Hehequote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook fout, daarom ninja-edit.
epicbeardman, jij kan Tormund Giantsbane zijn met je epic baard!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Wat voor nicknames missen we nog hier op het fok forum onder de karikaturen?
Cersei,Khaleesi en Arya hebben we hier al rond huppelen (zeker ook nog allemaal echte "vrouwen")
Een echt vuur een groen kleurtje geven?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef MakuMaku het volgende:
Gisteravond ena laatste aflevering gezien, echt super gave explosie! Hoe hebben ze dat met het groene vuur gedaan? Is absoluut geen animatie...
Was dat niet gewoon koper verbranden? Met simpele chemicaliën kan het al, ik werkte in een winkel waar kaarsjes met verschillende kleuren vlam werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een echt vuur een groen kleurtje geven?
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
Sweet summer child...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:46 schreef Vieuw het volgende:
Wie zegt dat hij "dood" is. Het leek alsof hij een maskertje af deed dus wie weet doet hij dat maskertje nog eens op
Ik zie niet waarom ze hem erinhouden, zijn rol is vervuld. Hij is vertrokken met een ander gezicht, ik denk dat we hem wederom met een 3e gezicht tegen gaan komen als ie al terugkomt in de komende seizoenen, en nee, ik ben geen boeklezer en dit is dus geen spoiler.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Do want.quote:
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaqenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Idd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Die scènes waar hij in speelde waren ook fantastisch, lekker mysterieus en donker.
Die scene sowiesoquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Die scene sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maarja, ik ga mezelf ook niet spoileren zoals ik al te vaak heb gedaan
!
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of watquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Staat niks spoilerends in als je aflevering 10 al hebt gezien
Gelukkig niet nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Idd.En niet zo lelijk als de 2e acteur.
Ja en verder niet. Maar goed die man heeft natuurlijk bepaalde skills hequote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
Syrio Forel is van Braavos en verdwijnt na de chaosquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe hij dat weet he. Maar hij wist toch alleen dat ze een meisje was ofzo? Of wat
Dat lijkt me een beetje vergezocht, alleen het gezicht kan toch veranderd worden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
Syrio Forel is van Braavos en verdwijnt na de chaos
Jaqen H'ghar is van Braavos en verschijnt na de chaos
ik ging er gewoon van uit dat beide dezelfde persoon zijn...
Maar Yoren had Jaqen uit de cellen van King's Landing gevist om mee te nemen naar the Wall, dus dan Syrio ook in de tijd moeten kunnen reizen om al een tijdje in die cel te zitten als Yoren langs komt voor Jaqen...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
OLDquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:24 schreef epicbeardman het volgende:
Iets voor Khaleesi?![]()
[ afbeelding ]
Op wat voor manier denk jij (en andere) dat dat gezicht dan verandert? Ik vond eht lijken alsof hij een masker afzetten...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje vergezocht, alleen het gezicht kan toch veranderd worden?
Nou ik las het op de Game of Thrones wiki, dus geen boekspoilers. En ik ben bang dat ik anderen spoil, dus anders zoek je zelf Jaqen even op op die wikiquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:57 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Op wat voor manier denk jij (en andere) dat dat gezicht dan verandert? Ik vond eht lijken alsof hij een masker afzetten...
Ooh.. Dan hoef ik het niet zo nodig te weten. Ik wil mezelf zo min mogelijk spoileren dat alles een verassing blijft. Dus dan zal ik er misschien nog wel achterkomen hoe het zit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou ik las het op de Game of Thrones wiki, dus geen boekspoilers. En ik ben bang dat ik anderen spoil, dus anders zoek je zelf Jaqen even op op die wiki
Jaqen wordt uit zijn cel gehaald voor de chaos geloof ik, terwijl Syrio nog leeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:53 schreef catfish het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Kirov het volgende:
Syrio Forel is gewoon dood, zegt de schrijver zelf.
Nee, op een andere manier maar ik durf het niet uit te leggen i.v.m. spoilersquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?
Je meent het. Nooit aan getwijfeld. Maar voor het gevecht wordt Jaqen al uit de cel gehaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:06 schreef Kirov het volgende:
Syrio Forel is gewoon dood, zegt de schrijver zelf.
Ja hij bedoelt misschien jaqen zoals we hem "kennen", lijkt me dan. Waarom zou hij Arya anders zon munt geven als er verder niks mee gebeurt.. Als is dat voor boek lezers natuurlijk anders dan de serie kijkers die die transformatie visueel meer meemaken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Net zoals Jaqen dood is, zoals ie zelf zegt?
Dat er ter plekke niks gebeurd, wil niet zeggen dat er later niks mee gebeurd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:04 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ja hij bedoelt misschien jaqen zoals we hem "kennen", lijkt me dan. Waarom zou hij Arya anders zon munt geven als er verder niks mee gebeurt.. Als is dat voor boek lezers natuurlijk anders dan de serie kijkers die die transformatie visueel meer meemaken.
Koninklijke hand ?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Jivis het volgende:
Ben in boek een bezig en bedacht me net: als Ghost die dooie hand komt brengen, is dat een symbolische verwijzing naar Ned Stark?
Hand of the king ja...quote:
Het gaat mij natuurlijk niet om de scene, maar meer om het symbool.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:53 schreef Nic1 het volgende:
De hand leidt tot een andere belangrijke scene, dus dacht van niet. Maar wie weet.
Ik weet het niet, maar wel goed gevondenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:46 schreef Jivis het volgende:
Ben in boek een bezig en bedacht me net: als Ghost die dooie hand komt brengen, is dat een symbolische verwijzing naar Ned Stark?
Net zoals die direwolf/antler die in het begin werd gevonden. Dat ontging me ook volledig totdat het werd opgemerkt door iemand anders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:54 schreef daeh het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar wel goed gevonden
Wow, mind is blown.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:04 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Net zoals die direwolf/antler die in het begin werd gevonden. Dat ontging me ook volledig totdat het werd opgemerkt door iemand anders.
Mja, zou ook wel kunnen eigenlijk. Zoals gezegd zit het boek er vol mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 01:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het gaat mij natuurlijk niet om de scene, maar meer om het symbool.
Valt wel mee, er zijn idd een hoop families maar als je de kern uit elkaar weet te houden (Stark, Lannister, Baratheon, Tyrell, Greyjoy en Martell), weet je eigenlijk al genoeg. Er zit ook een appendix bij de boeken waarin alle stambomen, families etc instaan, dus die kun je ook nog altijd raadplegenquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Ook hier een echte verslaafde en ook ik baal ervan dat het nog zo lang duurt. Heb getwijfeld de boeken te gaan lezen maar ben bang de draad dan helemaal kwijt te raken; ik vind het soms al moeilijk alle families en connecties uit elkaar te houden bij de serie en heb begrepen dat het in de boeken nog vee verwarrender wordt...of valt dat wel mee?
Met eboeken zijn die appendixen altijd lastig er even snel bij te pakken. Familie Martell zit ik even heel hard over na te denken.... ik mis wel de familie van de draken... of haal ik de boel nu al weer door elkaar? (zal niet de eerste keer zijn)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Valt wel mee, er zijn idd een hoop families maar als je de kern uit elkaar weet te houden (Stark, Lannister, Baratheon, Tyrell, Greyjoy en Martell), weet je eigenlijk al genoeg. Er zit ook een appendix bij de boeken waarin alle stambomen, families etc instaan, dus die kun je ook nog altijd raadplegen
Die boeken zijn uitgebreider, maar hebben voor mij juist een stuk meer duidelijkheid geschept over hoe het precies zit met de verschillende huizen. Achterin elk boek staat ook een vrij uitgebreide beschrijving van de huizen en de mensen die daar onder staan, voor als je in de war raakt.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Ook hier een echte verslaafde en ook ik baal ervan dat het nog zo lang duurt. Heb getwijfeld de boeken te gaan lezen maar ben bang de draad dan helemaal kwijt te raken; ik vind het soms al moeilijk alle families en connecties uit elkaar te houden bij de serie en heb begrepen dat het in de boeken nog vee verwarrender wordt...of valt dat wel mee?
Idd, de drakenfamilie (Targaryen) vergetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 21:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Met eboeken zijn die appendixen altijd lastig er even snel bij te pakken. Familie Martell zit ik even heel hard over na te denken.... ik mis wel de familie van de draken... of haal ik de boel nu al weer door elkaar? (zal niet de eerste keer zijn)
Maar inderdaad wil ik toch ook de boeken gaan lezen al is het maar om juist de verschillende families beter te leren kennen en beter uit elkaar te kunnen halen. Denk dat ik beide seizoenen nog wel een keertje ga kijken omdat ik nu tenminste al wel wat weet waardoor het mogelijk beter te plaatsen zal zijn.
Martell is de familie waaraan Myrcella is uitgehuwelijkt, en waarmee Rhaegar Targaryen (de oudere broer van Daenerys, die in de rebellion omkwam) is getrouwd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
Heb boek 1 net uitgelezen maar de hoeveelheid families is een stuk uitgebreider. Toch komt het niet verwarrend over. De familie Martell zegt mij eerlijk gezegd ook niks...
Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
Heb boek 1 net uitgelezen maar de hoeveelheid families is een stuk uitgebreider. Toch komt het niet verwarrend over. De familie Martell zegt mij eerlijk gezegd ook niks...
Boek 3.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de boeken te lezen wordt het juíst een stuk eenvoudiger en overzichtelijker om alle huizen uit elkaar te houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Is dit na het 1e boek? Weet wel wie Rhaegar Targaryen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, de drakenfamilie (Targaryen) vergeten
[..]
Martell is de familie waaraan Myrcella is uitgehuwelijkt, en waarmee Rhaegar Targaryen (de oudere broer van Daenerys, die in de rebellion omkwam) is getrouwd.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Curuu het volgende:
[..]
Boek 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:33 schreef Curuu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door timmmmm op 13-08-2012 17:27:43 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Alleen de eerste helft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Zonder de boeken zou deze TV serie niet eens hebben bestaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Curuu het volgende:
[..]
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.Als ze de boeken echt aanhouden dan is deel 4 een geweldig seizoen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerIk ben een trage lezer geworden ofzo en ik zit nu te hangen in boek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |