alleen echte kwaliteit hier manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Machine gun kelly en wocka flocka flame
mono komt naar Utka P_z in de gracht tiefenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ruige hiv feestjes straks in dat huisje van ze.
Dit ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen echte kwaliteit hier manopgezwolle, dac, ben benieuwd wanneer steven amsterdamse dingen dropt.
tongquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik straks mod ben krijg ik dan ook een lijstje op mijn scherm te zien met welke users ik moet beschermen ?
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Tong80quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik straks mod ben krijg ik dan ook een lijstje op mijn scherm te zien met welke users ik moet beschermen ?
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Ik word beschermd jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Och tuurlijk dat ik die vergeetquote:
nee man, die oldskool dingen,quote:
Ookquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Goede TT, en we gaan stoppen met mensen lelijk en dik te noemen. Tenzij het over Steven gaat, want dan klopt het.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Goede TT, en we gaan stoppen met mensen lelijk en dik te noemen. Tenzij het over Steven gaat, want dan klopt het.
De vader heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Hoezo?quote:
Het seizoen moet gewoon weer beginnen. Dan kunnen we tegen elkaar ouwe hoeren ipv tegen andere buiten VBL.quote:
Ik zie heel veel onz mensen.quote:
Nog 2 weekjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het seizoen moet gewoon weer beginnen. Dan kunnen we tegen elkaar ouwe hoeren ipv tegen andere buiten VBL.
Alleen Mono,Typisch en Wietparkietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie heel veel onz mensen.
[..]
Nog 2 weekjes.
Typisch is ook gewoon VBLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen Mono,Typisch en Wietparkiet
Mono post al tijdje mee, typisch ook en met wietparkiet heb ik ook niet echt problemen dat ie hier is
Zo lang ie zijn nachtbaggermongooltjes maar weg laat
Typisch is ook gewoon VBL'er.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono post al tijdje mee, typisch ook en met wietparkiet heb ik ook niet echt problemen dat ie hier is
Nouuuuuuquote:
Daar heb ik verder geen controle overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was er gisteren niet hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Typisch is ook gewoon VBL'er.![]()
Ik ben geen HMF ofzo, van mij mogen ze blijven.
tja typisch weer...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik doe van alles een beetje. In ONZ post ik amper man, alleen in 1 of 2 sc's.
Mensen uit nachtbagger die hier kwamen stoer doenquote:
is toch best veelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik doe van alles een beetje. In ONZ post ik amper man, alleen in 1 of 2 sc's.
Wie ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit nachtbagger die hier kwamen stoer doen
Toen reageerde we wat vel op een dikkerdje van 17 en die ging eerst stoer doen en daarna janken dat we persoonlijk werden in een andere topic
herkenbaarheidquote:
En in mijn fobo, maar ik heb een vredesgedichtje in haar fobo geplaatstquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Toen reageerde we wat vel op een dikkerdje van 17 en die ging eerst stoer doen en daarna janken dat we persoonlijk werden in een andere topic
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook in mijn foboquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En in mijn fobo, maar ik heb een vredesgedichtje in haar fobo geplaatst
ja dat zeiden we hier ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Wat ik wel laag vind trouwens dat ze in de nachtbagger gaan zeggen dat VLB op moet flikkeren enzo
Sterren in hun bikini/zwembroek #8quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:14 schreef Monopoly het volgende:
Zo hoort het ook. Vrouwen zijn onderschikt aan de man, en wij mannen moeten dat duidelijk tonen.
Oohquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
herkenbaarheid
Ik zei dikkerdje met de bril
Eerst moest ze zogenaamd lachen en daarna ging ze huilen erom
Nachtje van VBL verhuizen naar NB is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
Wat ik wel laag vind trouwens dat ze in de nachtbagger gaan zeggen dat VLB op moet flikkeren enzo
quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze kreeg ik in mijn fobo
Is ook niet eerlijk, ik werd alleen maar sneu genoemdquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een 06 voor mequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel sneu zelfs.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, ik werd alleen maar sneu genoemd
Alsof zij dat isquote:
Heb je je kinderen nu op haar afgestuurd?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, ik werd alleen maar sneu genoemd
Met slangenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je kinderen nu op haar afgestuurd?
Haha, nee die apies hebben straf vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je je kinderen nu op haar afgestuurd?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof zij dat is
Dan zou je 2 foto's nodig hebben
denken dat ik dat wil zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]denkje dat ik HH nooit gezien heb ofzo
Waaromquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haha, nee die apies hebben straf vandaag.
quote:
Om zijn huwelijk te redden denk ikquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben het huiswerk van hun zusje in de vijver gegooid
Serieusquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze heeft nu ook een FOK!'er als fuckertje zag ik, net als de rest van nachtbagger.
Baas.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden niet zeggen welke van de 2 het had gedaan, dus nu hebben ze allebei strafquote:
Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden niet zeggen welke van de 2 het had gedaan, dus nu hebben ze allebei straf
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden niet zeggen welke van de 2 het had gedaan, dus nu hebben ze allebei straf
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.quote:
solidariteit is altijd goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Netjes, het zijn in ieder geval geen NSBersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haha wat een toffe kinderen heb jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wat een toffe kinderen heb jij.
Als ze 12 zijn fok account laten maken
Dat is echt zielig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.Goffetomme.
Net als sander en die fantaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.Goffetomme.
Tot met 10 jaar heb je nog plezier met ze.quote:
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is echt zielig.
Hopen dat die uit onze SC wegblijven.
Yep, 1e leerjaar in België. School is al voorbij, maar omdat we zijn verhuisd had ze wat extra taakjes meegekregen. En de jongens wilden dus zien of de vissen dat ook op zouden eten....quote:
Alle mannen willen alleen toch neuken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.
God ja, ik moet eens gaan oplettenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]En dan posts van papa quoten van jaren terug.
Fanta heeft laatst nog een topic gemaakt over dat haar libido heel hoog isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die bedoel ik.Was de namen vergeten.
Ach lekker makkelijk toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.
Van HMF moest je daarmee stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:
Forumgrid ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
WTF is er met fok gebeurt.
VBL tekens etc, zijn echt kapot lelijk.
En met ze het opnieuw doen of was het nog te herstellen/drogen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, 1e leerjaar in België. School is al voorbij, maar omdat we zijn verhuisd had ze wat extra taakjes meegekregen. En de jongens wilden dus zien of de vissen dat ook op zouden eten....
Ja dat.quote:
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
WTF is er met fok gebeurt.
VBL tekens etc, zijn echt kapot lelijk.
Ik weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Check: [VBL Slowchat] #534 Rip Stinho
Ja in index ziet het er niet uit. Op VBL pagina is het alleen ff wennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.
Op index kom ik toch nooit, dus daar heb ik geen last van.
Kan best heb er weinig last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat.
Ziet er echt kinderachtig uit nu.
Inderdaad gewoon MYAT onder je bookmark is genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.
Op index kom ik toch nooit, dus daar heb ik geen last van.
Ik denk dat het wel meeviel, ik ben nog niet thuis geweest. En het laatste wat ik heb meegekregen is dat ze zijn gaan zwemmen met z'n allen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
En met ze het opnieuw doen of was het nog te herstellen/drogen?
Groot gemis dit ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat HMF nu geen verslag kan doen vanuit alle presidential suites waar hij de komende weken logeert.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Wat een bord ter grote van een continent heeft HMF toch voor zijn kopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze input. Zoveel beter dan de afgelopen dagen, nu al.
Hij heeft tips gegeven hoe ze zich moet gedragen, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fanta heeft laatst nog een topic gemaakt over dat haar libido heel hoog is
Dat zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meeviel, ik ben nog niet thuis geweest. En het laatste wat ik heb meegekregen is dat ze zijn gaan zwemmen met z'n allen.
Mijn vrouw vindt overigens dat ik minder moet lachen om de grappen van die kleine mannen en wat strenger moet zijn...
Ik heb alleen vbl en series in bookmark.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon MYAT onder je bookmark is genoeg.
jouw usericonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
HH kan maar gewoon beter niet komen posten
Komt toch niet goed
Was gister best gezellig hoor ze wou Don en GGMM een kaars in de reet douwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
HH kan maar gewoon beter niet komen posten
Komt toch niet goed
Fanta is wel lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.
Moeten ze allemaal zelf weten hoor, maar dan met zijn tweetjes (samen met die herkenbaarheid, debieltje) boos doen tegen mij dat ik jaloers ben omdat zij verliefd zijn.Ik ging echt stuk, ik was toen zo stoned als een garnaal en zat voor mijn beeldschermpje hardop te lachen.
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.
Moeten ze allemaal zelf weten hoor, maar dan met zijn tweetjes (samen met die herkenbaarheid, debieltje) boos doen tegen mij dat ik jaloers ben omdat zij verliefd zijn.Ik ging echt stuk, ik was toen zo stoned als een garnaal en zat voor mijn beeldschermpje hardop te lachen.
Een stinkkaars om precies te zijn en zonder glijmiddelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was gister best gezellig hoor ze wou Don en GGMM een kaars in de reet douwen.
Gelukkig kom ik er niet zo vaak/lang. Vind deze SC veel leuker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreekt
ik heb er een hekel aan als die sander en fanta de heletijd zo smerig lief tegen elkaar doen
Komt zeker over alsof je met zijn drieén naar de Mac gaat en zij aan het flikflooien zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreekt
ik heb er een hekel aan als die sander en fanta de heletijd zo smerig lief tegen elkaar doen
Dat is een foto. Ik wil link naar fobo ofzo.quote:
Van haar bil of van haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is een foto. Ik wil link naar fobo ofzo.
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een stinkkaars om precies te zijn en zonder glijmiddel
Kan mij dat nou weer schelen.quote:
Allebei.quote:
Of misschien is het eerder in iemands anders reet geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?
Weet ik veel vraag het haar, je DM-t toch met haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?
Komt door die pisveer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
Vind die NBSC sowieso kut aan het worden
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allebei.
[..]
Of misschien is het eerder in iemands anders reet geweest.
Snoekbaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaars
waarom een kaars?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je een snoekbaars in je aars willen
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders moet je me maar even whatsappen ofzo
Wat is utka?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga over een uurtje douchen en klaar maken voor Utka enzo
Gewoon smsen danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.
Kan toch ook met een snoekbaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wilde ik niet, die zou er met geweld in geduwd worden.
haha pauper!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan we mooi rijmen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaars
Anders sms je evenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik had abo toch, maarja, ging op stage en kon niet werken. Dus heb ik hem laten blokkeren, fucking duur anders. Nu gewoon prepaid en thuis heb ik wifi en op school ook. In de trein ook steeds vaker, dus ik kan er wel mee leven.
Dat zei ik al kneusquote:
Nee een kaars is lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan. Jij een snoekbaars... rare jongens die neuzen
Huh wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik veel! Ik zie nu trouwens dat ze dat ding niet in mijn aars wilde duwen
Is het vervelend voor jouw spytool activiteiten als ik elke post afsluit met:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat zijn jullie weer aan het roddelen het lijkt Shownieuws wel
Ze wist dat je suri bent en wil door jou lange jan genomen worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
snoekbaars toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?
Dit!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat zijn jullie weer aan het roddelen het lijkt Shownieuws wel
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Doe ik niet aan dus dat komt helemaal goed. Al ben ik de komende 2 weken wel afwezig dus de boodschap zal niet goed aankomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het vervelend voor jouw spytool activiteiten als ik elke post afsluit met:
Littlerabbit
Als het maar geen stekelbaars is.quote:
Nu is jouw naam wat duidelijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mijn dealer aanzetten met vanavond blowen omdat ik hem maandag een berichtje stuurde met de vraag of hij wat wiet voor me hadterwijl ik hem al 3 keer heb verteld dat ik vanavond weg ben
Hmm jammer, ben je van plan een ban te nemen of gewoon echt vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan dus dat komt helemaal goed. Al ben ik de komende 2 weken wel afwezig dus de boodschap zal niet goed aankomen.
Wie? Madame_paon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij was een klote mod ofzo toch? ze heeft er wel kijk op nquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.
Sneu voor je, maar ik begrijp hieruit dat GGMM een beetje moeilijk loopt vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.
Dealer? Waarom niet gewoon bij een shop wat halen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mijn dealer aanzetten met vanavond blowen omdat ik hem maandag een berichtje stuurde met de vraag of hij wat wiet voor me hadterwijl ik hem al 3 keer heb verteld dat ik vanavond weg ben
Maar je hebt wel een eigen dealer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk nooit
echt een keer in de paar maanden ofzo
Nee, een of andere HH.quote:
Steven voorziet heel Fok! van wiet.quote:
quote:
Omdat geen 18quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dealer? Waarom niet gewoon bij een shop wat halen?
Oh oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goede vriend van mijn broertje en mij
maar hij dealt dus ook
Wordt ik zo oud of is dit normaal?quote:
Echt vakantie dus ik ga mijn eigen welkom tot het moderator team topic niet meemaken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm jammer, ben je van plan een ban te nemen of gewoon echt vakantie?
Zweden toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt vakantie dus ik ga mijn eigen welkom tot het moderator team topic niet meemaken.
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.quote:
Pot / ketel Mikeyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.
WTF.quote:Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
7 jaar verschil moet kunnen tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.
Goede tijden Slechte Tijden!quote:
Hangt er vanaf hoe oud je bent, als je bijv. 18 bent kan het niet.quote:
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:
quote:
Later.quote:
Ja, maar daar deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.quote:
Beetje, maar heb ramadan.quote:
Ik zie jou wel manneke 16 jarige chickies het hof maken.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie jou wel manneke 16 jarige chickies het hof maken.
Klopt en Caland stelde gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later.
[..]
Ja, maar dat deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.
[..]
Beetje, maar heb ramadan.
Little bitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
You're the Irish cream in my black coffee, of klinkt dat heel erg gay?
En wat deden Kapi en HMF?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en Caland stelde gewoon een vraag.
was voor Static genoeg om ze te bannen.
Zou niet weten waarom. Al kan een Brits dialect best gay klinken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
You're the Irish cream in my black coffee, of klinkt dat heel erg gay?
Kwamen op een nette manier verhaalhallen in dat topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wat deden Kapi en HMF?
En hoelang zijn de bans?
Een collega van mij wordt altijd zwaarder tijdens de ramadan, na zonsondergang krijgt hij gigantische vreetbuien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later.
[..]
Ja, maar daar deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.
[..]
Beetje, maar heb ramadan.
Doe dan 48 uur ofzo iets. Ben het nu beetje zat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwamen op een nette manier verhaalhallen in dat topic.
Kapi 14 dagen de rest weet ik niet.
Ik val altijd af. Vorig jaar 10 kilo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een collega van mij wordt altijd zwaarder tijdens de ramadan, na zonsondergang krijgt hij gigantische vreetbuien.
10 kilo? Wat voor enorme vetzak ben je normaal dan wel niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dan 48 uur ofzo iets. Ben het nu beetje zat.
[..]
Ik val altijd af. Vorig jaar 10 kilo.
Vetpercentage van 14 procent bitch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10 kilo? Wat voor enorme vetzak ben je normaal dan wel niet?
Gewoon valsspelen in het ergste geval kom je in de hel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vetpercentage van 14 procent bitch.![]()
Al gaan nu al mijn spieren naar de kanker.
4 á 5 dagen per week sporten voor niets. Gaan allemaal nu weg.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon valsspelen in het ergste geval kom je in de hel.
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb naast een moskee gewoond. Die gasten gingen de hele nacht bier drinken en roken als een malle.
Dakterras achter die van mij. Vroegen ze of ik nog bier had. Ik daarheen gegaan, en gechilled met die gastenPrachtig, hele gematigde moslims, hele mooie gesprekken mee gehad.
Waren toch 77?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...
Ze doen het zelfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren toch 77?
Als het maar 72 is, dan stop ik er wel mee.
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren toch 77?
Als het maar 72 is, dan stop ik er wel mee.
Ja alle moslims zijn nu zo. Niks mis mee hoor maar als het hun zus was, dan werden ze wel gelijk boos.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb naast een moskee gewoond. Die gasten gingen de hele nacht bier drinken en roken als een malle.
Dakterras achter die van mij. Vroegen ze of ik nog bier had. Ik daarheen gegaan, en gechilled met die gastenPrachtig, hele gematigde moslims, hele mooie gesprekken mee gehad.
Minder maagden op de aarde = meer in de hemel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?
Volgens mij wel. Hoe minder AOW later, hoe meer chika's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?
Is ook wel een extreem lomp spel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Woordslang voor VBL
Wedden dit gaat binnen 1 dag dicht.
Slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een extreem lomp spel.
Wat? Doet een VBL'er aan Larpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie ging er hier ook alweer larpen in Berlijn?
Ik vind dat GGMM of Morpheus2002 of die andere dit topic moeten sluiten. En anders gewoon schoppen naar MEN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Woordslang voor VBL
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb het ook wel weer gezien. Jij gaat toch naar Zweden op vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een extreem lomp spel.
Na het gezien hebben van google afbeeldingen schrijf ik mij uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel weer gezien. Jij gaat toch naar Zweden op vakantie?
Zou eigenlijk wel moeten vind ik, maar is Yvonne dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat GGMM of Morpheus2002 of die andere dit topic moeten sluiten. En anders gewoon schoppen naar MEN.
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na het gezien hebben van google afbeeldingen schrijf ik mij uit.
[..]
ja.
Ik vrees ervoor ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.
Ok man. Je doet daar zelf gelukkig niet aan mee. Gans goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik ga met mensen die larpen naar Berlijn
Je wordt nog verkracht ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.
[MW2 SC #349] Larpen met de SC-crew!
Nee, ik wist ook niet wat het was. Maar ze hebben zojuist nogmaals beloofd dat ik me niet hoef te verkleden...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ok man. Je doet daar zelf gelukkig niet aan mee. Gans goed.
Van Little Pony naar Lingo naar Woordslang zijn maar kleine stapjes.quote:
Stoer wapen aan je arm man, je vrouw krijg je ook zo gek zie ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik wist ook niet wat het was. Maar ze hebben zojuist nogmaals beloofd dat ik me niet hoef te verkleden...
Nick ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef mrstylo het volgende:
A422 kloon acc?
[MW2 SC #349] Larpen met de SC-crew!
Ze zien er gevaarlijk uit manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer wapen aan je arm man, je vrouw krijg je ook zo gek zie ik.
[ afbeelding ]
Ik kan het plaatje niet zienquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stoer wapen aan je arm man, je vrouw krijg je ook zo gek zie ik.
[ afbeelding ]
Komt omdat Tyron en ik stout deden in MEN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Woordslang voor VBL
Link?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Komt omdat Tyron en ik stout deden in MEN.
Komt goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Allemaal weggehaald kreeg ook, DM van yvonne.
Heb je nu een date geregeld?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Allemaal weggehaald kreeg ook, DM van yvonne.
Evertonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
Neuzen, Newcastle united, dundee, eredivisie
settings denkquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef Happel het volgende:
Hoe zet je dat grid uit. Kankerirritant nu in myAt
Op dat pijltje klikken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:52 schreef Happel het volgende:
Hoe zet je dat grid uit. Kankerirritant nu in myAt
Hij durft vast geen topic van Yvonne te sluiten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM sluit dit eens:
Woordslang voor VBL
Neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM sluit dit eens:
Woordslang voor VBL
Dan krijgt hij een note?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij durft vast geen topic van Yvonne te sluiten.
Volgens mij vergis jij je.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
3/4de van het topic staat vol met neuzen
TMI, maar later.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga douchen enzo
en dan spreek ik jullie morgen (hoop ik) weer
Nee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
GGMM sluit dit eens:
Woordslang voor VBL
Leugenaarquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan. Jij een snoekbaars... rare jongens die neuzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |