Hangt er vanaf hoe oud je bent, als je bijv. 18 bent kan het niet.quote:
Als het niet rekt dan scheurt het wel.quote:
quote:
Later.quote:
Ja, maar daar deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.quote:
Beetje, maar heb ramadan.quote:
Ik zie jou wel manneke 16 jarige chickies het hof maken.quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie jou wel manneke 16 jarige chickies het hof maken.
Klopt en Caland stelde gewoon een vraag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later.
[..]
Ja, maar dat deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.
[..]
Beetje, maar heb ramadan.
Little bitquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
You're the Irish cream in my black coffee, of klinkt dat heel erg gay?
En wat deden Kapi en HMF?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en Caland stelde gewoon een vraag.
was voor Static genoeg om ze te bannen.
Zou niet weten waarom. Al kan een Brits dialect best gay klinken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
You're the Irish cream in my black coffee, of klinkt dat heel erg gay?
Kwamen op een nette manier verhaalhallen in dat topic.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wat deden Kapi en HMF?
En hoelang zijn de bans?
Een collega van mij wordt altijd zwaarder tijdens de ramadan, na zonsondergang krijgt hij gigantische vreetbuien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Later.
[..]
Ja, maar daar deed A422 alleen beetje topic kapen. Niets anders.
[..]
Beetje, maar heb ramadan.
Doe dan 48 uur ofzo iets. Ben het nu beetje zat.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwamen op een nette manier verhaalhallen in dat topic.
Kapi 14 dagen de rest weet ik niet.
Ik val altijd af. Vorig jaar 10 kilo.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een collega van mij wordt altijd zwaarder tijdens de ramadan, na zonsondergang krijgt hij gigantische vreetbuien.
10 kilo? Wat voor enorme vetzak ben je normaal dan wel niet?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe dan 48 uur ofzo iets. Ben het nu beetje zat.
[..]
Ik val altijd af. Vorig jaar 10 kilo.
Vetpercentage van 14 procent bitch.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
10 kilo? Wat voor enorme vetzak ben je normaal dan wel niet?
Gewoon valsspelen in het ergste geval kom je in de hel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vetpercentage van 14 procent bitch.![]()
Al gaan nu al mijn spieren naar de kanker.
4 á 5 dagen per week sporten voor niets. Gaan allemaal nu weg.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon valsspelen in het ergste geval kom je in de hel.
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb naast een moskee gewoond. Die gasten gingen de hele nacht bier drinken en roken als een malle.
Dakterras achter die van mij. Vroegen ze of ik nog bier had. Ik daarheen gegaan, en gechilled met die gastenPrachtig, hele gematigde moslims, hele mooie gesprekken mee gehad.
Waren toch 77?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...
Ze doen het zelfquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je nou trots op jezelf, heb je die gasten per stuk 72 maagden door de neus geboord...
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren toch 77?
Als het maar 72 is, dan stop ik er wel mee.
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren toch 77?
Als het maar 72 is, dan stop ik er wel mee.
Ja alle moslims zijn nu zo. Niks mis mee hoor maar als het hun zus was, dan werden ze wel gelijk boos.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:28 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb naast een moskee gewoond. Die gasten gingen de hele nacht bier drinken en roken als een malle.
Dakterras achter die van mij. Vroegen ze of ik nog bier had. Ik daarheen gegaan, en gechilled met die gastenPrachtig, hele gematigde moslims, hele mooie gesprekken mee gehad.
Minder maagden op de aarde = meer in de hemel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?
Volgens mij wel. Hoe minder AOW later, hoe meer chika's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waar haal je die 5 extra vandaan? Inflatiecorrectie?
Is ook wel een extreem lomp spel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Woordslang voor VBL
Wedden dit gaat binnen 1 dag dicht.
Slaat echt nergens op.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een extreem lomp spel.
Wat? Doet een VBL'er aan Larpen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie ging er hier ook alweer larpen in Berlijn?
Ik vind dat GGMM of Morpheus2002 of die andere dit topic moeten sluiten. En anders gewoon schoppen naar MEN.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:36 schreef mrstylo het volgende:
Woordslang voor VBL
Wedden dit gaat binnen 1 dag dicht.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb het ook wel weer gezien. Jij gaat toch naar Zweden op vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is ook wel een extreem lomp spel.
Na het gezien hebben van google afbeeldingen schrijf ik mij uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Lange_Lans het volgende:
ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel weer gezien. Jij gaat toch naar Zweden op vakantie?
Zou eigenlijk wel moeten vind ik, maar is Yvonne dus gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind dat GGMM of Morpheus2002 of die andere dit topic moeten sluiten. En anders gewoon schoppen naar MEN.
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na het gezien hebben van google afbeeldingen schrijf ik mij uit.
[..]
ja.
Ik vrees ervoor ja...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.
Ok man. Je doet daar zelf gelukkig niet aan mee. Gans goed.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
Ik ga met mensen die larpen naar Berlijn
Je wordt nog verkracht ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik moet het ook googelen, kom ik gelijk bij fok! uit, volgens mij zijn het van die imitatie-ridders.
[MW2 SC #349] Larpen met de SC-crew!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |