Hij speelde kort, maar is wel een personage die ik goed onthoud!quote:Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Toch teleurstellend dat Jaqen maar een kwartiertje speelt.
Ik hoop dat 'ie terugkeert in seizoen 3. Wat een fucking eindbaas.quote:Op zondag 22 juli 2012 23:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij speelde kort, maar is wel een personage die ik goed onthoud!
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie terugkeert in seizoen 3. Wat een fucking eindbaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..So confused when you're lost in the groove
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
quote:Op maandag 23 juli 2012 01:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik geef gewoon antwoord op zijn vraag of Jaqen nog terug komt...?quote:
Laat mij al die namen die in dat boek voorbij komen lekker fout schrijvenquote:
Je bedoelde Jaqen waarschijnlijk? Wilde gok hoor.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Laat mij al die namen die in dat boek voorbij komen lekker fout schrijven
Ja, heel wild ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 01:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bedoelde Jaqen waarschijnlijk? Wilde gok hoor.
En volgend jaar is nooit?quote:Op maandag 23 juli 2012 01:12 schreef Quotidien het volgende:
Seizoen 3 zullen we nooit te zien krijgen, die komt volgend jaar pas.
quote:Op zondag 22 juli 2012 21:04 schreef Mascio het volgende:
[..]Stiekem hoop ik dat ze FfC en DwD door elkaar heen doen. Zou chronologisch gezien wel kloppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niks zo vervelend als horen dat persoon 1 doodgaat in FfC, terwijl hij in DwD weer gewoon leeft omdat ze op hetzelfde moment beginnen.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
En voor elk seizoen 2 jaar wachten?quote:Op maandag 23 juli 2012 16:18 schreef Nic1 het volgende:
Ik neem aan dat ze het chronologisch in 2 seizoenen doen. Ze kunnen overigens makkelijk 20 afleveringen vullen met die boeken.
Zijn ze ook van planquote:Op maandag 23 juli 2012 15:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze FfC en DwD door elkaar heen doen. Zou chronologisch gezien wel kloppen.
En niks zo vervelend als horen dat persoon 1 doodgaat in FfC, terwijl hij in DwD weer gewoon leeft omdat ze op hetzelfde moment beginnen.
Thank god.quote:
Je gaat alles NOG een keer kijken?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Net S1e02 gekeken, wat blijft Joffrey toch een mietje
Haha ik heb hem net gekeken. Echt verbazingwekkend dat dat soort van 'schattige' jochie uit kon groeien tot zo'n kut hommel.quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je gaat alles NOG een keer kijken?![]()
Gisteren trouwens Batman Begins gekeken, Joffrey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |