Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:38 schreef toetsenbordridder het volgende:
Heb boek 1 net uitgelezen maar de hoeveelheid families is een stuk uitgebreider. Toch komt het niet verwarrend over. De familie Martell zegt mij eerlijk gezegd ook niks...
Boek 3.quote:Op maandag 13 augustus 2012 00:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat komt later nog wel, Dorne is nog niet actief voorgekomen in GoT. Is ook pas het 4e boek geloof ik uit mijn hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de boeken te lezen wordt het juíst een stuk eenvoudiger en overzichtelijker om alle huizen uit elkaar te houden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:42 schreef Polkadotflying het volgende:
Ook hier een echte verslaafde en ook ik baal ervan dat het nog zo lang duurt. Heb getwijfeld de boeken te gaan lezen maar ben bang de draad dan helemaal kwijt te raken; ik vind het soms al moeilijk alle families en connecties uit elkaar te houden bij de serie en heb begrepen dat het in de boeken nog vee verwarrender wordt...of valt dat wel mee?
Is dit na het 1e boek? Weet wel wie Rhaegar Targaryen is.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Idd, de drakenfamilie (Targaryen) vergeten
[..]
Martell is de familie waaraan Myrcella is uitgehuwelijkt, en waarmee Rhaegar Targaryen (de oudere broer van Daenerys, die in de rebellion omkwam) is getrouwd.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 01:01 schreef Curuu het volgende:
[..]
Boek 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:33 schreef Curuu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door timmmmm op 13-08-2012 17:27:43 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Alleen de eerste helft.quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!quote:Op maandag 13 augustus 2012 17:44 schreef Curuu het volgende:
Was seizoen 3 nou alleen de eerste helft van het 3e boek of ook de tweede helft?
Zonder de boeken zou deze TV serie niet eens hebben bestaan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Dat zou niks uit moeten maken, het woord "boek" is nog steeds verboden!
Enige positieve is dat er dan meer seizoenen komen
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Curuu het volgende:
[..]
Maakt heel veel uit want het 2e gedeelte zit vol met geweldige dingen.Als ze de boeken echt aanhouden dan is deel 4 een geweldig seizoen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Shht maak me niet nog nieuwsgierigerIk ben een trage lezer geworden ofzo en ik zit nu te hangen in boek 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |