 22 juli 2012 22:55 schreef Arcee het volgende:
Al met al wel degelijk een boeiende uitzending, vond ik.
Klopt, je zit niet op het puntje van de stoel maar het is wel interessant. Henny is intellectueler dan je verwachten zou. Ook leuk een brede interesse.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:02 schreef Jovatov het volgende:
De presentator maakt het gemoedelijk en Henny is een prettige spreker maar het is niet echt spannend.
Verwarrend.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
En de kast met de filmcollectiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeldquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ze moesten er even in komen maar ik vind het een goede uitzending al met al![]()
Veel belovend voor de rest iig. Jammer dat ik er 2 moet missen ivm vakantie
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken mensen die boeken in de woonkamer lelijk vinden
Jij hebt alles dubbel?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Als mensen mijn boeken zien dan denken ze dat er twee personen in dit huis wonen
Ik ook. Ik vind het een gemis als het ontbreekt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Je moet er wel plek voor hebben... en dat heb ik niet, alles staat in dozen op zolder helaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ja, ik ook. Merkte alleen in het begin dat het nog echt aftasten was. Maar dat vind ik juist wel weer boeiendquote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeld
Ik lees meer dan de meeste mensen die ik ken. Ik heb geen boekenkast. Lees alles uit de biliotheek of de laatste tijd als e-book.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ik baal dat mijn tweede boekenkast in de slaapkamer staat in de woonkamer geen plaats. In de woonkamer een kast met sportboeken in de slaapkamer de rest. Ben inmiddels toe aan een derde.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |