alleen echte kwaliteit hier manquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Machine gun kelly en wocka flocka flame
mono komt naar Utka P_z in de gracht tiefenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ruige hiv feestjes straks in dat huisje van ze.
Dit ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alleen echte kwaliteit hier manopgezwolle, dac, ben benieuwd wanneer steven amsterdamse dingen dropt.
tongquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik straks mod ben krijg ik dan ook een lijstje op mijn scherm te zien met welke users ik moet beschermen ?
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Tong80quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik straks mod ben krijg ik dan ook een lijstje op mijn scherm te zien met welke users ik moet beschermen ?
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Ik word beschermd jaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Paon
Netsplitter
Stevenmac
wie nog meer?
Och tuurlijk dat ik die vergeetquote:
nee man, die oldskool dingen,quote:
Ookquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Goede TT, en we gaan stoppen met mensen lelijk en dik te noemen. Tenzij het over Steven gaat, want dan klopt het.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Goede TT, en we gaan stoppen met mensen lelijk en dik te noemen. Tenzij het over Steven gaat, want dan klopt het.
De vader heeft gesproken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:34 schreef DonRaja het volgende:
Hoezo?quote:
Het seizoen moet gewoon weer beginnen. Dan kunnen we tegen elkaar ouwe hoeren ipv tegen andere buiten VBL.quote:
Ik zie heel veel onz mensen.quote:
Nog 2 weekjes.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het seizoen moet gewoon weer beginnen. Dan kunnen we tegen elkaar ouwe hoeren ipv tegen andere buiten VBL.
Alleen Mono,Typisch en Wietparkietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zie heel veel onz mensen.
[..]
Nog 2 weekjes.
Typisch is ook gewoon VBLquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen Mono,Typisch en Wietparkiet
Mono post al tijdje mee, typisch ook en met wietparkiet heb ik ook niet echt problemen dat ie hier is
Zo lang ie zijn nachtbaggermongooltjes maar weg laat
Typisch is ook gewoon VBL'er.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mono post al tijdje mee, typisch ook en met wietparkiet heb ik ook niet echt problemen dat ie hier is
Nouuuuuuquote:
Daar heb ik verder geen controle overquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je was er gisteren niet hequote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Typisch is ook gewoon VBL'er.![]()
Ik ben geen HMF ofzo, van mij mogen ze blijven.
tja typisch weer...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik doe van alles een beetje. In ONZ post ik amper man, alleen in 1 of 2 sc's.
Mensen uit nachtbagger die hier kwamen stoer doenquote:
is toch best veelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik doe van alles een beetje. In ONZ post ik amper man, alleen in 1 of 2 sc's.
Wie ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit nachtbagger die hier kwamen stoer doen
Toen reageerde we wat vel op een dikkerdje van 17 en die ging eerst stoer doen en daarna janken dat we persoonlijk werden in een andere topic
herkenbaarheidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |