haha pauper!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan we mooi rijmen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaars
Anders sms je evenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Monopoly het volgende:
Ja ik had abo toch, maarja, ging op stage en kon niet werken. Dus heb ik hem laten blokkeren, fucking duur anders. Nu gewoon prepaid en thuis heb ik wifi en op school ook. In de trein ook steeds vaker, dus ik kan er wel mee leven.
Dat zei ik al kneusquote:
Nee een kaars is lekkerquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok dan. Jij een snoekbaars... rare jongens die neuzen
Huh wat?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weet ik veel! Ik zie nu trouwens dat ze dat ding niet in mijn aars wilde duwen
Is het vervelend voor jouw spytool activiteiten als ik elke post afsluit met:quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat zijn jullie weer aan het roddelen het lijkt Shownieuws wel
Ze wist dat je suri bent en wil door jou lange jan genomen worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
snoekbaars toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?
Dit!!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus wat zijn jullie weer aan het roddelen het lijkt Shownieuws wel
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?
Doe ik niet aan dus dat komt helemaal goed. Al ben ik de komende 2 weken wel afwezig dus de boodschap zal niet goed aankomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het vervelend voor jouw spytool activiteiten als ik elke post afsluit met:
Littlerabbit
Als het maar geen stekelbaars is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |