quote:Op maandag 23 juli 2012 22:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Haha ik heb hem net gekeken. Echt verbazingwekkend dat dat soort van 'schattige' jochie uit kon groeien tot zo'n kut hommel.
Is de 2e x pas, en dat heeft lang geduurd, want ik was ondertussen hrt boek aan het lezen en ik wou mijn boek niet spoileren.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat alles NOG een keer kijken?![]()
Gisteren trouwens Batman Begins gekeken, Joffrey...
Haha, die is wel goed gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef Khaleesi het volgende:
lmfao![]()
Stark Wars: Attack Of The Thrones
Storms End, in het zuidoosten geloof ik.. Stannis zit in Dragonstone maar dat is niet hun oorspronkelijke land.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:43 schreef Jivis het volgende:
Uit welk gebied van Westeros komen de Baratheons eigenlijk?
Volgens mij heb ik seizoen 1 al sowieso 3x gezienquote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat alles NOG een keer kijken?![]()
Gisteren trouwens Batman Begins gekeken, Joffrey...
Ooh dit zie ik nu pasquote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:26 schreef Khaleesi het volgende:
Van http://winteriscoming.net/ :
Misfits alum Iwan Rheon appears to have been cast in season three of Game of Thrones. A photo posted on Facebook of Iwan Rheon hanging out in a Belfast bar with some of the cast was the first clue. Ours is the Fury did some digging and turned up Rheon’s CV on his agency’s official site. The CV has him listed as being cast in the role of “Boy”. Given his age and looks, I am willing to bet that he will be playing Ramsay Snow, the bastard of Roose Bolton. The Bastard of Bolton was mentioned a few times last season, but never shown. He was sent by Robb Stark and Roose to reclaim Winterfell from Theon Greyjoy.
[ afbeelding ]
Daarom: Tower of The Hand.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Googlen op characters kan ik ook afraden als je niet gespoilerd wilt worden. Meestal ben ik wel handig in het ontwijken van spoilers, maar Google heeft de vervelende gewoonte om met zoeksuggesties te komen als je iets intypt. Bij het intikken van (naam character....) verscheen bij mij dus de suggestie (naam character dead.....). Ben je mooi klaar mee
Lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:15 schreef Nickske1912 het volgende:
Googlen op characters kan ik ook afraden als je niet gespoilerd wilt worden. Meestal ben ik wel handig in het ontwijken van spoilers, maar Google heeft de vervelende gewoonte om met zoeksuggesties te komen als je iets intypt. Bij het intikken van (naam character....) verscheen bij mij dus de suggestie (naam character dead.....). Ben je mooi klaar mee
Mhehe dan moet het zeker gebeurenquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daarom: Tower of The Hand.
In de bruine balk kan je bij 'Scope' aangeven tot waar je hebt gelezen/gekeken. Als je alleen voor de serie kiest krijg je ook geen boek spoilers.
Die site moét echt in de OP opgenomen worden, scheelt een hoop gespoiler voor serie kijkers.
Tja, wat is nog waardig na Thrones?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:58 schreef Khaleesi het volgende:
Ik kon het niet laten en heb al wat info opgezocht over de nieuwe characters.
In de hoop alles over een half jaar weer vergeten te zijn.
Kwestie van veel andere series tussendoor kijken denk ik!![]()
Nou er is nog genog te kijken. Niet alles valt in het zelfde genre. Al zijn er voor mij geen series die zo m'n aandacht trekkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tja, wat is nog waardig na Thrones?
Op dit moment is Breaking Bad weer bezig. In september krijg je ook weer Fringe, Dexter, Homeland en meer toffe series. Niets mis mee!quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Tja, wat is nog waardig na Thrones?
Zeur nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:21 schreef Khaleesi het volgende:
Nee, niet weer heel zo'n lijst met welke series eerst te kijken
GoT topic jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |