Nee want ik lees ze helemaal niet. Koop ze op kleur. Ze moeten wel een beetje bij het behang passen.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:18 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Je wilt kunnen pochen met je kennis, dat is een typisch babyboomer trekje.
Dat idee had ik ook. Tot ik er een vast had. In eerste instantie voor vakanties gekocht (scheelt een hoop gesleep met mijn leesverlslaving) maar ik lees inmiddels alles op dat dingquote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook veel liever een boek dan een digitaal bestandje. Ik wil het vasthouden en bewaren en doorbladeren.
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee hoor. Een boek moet je zelf hebben, ook al lees je het maar 1 keer.
Ik heb het ook met games, die wil ik op de DVD hebben met het boekje erbijquote:Op zondag 22 juli 2012 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Tot ik er een vast had. In eerste instantie voor vakanties gekocht (scheelt een hoop gesleep met mijn leesverlslaving) maar ik lees inmiddels alles op dat dingLeest stiekem prettiger dan ik dacht en houdt in bed beter vast dan de enorm dikke pillen die ik vaak lees. Mooie boeken koop ik nog steeds ook gewoon van papier overigens, net als mooie cd's en films (maar dan niet van papier dus
)
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar, als de babyboomers onder de zoden liggen, geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook met games, die wil ik op de DVD hebben met het boekje erbijHelaas is dat tegenwoordig niet altijd meer mogelijk.
DVD's koop ik niet zo vaak, alleen af en toe een serie.
Ik ben wel weer meer gaan lezen danzij de e-readerquote:Op zondag 22 juli 2012 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook veel liever een boek dan een digitaal bestandje. Ik wil het vasthouden en bewaren en doorbladeren.
Misschien moet je een praatclubje beginnen over je babyboomers obsessiequote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar als de babyboomers onder de zoden liggen geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.
Ik ook iddquote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben wel weer meer gaan lezen danzij de e-reader.
Kaas!quote:Op zondag 22 juli 2012 23:23 schreef tong80 het volgende:
Tom Amerika heeft ook een nummer geschreven over het eeerste broodje pindakaas dat ie ooit at
Daar heb ik Fok voor.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien moet je een praatclubje beginnen over je babyboomers obsessie
Sorry. Maar om jou te pesten blijven we allemaal nog langer dan 20 jaar leven.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Ik durf te wedden dat er over 20 jaar, als de babyboomers onder de zoden liggen, geen boeken meer zullen zijn. Dan is alles digitaal.
Heel leuk dat je het ook mooi vond om te kijkenquote:Op zondag 22 juli 2012 23:27 schreef Jovatov het volgende:
Voor het eerst een een normale aflevering Zomergasten gekeken, na afgelopen vrijdag de docu van afgelopen zondag teruggekeken te hebben.
Voor een interview van drie uur viel het me prima mee, al scheelt het dat ik hier meelas en zo af en toe ook facebook voor wat afleiding aanhad.
Henny was een fijne gast en ik vind kunst, wat denk ik het overkoepelende thema was, waar Henny op een leuke manier over dacht. En terwijl ik dit schrijf duidt Jan elk fragment als een kunstfragment
Heb het gevoel dat ik met mijn 22 jaar zo ongeveer de jongste kijker hier was, maar ik vond het leuk en kijk volgende week weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |