Dit precies. En ergens heb ik er ook spijt van gekregen dat ik mij van het terras wel naar binnen heb begeven voor deze Zomergast uitzending. Ik denk dat de mensen die ervoor gekozen hebben om de fles prosecco lekker buiten te blijven hangen weinig gemist hebben. Die waren net op tijd binnen om de goede keuzefilm te kunnen zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Copycat het volgende:
Het was gisteravond voor het eerst ook weer buitenzitzomertijd.
quote:Op maandag 23 juli 2012 09:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En eentje met een heel hoog snobgehalte ook nog eens.
De eerste aflevering van Zomergasten heeft zondagavond minder kijkers getrokken dan de afgelopen twee jaar. De uitzending waarin presentator Jan Leyers drie uur lang de muzikant Henny Vrienten interviewde, werd gezien door 603 duizend kijkers, blijkt maandag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:28 schreef Tijn het volgende:
600k is voor Zomergasten toch helemaal niet zo slecht?
Zie je, 600k is voor Zomergasten helemaal niet zo slecht.quote:In de twee jaar daarvoor lagen de kijkcijfers van Zomergasten lager.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef Tijn het volgende:
Ik vond het juist een verademing dat Jan Lyers er een echt gesprek van maakte, dat is iets wat ik sinds Joris Lyendijk en eigenlijk sinds Van Dis totaal heb gemist. Met name JBC de afgelopen twee jaar werkte juist als een kind een lijstje vragen af, daar heb ik Jan Lyers niet op kunnen betrappen.
De rust met af en toe een stilte is iets wat ik ook erg kan waarderen op zondagavond. Het programma duurt natuurlijk uren en dan wil ik niet constant op het puntje van m'n stoel zitten.
Een fijn gesprek tussen volwassen mensen met interessante fragmenten en een goede film, wat kun je je als fan van Zomergasten nog meer wensen? Ik ben echt dolgelukkig met Jan Lyers als gastheer dit seizoen!
1.2 miljoen babyboomers keken dus 1 tegen 100 en de rest van dat geteisem keek naar Zomergasten. Dan kom je op zo'n beetje de voltallige babyboom populatie. Het is tijd dat die babyboom buis geheel afgeschaft wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste aflevering van Zomergasten heeft zondagavond minder kijkers getrokken dan de afgelopen twee jaar. De uitzending waarin presentator Jan Leyers drie uur lang de muzikant Henny Vrienten interviewde, werd gezien door 603 duizend kijkers, blijkt maandag uit cijfers van de Stichting Kijkonderzoek.
Vorig jaar, toen Jelle Brandt Corstius het programma presenteerde, trokken de eerste drie afleveringen ieder ruim achthonderdduizend kijkers. In 2010 schakelden 837 duizend kijkers in op de eerste aflevering. In de twee jaar daarvoor lagen de kijkcijfers van Zomergasten lager.
Het best bekeken programma na het achtuurjournaal was zondag Caroline Tensens kennisquiz Eén Tegen 100 met bijna 1,2 miljoen kijkers. Ook Hart van Nederland met 970 duizend en de TV Show met 837 duizend kijkers deden het goed. Andere programma's in de dag top tien gingen over sport en de Tour de France.
Toch wel je kunstgebitje uitgedaan, he?quote:
Het is al geregeld. Dit las ik net :quote:Op maandag 23 juli 2012 15:00 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
1.2 miljoen babyboomers keken dus 1 tegen 100 en de rest van dat geteisem keek naar Zomergasten. Dan kom je op zo'n beetje de voltallige babyboom populatie. Het is tijd dat die babyboom buis geheel afgeschaft wordt.
Ik juist wel. Heerlijke tv wordt datquote:Op maandag 23 juli 2012 17:45 schreef remlof het volgende:
Jan Smit, Frans bauer, Xander de Buisonjé, Marijke Helwegen
Ik kijk niet.
quote:Op maandag 23 juli 2012 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is al geregeld. Dit las ik net :
SBS komt met eigen 'Zomergasten'
SBS 6 start met een nieuw programma dat veel weg heeft van Zomergasten (VPRO). In De Ideale Zaterdagavond bekijkt presentator Viktor Brand favoriete televisiefragmenten met Bekende Nederlanders.
SBS meldt op haar website dat bekende Nederlanders als Jan Smit en Frans Bauer hun ideale televisieavond mogen samenstellen - net als gasten in het zomerprogramma Zomergasten. Ook zullen de gasten in De Ideale Zaterdagavond, belooft SBS, geconfronteerd worden met hun eigen televisieblunders.
In de eerste aflevering, aanstaande zaterdag, zijn Xander de Buisonjé en Marijke Helwegen te gast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel als je bedenkt dat dit de bekendste van de vijf gasten van dit jaar was.quote:Op maandag 23 juli 2012 09:28 schreef Tijn het volgende:
600k is voor Zomergasten toch helemaal niet zo slecht?
Hoezo? Ken je Van Dis dan niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
Wel als je bedenkt dat dit de bekendste van de vijf gasten van dit jaar was.
Ja, zo'n van Dis, wie is dat nou helemaal?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat hij dit jaar ook zomergast is, van de overige 4 lijkt Vrienten me met afstand de bekendste.quote:
Ik ken veel mensen die met hem weglopen als maker van de intellectuele grappen, maar ik vond hem tot nu toe niet echt grappig. Maar ik kan me best voorstellen dat hij snobs aanspreekt.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral de mensen die de hele uitzending met Micha Wertheim blijven kijken zijn de ware snobs.
Is dat zo ?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:35 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Is dat woord inmiddels niet te mainstream.quote:
Lekker ergeren dusquote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die met hem weglopen als maker van de intellectuele grappen, maar ik vond hem tot nu toe niet echt grappig. Maar ik kan me best voorstellen dat hij snobs aanspreekt.
Die Verwaayen zal dan ter compensatie zijn. Ik lees dat hij het verkiezingsprogramma van de VVD uit 2006 heeft geschreven dus dan verwacht ik wel het nodige plat vermaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |