abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2012 @ 01:49:33 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114486765
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:38 schreef Snowbells het volgende:
Jaime is blond :?
Nee. :(

Nu even ep9 kijken. :Y
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_114486799
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:49 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee. :(

Nu even ep9 kijken. :Y
Nog 2 eps O+ en dan seizoen 2!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 02:53:35 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114487818
Lannisters. :r Baelish. :r :r :r
Bah.
pi_114489107
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 01:04 schreef Quotidien het volgende:
H

[..]

Jaime is ook niet blond hoor. ;)
Als Jaime niet blond is wat is dan heel het punt van die Baratheon lijn van donkerharigen die doorbroken wordt...? :') (in de serie wordt Joffrey's haar als "golden" benoemd btw) Misschien komt het er bij Jaime niet helemaal uit maar ik was er toch vrij zeker van dat de Lannisters aangeschreven staan als de blondjes van Westeros... Komt dit niet duidelijker naar voren in de boeken??? Maar misschien heb ik het mis hoor... O-) Zal niet de eerste keer zijn dat ik op mijn bek ga hier _O-
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_114489190
Jaime is donkerblond.
Amen.
pi_114490095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.
Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.
Ik weet niet meer of Ned daarvoor al openlijk de link tussen Cersei en Jaime gelegd had.
pi_114490377
quote:
4s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik... ;)
the lord of flowers, brienne, echte roodharigen... ;)

maar vergelijk t haar van stannis; renly, robbert en gendry eens met de gewassen versie van the kingslayer uit s1.. verschil lijkt me wel duidelijk..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_114490494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.
Ik weet niet meer of Ned daarvoor al openlijk de link tussen Cersei en Jaime gelegd had.
Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114490520
Jawel dat is de scene met die epische blik van verstandhouding tussen Ned en Arya wanneer Sansa zegt "I don't want somebody that's brave and gentle and strong, I want Joffrey!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_114491000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:44 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik toch ook. :P
Hij bezoekt ook die bastards van Robert omdat Jon dit had gedaan voor zijn dood en bekijkt het boek omdat Jon dit deed, maar volgens mij is ook in de serie Sansa degene die alle puzzelstukjes op zijn plaats laat vallen met haar opmerking over Joffrey waarna hij Cersei gaat confronteren. Het komt volgens mij tot die confrontatie nog niet letterlijk naar voren dat Ned weet dat het Jaime is, als hij dat al zou weten.
Hoe ik het me herinner is het juist Cersei die zich 'verspreekt' wat betreft Jaime. Alleen als kijker weet je al lang wat er gaande is tussen die twee dus misschien lijkt het daarom alsof er automatisch aan Jaime wordt gedacht als blijkt dat Robert niet de vader is van Cersei's kinderen.

SPOILER
pi_114491127
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 10:36 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

the lord of flowers, brienne, echte roodharigen... ;)
ok ok :P
pi_114491257
OMG OMG OMG, season 3 preview stills!!!
En er komt een brug in voor!! _O_ *O* O+

:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Khaleesi op 21-07-2012 11:51:03 ]
pi_114491370
Van http://winteriscoming.net/ :

Misfits alum Iwan Rheon appears to have been cast in season three of Game of Thrones. A photo posted on Facebook of Iwan Rheon hanging out in a Belfast bar with some of the cast was the first clue. Ours is the Fury did some digging and turned up Rheon’s CV on his agency’s official site. The CV has him listed as being cast in the role of “Boy”. Given his age and looks, I am willing to bet that he will be playing Ramsay Snow, the bastard of Roose Bolton. The Bastard of Bolton was mentioned a few times last season, but never shown. He was sent by Robb Stark and Roose to reclaim Winterfell from Theon Greyjoy.

pi_114491746
Wederom een goede casting hoor.
pi_114492199
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Khaleesi het volgende:

[ afbeelding ]

en een paraplu!
pi_114496733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 15:53 schreef Nielsch het volgende:
Sansa is juist heel slim door zo lang trouw te zweren aan Joffrey. Dat heeft haar in leven gehouden al die tijd.
Ze wordt alleen in leven gehouden als ruilmiddel voor Jaime.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_114496823
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 11:21 schreef Khaleesi het volgende:

[ afbeelding ]

Die paraplu's bij die outfits :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:08:22 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114509024
Waarom vermoord de stadswacht nou een heleboel mensen aan het eind van ep1 van s2? Nadat ze dat kindje in dat bordeel vermoorden.
pi_114509077
Volgens mij allemaal bastaards van Robert.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:11:33 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114509130
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij allemaal bastaards van Robert.
En waarom worden die nu opeens allemaal vermoord dan?
pi_114509146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En waarom worden die nu opeens allemaal vermoord dan?
Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 21:13:42 #72
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_114509192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.
Tuurlijk. Ze laten je wel veel gissen bij HBO..
pi_114509438
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 21:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Valt wel mee toch? Voor mij was het vrij duidelijk :D
pi_114509560
quote:

[..]

Gewoon opletten.
SPOILER
pi_114509941
quote:

[..]

Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.
Is geen schande... :s)

BTW: ik had op IMDB naar de castling lijst gekeken voor s03e01.
Die is freaking huge!! Bijna alle personages uit voorgaande seizoenen + alle nieuwe namen, en dat in 1 ep!
Kan zomaar een 2uur special worden! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')