En met ze het opnieuw doen of was het nog te herstellen/drogen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, 1e leerjaar in België. School is al voorbij, maar omdat we zijn verhuisd had ze wat extra taakjes meegekregen. En de jongens wilden dus zien of de vissen dat ook op zouden eten....
Ja dat.quote:
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
WTF is er met fok gebeurt.
VBL tekens etc, zijn echt kapot lelijk.
Ik weetquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Check: [VBL Slowchat] #534 Rip Stinho
Ja in index ziet het er niet uit. Op VBL pagina is het alleen ff wennen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.
Op index kom ik toch nooit, dus daar heb ik geen last van.
Kan best heb er weinig last vanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat.
Ziet er echt kinderachtig uit nu.
Inderdaad gewoon MYAT onder je bookmark is genoeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een verbetering eigenlijk.
Op index kom ik toch nooit, dus daar heb ik geen last van.
Ik denk dat het wel meeviel, ik ben nog niet thuis geweest. En het laatste wat ik heb meegekregen is dat ze zijn gaan zwemmen met z'n allen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
En met ze het opnieuw doen of was het nog te herstellen/drogen?
Groot gemis dit ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
Jammer dat HMF nu geen verslag kan doen vanuit alle presidential suites waar hij de komende weken logeert.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Wat een bord ter grote van een continent heeft HMF toch voor zijn kopquote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Deze input. Zoveel beter dan de afgelopen dagen, nu al.
Hij heeft tips gegeven hoe ze zich moet gedragen, dan komt het wel goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Geen grap.
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Fanta heeft laatst nog een topic gemaakt over dat haar libido heel hoog is
Dat zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meeviel, ik ben nog niet thuis geweest. En het laatste wat ik heb meegekregen is dat ze zijn gaan zwemmen met z'n allen.
Mijn vrouw vindt overigens dat ik minder moet lachen om de grappen van die kleine mannen en wat strenger moet zijn...
Ik heb alleen vbl en series in bookmark.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon MYAT onder je bookmark is genoeg.
jouw usericonquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
HH kan maar gewoon beter niet komen posten
Komt toch niet goed
Was gister best gezellig hoor ze wou Don en GGMM een kaars in de reet douwen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef wietparkiet het volgende:
HH kan maar gewoon beter niet komen posten
Komt toch niet goed
Fanta is wel lekker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.
Moeten ze allemaal zelf weten hoor, maar dan met zijn tweetjes (samen met die herkenbaarheid, debieltje) boos doen tegen mij dat ik jaloers ben omdat zij verliefd zijn.Ik ging echt stuk, ik was toen zo stoned als een garnaal en zat voor mijn beeldschermpje hardop te lachen.
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hahaha, ja je moet wat ze kan blijkbaar zoveel mannen regelen maar toch moet ze het op FOK! laten weten zulke dingen.
Moeten ze allemaal zelf weten hoor, maar dan met zijn tweetjes (samen met die herkenbaarheid, debieltje) boos doen tegen mij dat ik jaloers ben omdat zij verliefd zijn.Ik ging echt stuk, ik was toen zo stoned als een garnaal en zat voor mijn beeldschermpje hardop te lachen.
Een stinkkaars om precies te zijn en zonder glijmiddelquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was gister best gezellig hoor ze wou Don en GGMM een kaars in de reet douwen.
Gelukkig kom ik er niet zo vaak/lang. Vind deze SC veel leuker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreekt
ik heb er een hekel aan als die sander en fanta de heletijd zo smerig lief tegen elkaar doen
Komt zeker over alsof je met zijn drieén naar de Mac gaat en zij aan het flikflooien zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik vind dat je je relaties maar lekker buiten de SC op msn bespreekt
ik heb er een hekel aan als die sander en fanta de heletijd zo smerig lief tegen elkaar doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |