Kan ja, maar wordt het niet. Anders hadden de seizoenen ook wel meer dan 10 afleveringenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.
Is geen schande...![]()
BTW: ik had op IMDB naar de castling lijst gekeken voor s03e01.
Die is freaking huge!! Bijna alle personages uit voorgaande seizoenen + alle nieuwe namen, en dat in 1 ep!
Kan zomaar een 2uur special worden!
Hoezo dat...quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:30 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Kan ja, maar wordt het niet. Anders hadden de seizoenen ook wel meer dan 10 afleveringen
De boeken moet je ook 2x lezen voor je alles doorhebtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:39 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Sommige dingen dringen pas door na 2x kijken.
Is geen schande...![]()
BTW: ik had op IMDB naar de castling lijst gekeken voor s03e01.
Die is freaking huge!! Bijna alle personages uit voorgaande seizoenen + alle nieuwe namen, en dat in 1 ep!
Kan zomaar een 2uur special worden!
Een niet erkende bastard heeft geen legitieme claim.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als Joffrey geen echte zoon van Robert is, en zij wel, dan hebben zij meer recht op de troon dan Joffrey.
Waarschijnlijk is iedereen gewoon aan de eerste aflevering gelinkt, omdat nog niet bekend is wie in welke aflevering speelt.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoezo dat...s02e10 duurde toch ook langer dan een standaard uurtje.
Gezien de vele (nieuwe) characters en het terug oppakken van de verhaallijnen zouden ze er m.i. verstandig aan doen een langere eerste ep te maken
Je hebt gelijk! Die duurde 10 minuten langer. Nooit geweten haha. Maar toch blijf ik ook van mening dat ze dit verhaal nog uitgebreider hadden mogen doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 00:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Hoezo dat...s02e10 duurde toch ook langer dan een standaard uurtje.
Gezien de vele (nieuwe) characters en het terug oppakken van de verhaallijnen zouden ze er m.i. verstandig aan doen een langere eerste ep te maken
Dat zou ook zomaar kunnen jaquote:Op zondag 22 juli 2012 11:24 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is iedereen gewoon aan de eerste aflevering gelinkt, omdat nog niet bekend is wie in welke aflevering speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag je ons om dit te spoileren of wat?quote:Op zondag 22 juli 2012 14:17 schreef Quotidien het volgende:
Wanneer wordt Jagen uitgediept? Ik heb hem alleen nog maar in die kooi gezien, zou wel meer van hem willen zien.
Je noemt gewoon een episode. Weinig spoiler aan.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Vraag je ons om dit te spoileren of wat?
Ergens in seizoen 2.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je noemt gewoon een episode. Weinig spoiler aan.
Gewoon hard doorkijken, dan weet je het. Het is nog maar 4-5 uur maximaal.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:56 schreef Quotidien het volgende:
Dat doe ik ook, ben nu bij ep6 van seizoen 2.
Ben ik ook aan het doen.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:08 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon hard doorkijken, dan weet je het. Het is nog maar 4-5 uur maximaal.
Ben benieuwd wat ze allemaal doorschuiven naar S4, en dus nog twee jaar op moet wachten.quote:Op zondag 22 juli 2012 15:07 schreef Mascio het volgende:
Volgens mij wordt seizoen 3 trouwens zo ontzettend ziek... Zeker als je al weet wat er allemaal gaat gebeuren, zit gewoon uit te kijken naar hoe ze alles in beeld gaan brengen.
Ik denk dat ik wel weet waar ze mee eindigenquote:Op zondag 22 juli 2012 16:07 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze allemaal doorschuiven naar S4, en dus nog twee jaar op moet wachten.
Bedoel je... (vrij cleane spoiler)quote:Op zondag 22 juli 2012 16:09 schreef Mascio het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet waar ze mee eindigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Bedoel je... (vrij cleane spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |