F*** emmy's.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom maar twee belangrijke Emmy nominaties eigenlijk.
Ja, weet je toch?quote:
Omdat de vorige hand van de king zei: the seed is strong. En dat was de man van de zus van Catelyn. Die had in een bepaald boek zitten speuren omdat alle Baratheons in de geschiedenis bruin haar hadden, en de kinderen van Cersei (de koningin) en Robert allemaal blond zijn. Daardoor kwam uiteindelijk Ned er ook achter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:17 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, weet je toch?
Ned Stark zegt trouwens net tegen de koningin (hoe heet ze nu eigenlijk?) dat 'ie weet dat zij met Jaime doet seksen. Hoe kan hij dit weten?
In een notendopquote:
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:20 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Omdat de vorige hand van de king zei: the seed is strong. En dat was de man van de zus van Catelyn. Die had in een bepaald boek zitten speuren omdat alle Baratheons in de geschiedenis bruin haar hadden, en de kinderen van Cersei (de koningin) en Robert allemaal blond zijn. Daardoor kwam uiteindelijk Ned er ook achter.
Van Tywin? Van Tyrion? Bweeuuuhquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.
Omdat GoT geen Madmen is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 15:41 schreef Jivis het volgende:
Waarom maar twee belangrijke Emmy nominaties eigenlijk.
Nee, van iemand anders met blond haar?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Van Tywin? Van Tyrion? Bweeuuuh
BTW: sowieso bweeuuh![]()
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, van iemand anders met blond haar?
Jaime is ook niet blond hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...
Als Jaime niet blond is wat is dan heel het punt van die Baratheon lijn van donkerharigen die doorbroken wordt...?quote:
Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja, maar dan kan het toch net zo goed iemand anders zijn? Ik zie niet waarom het dan per se Jaime moet zijn.
the lord of flowers, brienne, echte roodharigen...quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar volgens mij heb ik nog geen 1 blondje gezien in heel Westeros die geen Lannister heet. Zal wel niet toevallig zijn denk ik...
Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zegt Cersei het niet gewoon zelf tegen Ned? Hij zegt tegen haar dat hij weet voor welke waarheid Jon Arryn gestorven is, en vervolgens begint Cersei zelf over Jaime waarna Ned 'vraagt' of Jaime haar broer of haar geliefde is.
Ik weet niet meer of Ned daarvoor al openlijk de link tussen Cersei en Jaime gelegd had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:44 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ned komt er achter dat Joffrey als enige van de Baratheons geen zwart haar heeft. Hij confronteert Cersei hiermee en zij vertelt hem over Jaime.Dat zei ik toch ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij bezoekt ook die bastards van Robert omdat Jon dit had gedaan voor zijn dood en bekijkt het boek omdat Jon dit deed, maar volgens mij is ook in de serie Sansa degene die alle puzzelstukjes op zijn plaats laat vallen met haar opmerking over Joffrey waarna hij Cersei gaat confronteren. Het komt volgens mij tot die confrontatie nog niet letterlijk naar voren dat Ned weet dat het Jaime is, als hij dat al zou weten.
Hoe ik het me herinner is het juist Cersei die zich 'verspreekt' wat betreft Jaime. Alleen als kijker weet je al lang wat er gaande is tussen die twee dus misschien lijkt het daarom alsof er automatisch aan Jaime wordt gedacht als blijkt dat Robert niet de vader is van Cersei's kinderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |