O ja poe poe, wat wordt er gezeikt zeg. Het is me toch wat jonguh...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:09 schreef Doler12 het volgende:
Zeiken over een aantal seksscènes en blote tieten, terwijl er baby's worden vermoord.![]()
Bij het afmaken van Robert's bastards wordt er 1 vermoord, niet in het zicht maar je kijkt op de rug van degene en hoort t wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O ja poe poe, wat wordt er gezeikt zeg. Het is me toch wat jonguh...
En het vreemde is nog wel dat ik me niet kan herinneren dat er babys in beeld vermoord werden?
Je moet eens kijken op Amerikaanse forums die gaan over Game of Thrones, sommige worden helemaal gek om naakt en seksquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
O ja poe poe, wat wordt er gezeikt zeg. Het is me toch wat jonguh...
En het vreemde is nog wel dat ik me niet kan herinneren dat er babys in beeld vermoord werden?
Ik weet wel waar je over hebt maar het is me niet bijgebleven. Ben nogal visueel ingesteld, komt ook mede door mijn gehoorbeperking...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:25 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Bij het afmaken van Robert's bastards wordt er 1 vermoord, niet in het zicht maar je kijkt op de rug van degene en hoort t wel.
Je zegt het al, Amerikaanse forumsquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:28 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je moet eens kijken op Amerikaanse forums die gaan over Game of Thrones, sommige worden helemaal gek om naakt en seks
Ja dan is het te begrijpen dat het je niet goed bij blijft. Want die baby huilde ook en ineens stopte dat ook. Dus had je een "oehj die baby is dood" effect.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik weet wel waar je over hebt maar het is me niet bijgebleven. Ben nogal visueel ingesteld, komt ook mede door mijn gehoorbeperking...
Haha, dat was een droog stukje ja.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:32 schreef Doler12 het volgende:
En dan nog de epische uitspraak van Bronn. "Zou je onmiddellijk een baby doden als ik jou dat bevel? "Nee, ik zou eerst vragen hoeveel!"
quote:
Ik erger me kapot aan haarquote:
Ja, eigenlijk wel te laat. Ik vraag me nog steeds af waarom ze niet met The Hound mee is gegaan, want die indruk kreeg jeel eerst.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:55 schreef Khaleesi het volgende:
Nog steeds?
Ze heeft wel ietwat van een ommekeer gemaakt characterwise...
[ afbeelding ]
Ze is bang voor hemquote:Op vrijdag 20 juli 2012 11:21 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel te laat. Ik vraag me nog steeds af waarom ze niet met The Hound mee is gegaan, want die indruk kreeg jeel eerst.
Ja. Wat een huilie zeg. Kan wel merken dat ze Catelyns dochter is, hoewel Cat nog regelmatig backbone laat zien.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:55 schreef Khaleesi het volgende:
Nog steeds?
Ze heeft wel ietwat van een ommekeer gemaakt characterwise...
[ afbeelding ]
Ze is bang voor iedereen.quote:
Hoewel sansa inderdaad een bang klein meisje is is het natuurlijk ook wel te begrijpen ergens dat ze mensen wantrouwt. Ze is -omringd- met mensen die haar broer/familie dood willen hebben. Dan zou ik ook sceptisch zijn als de BODYGUARD van die klotekoning met dit soort voorstellen kwam. Ook nog eens eentje die je al regelmatig in de oren heeft geknoopt hoe weinig problemen hij heeft met mensen slachten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Wat een huilie zeg. Kan wel merken dat ze Catelyns dochter is, hoewel Cat nog regelmatig backbone laat zien.
In de serie wordt ze nog kleinzeriger neergezet dan in de boeken, en in de boeken was ze ook zo voordat ze naar Kings Landing ging. In het eerste seizoen ook al trouwens.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoewel sansa inderdaad een bang klein meisje is is het natuurlijk ook wel te begrijpen ergens dat ze mensen wantrouwt. Ze is -omringd- met mensen die haar broer/familie dood willen hebben. Dan zou ik ook sceptisch zijn als de BODYGUARD van die klotekoning met dit soort voorstellen kwam. Ook nog eens eentje die je al regelmatig in de oren heeft geknoopt hoe weinig problemen hij heeft met mensen slachten.
Dus wat dat betreft kan je haar er niet echt op afrekenen imo.
Ja daar heb je wel een punt. Ik baalde er vooral van, want ik had gehoopt dat ze dan eindelijk 'veilig' (the Hound heeft bewezen een goede vechtert te zijn) weg kon komen van die mafkezen in kings landing en terug naar huis kon gaan. Ik ben wel benieuwd in wat voor rol we the Hound weer terug gaan zien in seizoen 3.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoewel sansa inderdaad een bang klein meisje is is het natuurlijk ook wel te begrijpen ergens dat ze mensen wantrouwt. Ze is -omringd- met mensen die haar broer/familie dood willen hebben. Dan zou ik ook sceptisch zijn als de BODYGUARD van die klotekoning met dit soort voorstellen kwam. Ook nog eens eentje die je al regelmatig in de oren heeft geknoopt hoe weinig problemen hij heeft met mensen slachten.
Dus wat dat betreft kan je haar er niet echt op afrekenen imo.
F*** emmy's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom maar twee belangrijke Emmy nominaties eigenlijk.
Ja, weet je toch?quote:
Omdat de vorige hand van de king zei: the seed is strong. En dat was de man van de zus van Catelyn. Die had in een bepaald boek zitten speuren omdat alle Baratheons in de geschiedenis bruin haar hadden, en de kinderen van Cersei (de koningin) en Robert allemaal blond zijn. Daardoor kwam uiteindelijk Ned er ook achter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, weet je toch?
Ned Stark zegt trouwens net tegen de koningin (hoe heet ze nu eigenlijk?) dat 'ie weet dat zij met Jaime doet seksen. Hoe kan hij dit weten?
In een notendopquote:
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Omdat de vorige hand van de king zei: the seed is strong. En dat was de man van de zus van Catelyn. Die had in een bepaald boek zitten speuren omdat alle Baratheons in de geschiedenis bruin haar hadden, en de kinderen van Cersei (de koningin) en Robert allemaal blond zijn. Daardoor kwam uiteindelijk Ned er ook achter.
Van Tywin? Van Tyrion? Bweeuuuhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.
Omdat GoT geen Madmen is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom maar twee belangrijke Emmy nominaties eigenlijk.
Nee, van iemand anders met blond haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Van Tywin? Van Tyrion? Bweeuuuh
BTW: sowieso bweeuuh![]()
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, van iemand anders met blond haar?
Jaime is ook niet blond hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...
Als Jaime niet blond is wat is dan heel het punt van die Baratheon lijn van donkerharigen die doorbroken wordt...?quote:
Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.
the lord of flowers, brienne, echte roodharigen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...
Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.
Ik weet niet meer of Ned daarvoor al openlijk de link tussen Cersei en Jaime gelegd had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.Dat zei ik toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bezoekt ook die bastards van Robert omdat Jon dit had gedaan voor zijn dood en bekijkt het boek omdat Jon dit deed, maar volgens mij is ook in de serie Sansa degene die alle puzzelstukjes op zijn plaats laat vallen met haar opmerking over Joffrey waarna hij Cersei gaat confronteren. Het komt volgens mij tot die confrontatie nog niet letterlijk naar voren dat Ned weet dat het Jaime is, als hij dat al zou weten.
Hoe ik het me herinner is het juist Cersei die zich 'verspreekt' wat betreft Jaime. Alleen als kijker weet je al lang wat er gaande is tussen die twee dus misschien lijkt het daarom alsof er automatisch aan Jaime wordt gedacht als blijkt dat Robert niet de vader is van Cersei's kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok okquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
the lord of flowers, brienne, echte roodharigen...
en een paraplu!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Khaleesi het volgende:
OMG OMG OMG, season 3 preview stills!!!
En er komt een brug in voor!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ze wordt alleen in leven gehouden als ruilmiddel voor Jaime.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Nielsch het volgende:
Sansa is juist heel slim door zo lang trouw te zweren aan Joffrey. Dat heeft haar in leven gehouden al die tijd.
Die paraplu's bij die outfitsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Khaleesi het volgende:
OMG OMG OMG, season 3 preview stills!!!
En er komt een brug in voor!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En waarom worden die nu opeens allemaal vermoord dan?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij allemaal bastaards van Robert.
Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En waarom worden die nu opeens allemaal vermoord dan?
Tuurlijk. Ze laten je wel veel gissen bij HBO..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.
Valt wel mee toch? Voor mij was het vrij duidelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze laten je wel veel gissen bij HBO..
Gewoon opletten.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan ja, maar wordt het niet. Anders hadden de seizoenen ook wel meer dan 10 afleveringenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.
Is geen schande...![]()
BTW: ik had op IMDB naar de castling lijst gekeken voor s03e01.
Die is freaking huge!! Bijna alle personages uit voorgaande seizoenen + alle nieuwe namen, en dat in 1 ep!
Kan zomaar een 2uur special worden!
Hoezo dat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Kan ja, maar wordt het niet. Anders hadden de seizoenen ook wel meer dan 10 afleveringen
De boeken moet je ook 2x lezen voor je alles doorhebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.
Is geen schande...![]()
BTW: ik had op IMDB naar de castling lijst gekeken voor s03e01.
Die is freaking huge!! Bijna alle personages uit voorgaande seizoenen + alle nieuwe namen, en dat in 1 ep!
Kan zomaar een 2uur special worden!
Een niet erkende bastard heeft geen legitieme claim.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.
Waarschijnlijk is iedereen gewoon aan de eerste aflevering gelinkt, omdat nog niet bekend is wie in welke aflevering speelt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoezo dat...s02e10 duurde toch ook langer dan een standaard uurtje.
Gezien de vele (nieuwe) characters en het terug oppakken van de verhaallijnen zouden ze er m.i. verstandig aan doen een langere eerste ep te maken
Je hebt gelijk! Die duurde 10 minuten langer. Nooit geweten haha. Maar toch blijf ik ook van mening dat ze dit verhaal nog uitgebreider hadden mogen doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoezo dat...s02e10 duurde toch ook langer dan een standaard uurtje.
Gezien de vele (nieuwe) characters en het terug oppakken van de verhaallijnen zouden ze er m.i. verstandig aan doen een langere eerste ep te maken
Dat zou ook zomaar kunnen jaquote:Op zondag 22 juli 2012 11:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen gewoon aan de eerste aflevering gelinkt, omdat nog niet bekend is wie in welke aflevering speelt.
Vraag je ons om dit te spoileren of wat?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer wordt Jagen uitgediept? Ik heb hem alleen nog maar in die kooi gezien, zou wel meer van hem willen zien.
Je noemt gewoon een episode. Weinig spoiler aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vraag je ons om dit te spoileren of wat?
Ergens in seizoen 2.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je noemt gewoon een episode. Weinig spoiler aan.
Gewoon hard doorkijken, dan weet je het. Het is nog maar 4-5 uur maximaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef Quotidien het volgende:
Dat doe ik ook, ben nu bij ep6 van seizoen 2.
Ben ik ook aan het doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon hard doorkijken, dan weet je het. Het is nog maar 4-5 uur maximaal.
Ben benieuwd wat ze allemaal doorschuiven naar S4, en dus nog twee jaar op moet wachten.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:07 schreef Mascio het volgende:
Volgens mij wordt seizoen 3 trouwens zo ontzettend ziek... Zeker als je al weet wat er allemaal gaat gebeuren, zit gewoon uit te kijken naar hoe ze alles in beeld gaan brengen.
Ik denk dat ik wel weet waar ze mee eindigenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze allemaal doorschuiven naar S4, en dus nog twee jaar op moet wachten.
Bedoel je... (vrij cleane spoiler)quote:Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Mascio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waar ze mee eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Bedoel je... (vrij cleane spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij speelde kort, maar is wel een personage die ik goed onthoud!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Toch teleurstellend dat Jaqen maar een kwartiertje speelt.
Ik hoop dat 'ie terugkeert in seizoen 3. Wat een fucking eindbaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij speelde kort, maar is wel een personage die ik goed onthoud!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie terugkeert in seizoen 3. Wat een fucking eindbaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..So confused when you're lost in the groove
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag of Jaqen nog terug komt...?quote:
Laat mij al die namen die in dat boek voorbij komen lekker fout schrijvenquote:
Je bedoelde Jaqen waarschijnlijk? Wilde gok hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat mij al die namen die in dat boek voorbij komen lekker fout schrijven
Ja, heel wild ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelde Jaqen waarschijnlijk? Wilde gok hoor.
En volgend jaar is nooit?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:12 schreef Quotidien het volgende:
Seizoen 3 zullen we nooit te zien krijgen, die komt volgend jaar pas.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef Mascio het volgende:
[..]Stiekem hoop ik dat ze FfC en DwD door elkaar heen doen. Zou chronologisch gezien wel kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niks zo vervelend als horen dat persoon 1 doodgaat in FfC, terwijl hij in DwD weer gewoon leeft omdat ze op hetzelfde moment beginnen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En voor elk seizoen 2 jaar wachten?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:18 schreef Nic1 het volgende:
Ik neem aan dat ze het chronologisch in 2 seizoenen doen. Ze kunnen overigens makkelijk 20 afleveringen vullen met die boeken.
Zijn ze ook van planquote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze FfC en DwD door elkaar heen doen. Zou chronologisch gezien wel kloppen.
En niks zo vervelend als horen dat persoon 1 doodgaat in FfC, terwijl hij in DwD weer gewoon leeft omdat ze op hetzelfde moment beginnen.
Thank god.quote:
Je gaat alles NOG een keer kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Net S1e02 gekeken, wat blijft Joffrey toch een mietje
Haha ik heb hem net gekeken. Echt verbazingwekkend dat dat soort van 'schattige' jochie uit kon groeien tot zo'n kut hommel.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat alles NOG een keer kijken?![]()
Gisteren trouwens Batman Begins gekeken, Joffrey...
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Haha ik heb hem net gekeken. Echt verbazingwekkend dat dat soort van 'schattige' jochie uit kon groeien tot zo'n kut hommel.
Is de 2e x pas, en dat heeft lang geduurd, want ik was ondertussen hrt boek aan het lezen en ik wou mijn boek niet spoileren.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Haha, die is wel goed gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Khaleesi het volgende:
lmfao![]()
Stark Wars: Attack Of The Thrones
Storms End, in het zuidoosten geloof ik.. Stannis zit in Dragonstone maar dat is niet hun oorspronkelijke land.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef Jivis het volgende:
Uit welk gebied van Westeros komen de Baratheons eigenlijk?
Volgens mij heb ik seizoen 1 al sowieso 3x gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ooh dit zie ik nu pasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Khaleesi het volgende:
Van http://winteriscoming.net/ :
Misfits alum Iwan Rheon appears to have been cast in season three of Game of Thrones. A photo posted on Facebook of Iwan Rheon hanging out in a Belfast bar with some of the cast was the first clue. Ours is the Fury did some digging and turned up Rheon’s CV on his agency’s official site. The CV has him listed as being cast in the role of “Boy”. Given his age and looks, I am willing to bet that he will be playing Ramsay Snow, the bastard of Roose Bolton. The Bastard of Bolton was mentioned a few times last season, but never shown. He was sent by Robb Stark and Roose to reclaim Winterfell from Theon Greyjoy.
[ afbeelding ]
Daarom: Tower of The Hand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Googlen op characters kan ik ook afraden als je niet gespoilerd wilt worden. Meestal ben ik wel handig in het ontwijken van spoilers, maar Google heeft de vervelende gewoonte om met zoeksuggesties te komen als je iets intypt. Bij het intikken van (naam character....) verscheen bij mij dus de suggestie (naam character dead.....). Ben je mooi klaar mee
Lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Googlen op characters kan ik ook afraden als je niet gespoilerd wilt worden. Meestal ben ik wel handig in het ontwijken van spoilers, maar Google heeft de vervelende gewoonte om met zoeksuggesties te komen als je iets intypt. Bij het intikken van (naam character....) verscheen bij mij dus de suggestie (naam character dead.....). Ben je mooi klaar mee
Mhehe dan moet het zeker gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarom: Tower of The Hand.
In de bruine balk kan je bij 'Scope' aangeven tot waar je hebt gelezen/gekeken. Als je alleen voor de serie kiest krijg je ook geen boek spoilers.
Die site moét echt in de OP opgenomen worden, scheelt een hoop gespoiler voor serie kijkers.
Tja, wat is nog waardig na Thrones?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kon het niet laten en heb al wat info opgezocht over de nieuwe characters.
In de hoop alles over een half jaar weer vergeten te zijn.
Kwestie van veel andere series tussendoor kijken denk ik!![]()
Nou er is nog genog te kijken. Niet alles valt in het zelfde genre. Al zijn er voor mij geen series die zo m'n aandacht trekkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tja, wat is nog waardig na Thrones?
Op dit moment is Breaking Bad weer bezig. In september krijg je ook weer Fringe, Dexter, Homeland en meer toffe series. Niets mis mee!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tja, wat is nog waardig na Thrones?
Zeur nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
Nee, niet weer heel zo'n lijst met welke series eerst te kijken
GoT topic jeweet
en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:09 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het al vaker gezegd, maar als je een serie met dezelfde 'stijl' als GoT zoekt komt Rome nog het meest in de buurt.
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, ben je fan van verschrikkelijk slechte series?
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoegquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en als je meer veldslagen wenst moet je spartacus kijken
Veel beterquote:
5 seizoenenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthurquote:
Door wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Het aantal veldslagen in spartacus is op één hand te tellen en zijn weinig bijzonder vormgegeven. Je bedoelt gewoon gevechten denk ik, die zijn er inderdaad genoeg
[..]
Veel beterJammer dat hij zo kort is. Merlin is een afschuwelijk slechte kinderserie die na 1 seizoen terecht gecancelled is
Ik vond de effecten zo ruk dat ik dacht dat het Charmed wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh wacht eens even, ik was helemaal in de war met Arthur
Maar merlin is wel ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb er één seizoen van gekeken en dat was wel leuk omdat het zoveel overeenkomsten had met Xena/Hercules van vroegah dat ik er een enigszins nostalgisch gevoel bij kreeg. Maar het is wel heel duidelijk een kinderserie, zonder een echte rode draad die erdoorheen loopt dus ik vind het de moeite verder niet echt waard. Kijk en oordeel zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:57 schreef kilozout het volgende:
Aidan Gillen, de dude die Lord Baelish speelt doet het echt fantastisch.
Hoop hem vaker te zien in series / films.The Wire al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:02 schreef Cersei het volgende:
Ik heb op vakantie mezelf flink gespoilerd door de achterkant van het grijze boek (ik weet even de naam niet) te lezen.
Pijnlijk, vooral als je nog maar net het eerste boek uit hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.
Inderdaad, al was ik volgens mij net wel/net niet klaar met 2 of al in 3 bezig, hoe dan ook matig. Mijn eigen editie van deel 5 heeft geen spoilers op de achterkant, veel betere uitgever wat mij betreft.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Pijnlijk, vooral als je nog maar net het eerste boek uit hebt
Hoe "overkomt" het lezen van de achterkant van een boek je!!!???quote:Op maandag 30 juli 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik stond nietsvermoedend in de plaatselijke boekhandel toen het mij overkwam.
Nee, het mezelf flink spoileren overkwam me.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoe "overkomt" het lezen van de achterkant van een boek je!!!???![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, het mezelf flink spoileren overkwam me.
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]Geen aSoIaF boeken lezen waarvan je de kleur/titel niet herkent?
Sorryquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Dus je vetgoedeslimmesuper tip komt nogal laat.
Sowieso spoileren op achterflappenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.
Dit had ik dus ookquote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik kende zowel de titel als de kleur, ik had hem alleen in mijn handen om de prijs te bekijken, die op de achterkant staat, en zodoende las ik halfautomatisch de achterflap zoals ik altijd bij boeken doe. Alleen stond daar nu een gigantische spoiler.
Achja, we kunnen niet allemaal zo instinctief huiverig zijn voor achterflapteksten hè.quote:
Precies, normaal hoort zoiets daar helemaal niet thuis.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso spoileren op achterflappen
Ja stom hè, heb hem toen ook meteen teruggezet. Mijn eigen kopie heeft als enige 'spoiler' dat er drie namen genoemd worden waaruit je kan concluderen dat ze tot en met dat boek in ieder geval nog leven, maar uit de rest van de tekst is amper wat op te maken. Zoals het hoort.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef Cersei het volgende:
[..]
Dit had ik dus ookEcht in de eerste zin van het stukje op de achterkant stond al een major spoiler.
Dat is veel fijner ja, niet bang hoeven te zijn voor achterflapteksten. En nu ga ik beginnen in a clash of kings, toedels!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja stom hè, heb hem toen ook meteen teruggezet. Mijn eigen kopie heeft als enige 'spoiler' dat er drie namen genoemd worden waaruit je kan concluderen dat ze tot en met dat boek in ieder geval nog leven, maar uit de rest van de tekst is amper wat op te maken. Zoals het hoort.
Je hoeft niet zo kattig te doen heur.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Achja, we kunnen niet allemaal zo instinctief huiverig zijn voor achterflapteksten hè.
Doe zelf dan ook niet zo bitchy ofzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:27 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo kattig te doen heur.![]()
Je gaat toch ook niet in het boekspoilertopic kijken hier, of de aSoIaF wiki afstruinen als je niet gespoilert wil worden. Blijf gewoon van die shit af dan, ook op vakantie.![]()
Eigen verantwoordelijkheid.
Heb ik ook gedaan, daar komen de mijne ook vandaan. Maar na deze al betaald te hebben en in huis te hebben liggen, mét veilige achterflappen, vroeg ik me af hoeveel duurder ze in het centrum hier eigenlijk zijn. Wist ik veel dat deze naast een hogere prijs ook een totaal andere tekst achterop heeft staan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Gewoon bestellen via internet, daar staat de prijs altijd groot bij zonder achterflaptekst.
Zo'n drama is het ook weer niet, ik was vrij snel daarna aanbeland bij het gespoilerde gedeelte. Maar wel herkenbaar als anderen het ook hebben. Als ik nou het boek had geopend en er at random in was gaan lezen had je misschien nog een punt gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Khaleesi het volgende:
Wel, in dat geval, je bent gep0wnd door de ubertroll himself:
[ afbeelding ]
Okee okee jij wint.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo'n drama is het ook weer niet, ik was vrij snel daarna aanbeland bij het gespoilerde gedeelte. Maar wel herkenbaar als anderen het ook hebben. Als ik nou het boek had geopend at random en erin was gaan lezen had je misschien nog een punt gehad.
Mij kan het ook niet zoveel schelen, vond het enkel grappig dat Cersei hetzelfde had. Jouw reactie erop vond ik dan wel weer enigszins apart, vandaar dat ik op je in bleef gaan.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Okee okee jij wint.If it makes you feel any better: ik heb mezelf al helemaal kapotgespoilerd. Zo zwak ben ik dan ook weer wel. Maar het kan me niet zoveel schelen
[/quote]quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Quotidien het volgende:
[quote=OP]VERBODEN OM HET WOORD BOEK TE NOEMEN.
Ik deed het zelf ook fout, daarom ninja-edit.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:39 schreef Cersei het volgende:
Ik klikte gewoon braaf op quote, verder niet meer naar gekeken
Hehequote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook fout, daarom ninja-edit.
epicbeardman, jij kan Tormund Giantsbane zijn met je epic baard!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Wat voor nicknames missen we nog hier op het fok forum onder de karikaturen?
Cersei,Khaleesi en Arya hebben we hier al rond huppelen (zeker ook nog allemaal echte "vrouwen")
Een echt vuur een groen kleurtje geven?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef MakuMaku het volgende:
Gisteravond ena laatste aflevering gezien, echt super gave explosie! Hoe hebben ze dat met het groene vuur gedaan? Is absoluut geen animatie...
Was dat niet gewoon koper verbranden? Met simpele chemicaliën kan het al, ik werkte in een winkel waar kaarsjes met verschillende kleuren vlam werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een echt vuur een groen kleurtje geven?
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
Sweet summer child...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:46 schreef Vieuw het volgende:
Wie zegt dat hij "dood" is. Het leek alsof hij een maskertje af deed dus wie weet doet hij dat maskertje nog eens op
Ik zie niet waarom ze hem erinhouden, zijn rol is vervuld. Hij is vertrokken met een ander gezicht, ik denk dat we hem wederom met een 3e gezicht tegen gaan komen als ie al terugkomt in de komende seizoenen, en nee, ik ben geen boeklezer en dit is dus geen spoiler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Do want.quote:
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaqenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Die scene sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die scene sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezien
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
Ja en verder niet. Maar goed die man heeft natuurlijk bepaalde skills hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
Syrio Forel is van Braavos en verdwijnt na de chaosquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
Dat lijkt me een beetje vergezocht, alleen het gezicht kan toch veranderd worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
Syrio Forel is van Braavos en verdwijnt na de chaos
Jaqen H'ghar is van Braavos en verschijnt na de chaos
ik ging er gewoon van uit dat beide dezelfde persoon zijn...
Maar Yoren had Jaqen uit de cellen van King's Landing gevist om mee te nemen naar the Wall, dus dan Syrio ook in de tijd moeten kunnen reizen om al een tijdje in die cel te zitten als Yoren langs komt voor Jaqen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
OLDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
Iets voor Khaleesi?![]()
[ afbeelding ]
Op wat voor manier denk jij (en andere) dat dat gezicht dan verandert? Ik vond eht lijken alsof hij een masker afzetten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje vergezocht, alleen het gezicht kan toch veranderd worden?
Nou ik las het op de Game of Thrones wiki, dus geen boekspoilers. En ik ben bang dat ik anderen spoil, dus anders zoek je zelf Jaqen even op op die wikiquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Op wat voor manier denk jij (en andere) dat dat gezicht dan verandert? Ik vond eht lijken alsof hij een masker afzetten...
Ooh.. Dan hoef ik het niet zo nodig te weten. Ik wil mezelf zo min mogelijk spoileren dat alles een verassing blijft. Dus dan zal ik er misschien nog wel achterkomen hoe het zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou ik las het op de Game of Thrones wiki, dus geen boekspoilers. En ik ben bang dat ik anderen spoil, dus anders zoek je zelf Jaqen even op op die wiki
Jaqen wordt uit zijn cel gehaald voor de chaos geloof ik, terwijl Syrio nog leeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Kirov het volgende:
Syrio Forel is gewoon dood, zegt de schrijver zelf.
Nee, op een andere manier maar ik durf het niet uit te leggen i.v.m. spoilersquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?
Je meent het. Nooit aan getwijfeld. Maar voor het gevecht wordt Jaqen al uit de cel gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Kirov het volgende:
Syrio Forel is gewoon dood, zegt de schrijver zelf.
Ja hij bedoelt misschien jaqen zoals we hem "kennen", lijkt me dan. Waarom zou hij Arya anders zon munt geven als er verder niks mee gebeurt.. Als is dat voor boek lezers natuurlijk anders dan de serie kijkers die die transformatie visueel meer meemaken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?
Dat er ter plekke niks gebeurd, wil niet zeggen dat er later niks mee gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja hij bedoelt misschien jaqen zoals we hem "kennen", lijkt me dan. Waarom zou hij Arya anders zon munt geven als er verder niks mee gebeurt.. Als is dat voor boek lezers natuurlijk anders dan de serie kijkers die die transformatie visueel meer meemaken.
Koninklijke hand ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Jivis het volgende:
Ben in boek een bezig en bedacht me net: als Ghost die dooie hand komt brengen, is dat een symbolische verwijzing naar Ned Stark?
Hand of the king ja...quote:
Het gaat mij natuurlijk niet om de scene, maar meer om het symbool.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Nic1 het volgende:
De hand leidt tot een andere belangrijke scene, dus dacht van niet. Maar wie weet.
Ik weet het niet, maar wel goed gevondenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Jivis het volgende:
Ben in boek een bezig en bedacht me net: als Ghost die dooie hand komt brengen, is dat een symbolische verwijzing naar Ned Stark?
Net zoals die direwolf/antler die in het begin werd gevonden. Dat ontging me ook volledig totdat het werd opgemerkt door iemand anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wel goed gevonden
Wow, mind is blown.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Net zoals die direwolf/antler die in het begin werd gevonden. Dat ontging me ook volledig totdat het werd opgemerkt door iemand anders.
Mja, zou ook wel kunnen eigenlijk. Zoals gezegd zit het boek er vol mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om de scene, maar meer om het symbool.
Valt wel mee, er zijn idd een hoop families maar als je de kern uit elkaar weet te houden (Stark, Lannister, Baratheon, Tyrell, Greyjoy en Martell), weet je eigenlijk al genoeg. Er zit ook een appendix bij de boeken waarin alle stambomen, families etc instaan, dus die kun je ook nog altijd raadplegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Ook hier een echte verslaafde en ook ik baal ervan dat het nog zo lang duurt. Heb getwijfeld de boeken te gaan lezen maar ben bang de draad dan helemaal kwijt te raken; ik vind het soms al moeilijk alle families en connecties uit elkaar te houden bij de serie en heb begrepen dat het in de boeken nog vee verwarrender wordt...of valt dat wel mee?
Met eboeken zijn die appendixen altijd lastig er even snel bij te pakken. Familie Martell zit ik even heel hard over na te denken.... ik mis wel de familie van de draken... of haal ik de boel nu al weer door elkaar? (zal niet de eerste keer zijn)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn idd een hoop families maar als je de kern uit elkaar weet te houden (Stark, Lannister, Baratheon, Tyrell, Greyjoy en Martell), weet je eigenlijk al genoeg. Er zit ook een appendix bij de boeken waarin alle stambomen, families etc instaan, dus die kun je ook nog altijd raadplegen
Die boeken zijn uitgebreider, maar hebben voor mij juist een stuk meer duidelijkheid geschept over hoe het precies zit met de verschillende huizen. Achterin elk boek staat ook een vrij uitgebreide beschrijving van de huizen en de mensen die daar onder staan, voor als je in de war raakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Ook hier een echte verslaafde en ook ik baal ervan dat het nog zo lang duurt. Heb getwijfeld de boeken te gaan lezen maar ben bang de draad dan helemaal kwijt te raken; ik vind het soms al moeilijk alle families en connecties uit elkaar te houden bij de serie en heb begrepen dat het in de boeken nog vee verwarrender wordt...of valt dat wel mee?
Idd, de drakenfamilie (Targaryen) vergetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Met eboeken zijn die appendixen altijd lastig er even snel bij te pakken. Familie Martell zit ik even heel hard over na te denken.... ik mis wel de familie van de draken... of haal ik de boel nu al weer door elkaar? (zal niet de eerste keer zijn)
Maar inderdaad wil ik toch ook de boeken gaan lezen al is het maar om juist de verschillende families beter te leren kennen en beter uit elkaar te kunnen halen. Denk dat ik beide seizoenen nog wel een keertje ga kijken omdat ik nu tenminste al wel wat weet waardoor het mogelijk beter te plaatsen zal zijn.
Martell is de familie waaraan Myrcella is uitgehuwelijkt, en waarmee Rhaegar Targaryen (de oudere broer van Daenerys, die in de rebellion omkwam) is getrouwd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
Heb boek 1 net uitgelezen maar de hoeveelheid families is een stuk uitgebreider. Toch komt het niet verwarrend over. De familie Martell zegt mij eerlijk gezegd ook niks...
Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
Heb boek 1 net uitgelezen maar de hoeveelheid families is een stuk uitgebreider. Toch komt het niet verwarrend over. De familie Martell zegt mij eerlijk gezegd ook niks...
Boek 3.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.
Door de boeken te lezen wordt het juíst een stuk eenvoudiger en overzichtelijker om alle huizen uit elkaar te houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Is dit na het 1e boek? Weet wel wie Rhaegar Targaryen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, de drakenfamilie (Targaryen) vergeten
[..]
Martell is de familie waaraan Myrcella is uitgehuwelijkt, en waarmee Rhaegar Targaryen (de oudere broer van Daenerys, die in de rebellion omkwam) is getrouwd.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Curuu het volgende:
[..]
Boek 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:33 schreef Curuu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door timmmmm op 13-08-2012 17:27:43 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alleen de eerste helft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Zonder de boeken zou deze TV serie niet eens hebben bestaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Curuu het volgende:
[..]
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.Als ze de boeken echt aanhouden dan is deel 4 een geweldig seizoen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerIk ben een trage lezer geworden ofzo en ik zit nu te hangen in boek 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |