Kaas!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Tom Amerika heeft ook een nummer geschreven over het eeerste broodje pindakaas dat ie ooit at
Daar heb ik Fok voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je een praatclubje beginnen over je babyboomers obsessie
Sorry. Maar om jou te pesten blijven we allemaal nog langer dan 20 jaar leven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar, als de babyboomers onder de zoden liggen, geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.
Heel leuk dat je het ook mooi vond om te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jovatov het volgende:
Voor het eerst een een normale aflevering Zomergasten gekeken, na afgelopen vrijdag de docu van afgelopen zondag teruggekeken te hebben.
Voor een interview van drie uur viel het me prima mee, al scheelt het dat ik hier meelas en zo af en toe ook facebook voor wat afleiding aanhad.
Henny was een fijne gast en ik vind kunst, wat denk ik het overkoepelende thema was, waar Henny op een leuke manier over dacht. En terwijl ik dit schrijf duidt Jan elk fragment als een kunstfragment
Heb het gevoel dat ik met mijn 22 jaar zo ongeveer de jongste kijker hier was, maar ik vond het leuk en kijk volgende week weer.
OK Maar is dat al 32 jaar geleden. Als er al een thema was is het 32 jaaarquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jovatov het volgende:
Voor het eerst een een normale aflevering Zomergasten gekeken, na afgelopen vrijdag de docu van afgelopen zondag teruggekeken te hebben.
Voor een interview van drie uur viel het me prima mee, al scheelt het dat ik hier meelas en zo af en toe ook facebook voor wat afleiding aanhad.
Henny was een fijne gast en ik vind kunst, wat denk ik het overkoepelende thema was, interessant. Henny dacht er op een leuke manier over. En terwijl ik dit schrijf duidt Jan elk fragment als een kunstfragment
Heb het gevoel dat ik met mijn 22 jaar zo ongeveer de jongste kijker hier was, maar ik vond het leuk en kijk volgende week weer.
Shot ja, dat is een goed teken en gebeurt niet vaak meerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Felixa het volgende:
Zeer aangename uitzending met een aangename presentator.
Het vloog inderdaad voorbij, ze zijn zelfs nog tien minuutjes uitgelopen.
Vond ik ook, geen zapneigingen gehadquote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef peaceman het volgende:
Boeiende avond. Prima gedaan van beide heren.
inderdaan ik was 16 toen ik begon met Herenleed van Cherry Duynsquote:Op zondag 22 juli 2012 23:30 schreef Tem het volgende:
22 is best oud om met Zomergasten te beginnen.
Tour de Jour hier.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:31 schreef chufi het volgende:
Wat ik gezien heb geeft me zeker bevallen..
Nu de film
Oh die is mooi en het loopt lekkerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:26 schreef Karina het volgende:
Slaap als een reus
slaap als een roos
slaap als een reus van een roos
reuzeke
rozeke
zoetekoeksdozeke
doe de deur dicht van de doos
Ik slaap
Dit is iets minder "vreemd" maar ik kreeg dit gedicht ooit van een tante op een kaartje, ik vond het zo mooi, terwijl de tekst ook heel simpel is.
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaan ik was 16 toen ik begon met Herenleed van Cherry Duyns
Dat was de andere heer. Duyns leeft nog, maar het Armando museum id inderdaad afgebrandquote:Op zondag 22 juli 2012 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |