Nu is jouw naam wat duidelijker.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mijn dealer aanzetten met vanavond blowen omdat ik hem maandag een berichtje stuurde met de vraag of hij wat wiet voor me hadterwijl ik hem al 3 keer heb verteld dat ik vanavond weg ben
Hmm jammer, ben je van plan een ban te nemen of gewoon echt vakantie?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe ik niet aan dus dat komt helemaal goed. Al ben ik de komende 2 weken wel afwezig dus de boodschap zal niet goed aankomen.
Wie? Madame_paon?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat dan, wilde ze jouw kaars in haar aars?
Hij was een klote mod ofzo toch? ze heeft er wel kijk op nquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.
Sneu voor je, maar ik begrijp hieruit dat GGMM een beetje moeilijk loopt vandaag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee de kaars (en ook vinger) in de aars waren voor GGMM, ik was gewoon heel sneu en blijkbaar geen kaars waard.
Dealer? Waarom niet gewoon bij een shop wat halen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
Komt mijn dealer aanzetten met vanavond blowen omdat ik hem maandag een berichtje stuurde met de vraag of hij wat wiet voor me hadterwijl ik hem al 3 keer heb verteld dat ik vanavond weg ben
Maar je hebt wel een eigen dealer.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik blow eigenlijk nooit
echt een keer in de paar maanden ofzo
Nee, een of andere HH.quote:
Steven voorziet heel Fok! van wiet.quote:
quote:
Omdat geen 18quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dealer? Waarom niet gewoon bij een shop wat halen?
Oh oke.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Is goede vriend van mijn broertje en mij
maar hij dealt dus ook
Wordt ik zo oud of is dit normaal?quote:
Echt vakantie dus ik ga mijn eigen welkom tot het moderator team topic niet meemaken.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmm jammer, ben je van plan een ban te nemen of gewoon echt vakantie?
Zweden toch?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt vakantie dus ik ga mijn eigen welkom tot het moderator team topic niet meemaken.
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.quote:
Pot / ketel Mikeyquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.
WTF.quote:Gevallen helden
Caland
Ajacied422
Muto
Kapiteintje
HMF
7 jaar verschil moet kunnen tochquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mono van je zit trouwens overal 16 jarige chickies te hosselen wat een pedo mang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |