Dat is een foto. Ik wil link naar fobo ofzo.quote:
Van haar bil of van haar gezicht?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is een foto. Ik wil link naar fobo ofzo.
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een stinkkaars om precies te zijn en zonder glijmiddel
Kan mij dat nou weer schelen.quote:
Allebei.quote:
Of misschien is het eerder in iemands anders reet geweest.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?
Weet ik veel vraag het haar, je DM-t toch met haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom zou er nou een stinkende kaars bestaan dat koopt toch niemand?
Komt door die pisveer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
Vind die NBSC sowieso kut aan het worden
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allebei.
[..]
Of misschien is het eerder in iemands anders reet geweest.
Snoekbaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was trouwens aars. Ik weet dat nog, omdat het zo mooi rijmde op kaars
waarom een kaars?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou je een snoekbaars in je aars willen
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Anders moet je me maar even whatsappen ofzo
Wat is utka?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ga over een uurtje douchen en klaar maken voor Utka enzo
Gewoon smsen danquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen internet op mijn mobiel.
Kan toch ook met een snoekbaarsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die wilde ik niet, die zou er met geweld in geduwd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |