Was dat niet gewoon koper verbranden? Met simpele chemicaliën kan het al, ik werkte in een winkel waar kaarsjes met verschillende kleuren vlam werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een echt vuur een groen kleurtje geven?
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
Sweet summer child...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:46 schreef Vieuw het volgende:
Wie zegt dat hij "dood" is. Het leek alsof hij een maskertje af deed dus wie weet doet hij dat maskertje nog eens op
Ik zie niet waarom ze hem erinhouden, zijn rol is vervuld. Hij is vertrokken met een ander gezicht, ik denk dat we hem wederom met een 3e gezicht tegen gaan komen als ie al terugkomt in de komende seizoenen, en nee, ik ben geen boeklezer en dit is dus geen spoiler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Do want.quote:
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaqenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Die scene sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die scene sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezien
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
Ja en verder niet. Maar goed die man heeft natuurlijk bepaalde skills hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
Syrio Forel is van Braavos en verdwijnt na de chaosquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |