Herkenbaarquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Mooi boekenkasten intrigeren mij ook bij andere mensen ik wil weten wat er in staat. Heb ik trouwens ook bij platenkasten
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
En de kast met de filmcollectiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeldquote:Op zondag 22 juli 2012 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, ze moesten er even in komen maar ik vind het een goede uitzending al met al![]()
Veel belovend voor de rest iig. Jammer dat ik er 2 moet missen ivm vakantie
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ken mensen die boeken in de woonkamer lelijk vinden
Jij hebt alles dubbel?quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Karina het volgende:
Als mensen mijn boeken zien dan denken ze dat er twee personen in dit huis wonen
Ik ook. Ik vind het een gemis als het ontbreekt.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Je moet er wel plek voor hebben... en dat heb ik niet, alles staat in dozen op zolder helaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ja, ik ook. Merkte alleen in het begin dat het nog echt aftasten was. Maar dat vind ik juist wel weer boeiendquote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond het vanaf het begin een goeie aflevering. Geen moment verveeld
Ik lees meer dan de meeste mensen die ik ken. Ik heb geen boekenkast. Lees alles uit de biliotheek of de laatste tijd als e-book.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef golfer het volgende:
En huis zonder boeken heeft geen karakter.
En een kamer zonder boekenkast zegt veel over de bewoner(s).
Ik baal dat mijn tweede boekenkast in de slaapkamer staat in de woonkamer geen plaats. In de woonkamer een kast met sportboeken in de slaapkamer de rest. Ben inmiddels toe aan een derde.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:11 schreef Bluezz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |