Hehequote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik deed het zelf ook fout, daarom ninja-edit.
epicbeardman, jij kan Tormund Giantsbane zijn met je epic baard!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:52 schreef epicbeardman het volgende:
Wat voor nicknames missen we nog hier op het fok forum onder de karikaturen?
Cersei,Khaleesi en Arya hebben we hier al rond huppelen (zeker ook nog allemaal echte "vrouwen")
Een echt vuur een groen kleurtje geven?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:03 schreef MakuMaku het volgende:
Gisteravond ena laatste aflevering gezien, echt super gave explosie! Hoe hebben ze dat met het groene vuur gedaan? Is absoluut geen animatie...
Was dat niet gewoon koper verbranden? Met simpele chemicaliën kan het al, ik werkte in een winkel waar kaarsjes met verschillende kleuren vlam werden verkocht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Een echt vuur een groen kleurtje geven?
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarvoor zouden ze hem moeten houden dan?
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de acteur die het meest Jaqen speelde wel houden. Hem vond ik nou net zo leuk
Sweet summer child...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 00:46 schreef Vieuw het volgende:
Wie zegt dat hij "dood" is. Het leek alsof hij een maskertje af deed dus wie weet doet hij dat maskertje nog eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |