Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden niet zeggen welke van de 2 het had gedaan, dus nu hebben ze allebei straf
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, en ze wilden niet zeggen welke van de 2 het had gedaan, dus nu hebben ze allebei straf
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.quote:
solidariteit is altijd goedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Netjes, het zijn in ieder geval geen NSBersquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haha wat een toffe kinderen heb jij.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben het huiswerk van hun zusje in de vijver gegooid
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha wat een toffe kinderen heb jij.
Als ze 12 zijn fok account laten maken
Dat is echt zielig.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.Goffetomme.
Net als sander en die fantaquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja echt. Vorige week beweerde zo'n wijf dat ze VERLIEFD WAS OP IEMAND TERWIJL ZE ELKAAR ALLEEN VIA TINYCHAT GEZIEN HADDEN.Goffetomme.
Tot met 10 jaar heb je nog plezier met ze.quote:
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is echt zielig.
Hopen dat die uit onze SC wegblijven.
Yep, 1e leerjaar in België. School is al voorbij, maar omdat we zijn verhuisd had ze wat extra taakjes meegekregen. En de jongens wilden dus zien of de vissen dat ook op zouden eten....quote:
Alle mannen willen alleen toch neuken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.
God ja, ik moet eens gaan oplettenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]En dan posts van papa quoten van jaren terug.
Fanta heeft laatst nog een topic gemaakt over dat haar libido heel hoog isquote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die bedoel ik.Was de namen vergeten.
Ach lekker makkelijk toch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan als uitleg geven 'ja ik kan wel 50 man daten hoor, maar dat zijn altijd klootzakken en willen alleen neuken en deze is echt lievv''.
Van HMF moest je daarmee stoppen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen uit nachtbagger die hier kwamen stoer doen
Toen reageerde we wat vel op een dikkerdje van 17 en die ging eerst stoer doen en daarna janken dat we persoonlijk werden in een andere topic
quote:
Forumgrid ?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef mrstylo het volgende:
WTF is er met fok gebeurt.
VBL tekens etc, zijn echt kapot lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |