Ze wilde Manolev toch ook al eens hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Je zult dit snel vergeten als je hoort dat POULSEN naar MILAN gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een extreem brave user ik ben onschuldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best liefwat hebben jullie in het verleden allemaal uitgevreten man
Iedereen heeft een zwak voor dolfijnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een corrupte mensen hier op Fok! Alle plaatjes van mij verwdijeren ze behalve die dolfijnen pic
Het is dol en fijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen heeft een zwak voor dolfijnen
Waarom is die nu al dicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen jullie oook?
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #216 steven is 1.58
Nee ze lokt ons er niet heen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen jullie oook?
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #216 steven is 1.58
Ja goede vraagquote:
Dat komt van een site met alleen maar van dit soort plaatjes. Ik ga erom plat maar ik geloof niet dat veel mensen het waarderenquote:
Hij is nog steeds dichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze lokt ons er niet heen hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze lokt ons er niet heen hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat nou, ik opende alleen de deur, jullie liepen er door heen
Gaat dus wel weer open, maar we moeten ons inhouden. Ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
Opgeruimd en topic gaat weer als ooit bedoeld was om 12 uur weer open!
quote:
Dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat dv dat maar doen
Zij vroeg aan de mensen hier of ze wilden komen posten
Flikker dan ook hier op met je oproepquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doendan krijg ik notes met dat ik zeik e.d
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker dan ook hier op met je oproep
Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker dan ook hier op met je oproep
Ja?quote:
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef yvonne het volgende:
Eerste en meteen laatste waarschuwing
Ik wil het woord 'kanker'hier niet meer zien
Ik wil niemand meer uitgesloten zien worden
De sfeer is afschuwelijk hier.
Doe er wat aan anders hebben de mods van B&H toestemming dit voor eens en voor altijd te sluiten
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.
Je kan ook gewoon dat soort onzin niet hier postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.quote:
Geen idee. Maar blijkbaar wel iets want het topic is nu dicht hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was er dan abnormaal aan dan?
Je weet wat voor popiejopie er hier zit en dat brengt iets mee. Zo is de VBL-SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.quote:
Een kopje thee ja, niet meteen aan de whisky gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!
sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
Niemand weet wat ze hier moet, eten is er niet dus tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
FOK! zou per dag 2.000.000 views minder hebben zonder deze SC, natuurlijk mag het hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Worden uitgelachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?
Zoals ik hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
Die verwijzen we door naar Dr. Steenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik triest vinden, overigens Hoi Tyron
Dat is dat toch hun schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dus
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
Hiddink wil Van der Wiel
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)lechts-praatje.dhtml
En je oproep dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen jullie begin ik mij langzamerhand volwassen te gedragen... Ik denk dat ik Sparta maar ga supporten.
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen dv.
ja het is goed, vrede op aardequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.
Een neger met zo'n swag wordt direct gelynched in Ruslandquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaan
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watik roepte VBL'ers op om daar te gaan posten, ja. Om te gaan kloten, nee.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Het is dat je een lekker wijf bent aldus je FB. Want verder ben je eigenlijk alleen maar irritant en nutteloos.. Ik post hier graag maar als jij hier bent gaat het 9 van de 10 keer nergens over jij weet dat in je eentje voor elkaar te krijgen daar waar die anderen elkaar nodig hebben. En als je niets van mijn posts snapt zegt dat meer over jou dan over mij. Toch maar beter je best doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
Nee het is echt niet om te komen kloten hoor echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
wat kom je hier nou precies doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeld
Je dacht gewoon bij jezelf ohh ze komen vast niet kloten hier
Je bent serieus nog dommer dan ik dacht dan
roeptequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je gehoord van psvquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik had jullie gewoon onderschat.
Ik had gehoopt dat jullie wel een beetje volwassen konden reageren.
Hallo ik ben 16 jaar dus niet volwassen. Oh wacht dat ben jij ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
roepte
Er waren al klb-ers aan het kloten, toen vroeg iemand of vbl nu ook ineens kwam maakte jij ze daarop attent.
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
Ik denk eigenlijk ook dat ze kampioen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Geloof je jezelf nou echt of watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
woudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
Dezelfde volwassen mannen die elke keer als je hier post vragen of je nog met ze gaat neuken/koken/fieljeppen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat hoop ik ook. Assaidiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).
Moet ze nog krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
Heeft Dromenvangertje al tieten gepost eigenlijk? Dacht dat zoiets een vereiste was hier...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een onze B team vol met jeugd.
Je overschat Celtic nu echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een B team vol met jeugd.
Voor iemand die zo slecht schrijft volstaat een foto met alleen tieten niet meer. Alleen een hele reportage kan haar nog redden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
Heeft Dromenvangertje al tieten gepost eigenlijk? Dacht dat zoiets een vereiste was hier...
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ze nog krijgen
Nu is het alleen nog maar vetjes
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ze nog krijgen
Nu is het alleen nog maar vetjes
Kijkt DV ook GTST?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?
Wel in de wording jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?
Aw koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat je een lekker wijf bent aldus je FB. Want verder ben je eigenlijk alleen maar irritant en nutteloos.. Ik post hier graag maar als jij hier bent gaat het 9 van de 10 keer nergens over jij weet dat in je eentje voor elkaar te krijgen daar waar die anderen elkaar nodig hebben. En als je niets van mijn posts snapt zegt dat meer over jou dan over mij. Toch maar beter je best doen.
Dit betekent toch niet dat je geen fan meer bent van tante Leen hoop ik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer eens het Tong syndroom jullie gaan veelte snel voor mij
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
Maarja oefenpotjes zeggen niet heel veel, al krijg je wel meer vertrouwen als je alles winst dan de helft gelijk speelt tegen clubjes waar NAC met de vingers in de neus van wint.
Welke foto's?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus op die foto's is DV echt niet dik ofzo
je ziet alleen haar hoofd, lekker makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus op die foto's is DV echt niet dik ofzo
Niet haar gala foto's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je ziet alleen haar hoofd, lekker makkelijk
heb je picsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gezellig meeposten als het hier een keertje niet over voetbal gaat.
Daar zitten wel wat vetbeentjes onder hoorquote:
Dat is net zo bullshit als die kampioenswedstrijd van Mertensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.
[ afbeelding ]
Riepquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
roepte
Er waren al klb-ers aan het kloten, toen vroeg iemand of vbl nu ook ineens kwam maakte jij ze daarop attent.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is net zo bullshit als die kampioenswedstrijd van Mertens
Ik ben 17, en ik ben nog niet officieel volwassen volgens de wet of bepaalde mensen. Maar we weten beide dat dat niet is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo ik ben 16 jaar dus niet volwassen. Oh wacht dat ben jij ook.
Stel je niet aan kleuter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck dit ik trek me ff terug in DV haar plaatjes ding. Ik kom wel terug als jullie macho gebral een beetje tot rust is gekomen.
Nee, je had verwacht dat ze lekker gezellig gingen meepostenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Riep![]()
Klopt. Maar ik zeg niet dat ze daar de boel moeten gaan verkloten.
quote:
No shit sherlockquote:
DV is een beetje de jood onder de vrouwenmenschsoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
17 jaar en geen tieten. Dat is dan een gelopen zaak. Sucks to be DV.
We praten al met elkaar tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaan we het nog even over hebben Steven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus, kijk maar goed. Denk dat het met Photoshop gedaan is.
Eerder paint.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus, kijk maar goed. Denk dat het met Photoshop gedaan is.
?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Mertens achterlijke galbak, sterf maar snel hoerenjong!
Volgende keer beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je had verwacht dat ze lekker gezellig gingen meeposten
Leuk geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy feliciteerde Ajax al met het kampioenschap in het Ajax topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaan we het nog even over hebben Steven
No shitquote:
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
17 jaar en geen tieten. Dat is dan een gelopen zaak. Sucks to be DV.
Iemand uit Amsterdam die voor psv isquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Mertens achterlijke galbak, sterf maar snel hoerenjong!
Wijf van Narsingh dus. Kan niet missenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit Amsterdam die voor psv is
Net gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Kan geregeld worden voor ome Happel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Je foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijf van Narsingh dus. Kan niet missen
Hier. Was ff buiten met vrienden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Wat is er misgegaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit Amsterdam die voor psv is
ff mailtje sturen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face? En ja ik heb talent en ervaring voor stalken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Ze komt uit Assenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Niks.quote:
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.quote:
quote:
Het is mogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh shit nu heb je door dat ik een jongen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg boze praat!
Wie is er boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is moeilijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg boze praat!
Rotterdamse hardcoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja wie weet is het zo'n monkyyy, poker jij ook?
Toch wat minder vaak hier komen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.
Ik ben er weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Godvergeten kolere, wat gaat de SC hard.
kakkies zeggen als je 12 bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Het enige nummer wat ik wel kan waarderen is wat die kakkies los op gaan in de legioenzaal. Wel mooi hardcore nummer, maar de rest
Ik zal bij elke post die ik plaats wel jouw naam plaatsen. Kan je met de spytool achterhalen wat er zoal gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jouw posts missen? Ik denk erover na als je alles aan mij besluit door te sturen.
Het is gewoon kakkies, of je nou 5 of 50 bentquote:
Wij houden meer van jou hoor jojo met je geile blauwe ogenquote:
Niks mis met mijn Nederlands gewoon beter lezen. Verder dat arrogante toontje van je slaat nergens op de stoere chick hang je maar uit op het schoolplein hier ben je niemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw koetsjiekoetsjieIk geef toe dat ik hier weinig toevoeg ja, en dat kan je nutteloos noemen. Maar jullie kunnen ook gewoon niet op mijn posts reageren als ik er een maak, want ik merk dat er overduidelijk op ingegaan wordt als ik eens een post maak hier ( wat ik niet iedere dag doe )
Ik moet beter m'n best doen?mijn Nederlands is niet top maar die post van jou sloeg echt alles.
Komop DV, je kickt er gewoon op dat er bans vallen hier in VBL. Wat hebben we je misdaan?quote:
Zou tijd worden.quote:
Waarom zien jullie al die foto's wel en ik niet. Wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij houden meer van jou hoor jojo met je geile blauwe ogen
Niks hoor schatjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komop DV, je kickt er gewoon op dat er bans vallen hier in VBL. Wat hebben we je misdaan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zien jullie al die foto's wel en ik niet. Wat doe ik verkeerd?
Jij hebt geen toegang tot KPD.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter oplettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe was de musical?quote:
Ben je boos pluk een roosquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks mis met mijn Nederlands gewoon beter lezen. Verder dat arrogante toontje van je slaat nergens op de stoere chick hang je maar uit op het schoolplein hier ben je niemand.
Achter de bar staan natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de musical? Wat was je taak?
Wat speelde ze?quote:
Ja, ho even. Wij werkenden moeten nog wel eens rust hebben. Ga dan geen foto's plaatsen na 23:00...quote:
Soms gaan er vuige dm's rondquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Wij werkenden moeten nog wel eens rust hebben. Ga dan geen foto's plaatsen na 23:00...
Al 4x mogen ontvangen, helaas veel van mannelijke fokkersquote:
Dat kindje dat de hoofdrol had., welke rol ?quote:
Ja wacht ff danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur dan door ipv er mee te koop te lopen dat je ze hebt.
Dat hoef ik niet te zien. Ben homofoob.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al 4x mogen ontvangen, helaas veel van mannelijke fokkers
Dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur dan door ipv er mee te koop te lopen dat je ze hebt.
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kindje dat de hoofdrol had., welke rol ?
vertel eens meer !
ja ik hoef die dus ook nie te zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien. Ben homofoob.
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.quote:
Natuurlijke dood of iets anders?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.
Dus was erg ontroerend.
op de pc?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.
Heb toch die lagg. Game al weken niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.
Ooh heftig.... je had het toch over een musical?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.
Dus was erg ontroerend.
Ps3quote:
Ja, kanker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Natuurlijke dood of iets anders?
nog steeds die tv?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb toch die lagg. Game al weken niet meer![]()
voeg mij toe dan bitchquote:
quote:
Ja, was ook een musical.. was ook erg goed hoor! Maar toch maakte dat andere meer indruk. Er werden liedjes gezongen door de kinderen, kaarsjes voor haar aangestoken, gedicht voorgelezen etc.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh heftig.... je had het toch over een musical?
Volgens mij heb ik jou al lang, uit een fifa topic ooit?quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was ook een musical.. was ook erg goed hoor! Maar toch maakte dat andere meer indruk. Er werden liedjes gezongen door de kinderen, kaarsjes voor haar aangestoken, gedicht voorgelezen etc.
Slik!
Waren die ouders van dat kindje ook aanwezig? Lijkt me dan voor die ouders wel heel mooi.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was ook een musical.. was ook erg goed hoor! Maar toch maakte dat andere meer indruk. Er werden liedjes gezongen door de kinderen, kaarsjes voor haar aangestoken, gedicht voorgelezen etc.
Slik!
Nee manquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al lang, uit een fifa topic ooit?
Raar eigenlijk, wel mooi. Maar een school hoor je toch eigenlijk positief af te sluiten... Naja in ieder geval dat het mooi was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slik!
Niet nu heb zo laat geen zin meer om te gamen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wil hem wel aanzetten hoor Mikey maar dan verlies ik sowieso door min. 1 seconde vertraging
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren die ouders van dat kindje ook aanwezig? Lijkt me dan voor die ouders wel heel mooi.
Geschreven door HMF?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Komt een boek over FIIIR geheten Rotterdam Hooligan, het ware verhaal van de harde kern. Zal me benieuwen.
Ja voeg mij maar toequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Komt een boek over FIIIR geheten Rotterdam Hooligan, het ware verhaal van de harde kern. Zal me benieuwen.
Ik wou hetzelfde vragenquote:
Edit: te laatquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
quote:
Was ook wel positief afgesloten hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, wel mooi. Maar een school hoor je toch eigenlijk positief af te sluiten... Naja in ieder geval dat het mooi was.
Stiekem is HMF natuurlijk gewoon een kakker met ADHD.quote:
Hoofdrolletje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
*hug* altijd erg als zo iets mensen treft maar bij jonge kinderen is het altijd nog wat zieliger natuurlijk. nu de boel weer een beetje te boven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Slik!
FIIIR is vanaf 2000 toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan. Ik ben een lieverd vergeleken met dat tuig.
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja een boek met allemaal verhalen wat de klas afgelopen jaar gedaan heeft en met allemaal persoonlijke verhalen over dat meisje er in. Echt superquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het zeker weten mooi. Hebben die ouders ook nog iets gedaan/gekregen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
*hug* altijd erg als zo iets mensen treft maar bij jonge kinderen is het altijd nog wat zieliger natuurlijk. nu de boel weer een beetje te boven?
Prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja een boek met allemaal verhalen wat de klas afgelopen jaar gedaan heeft en met allemaal persoonlijke verhalen over dat meisje er in. Echt super
tommypsv12 is wel lief johquote:
Had ik een reputatie dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
En je doet ook al ICT
Je reputatie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Zo ongeveer, ja. Opvolger van RJKquote:
Ja weet ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Het broertje in het 'tehuis' zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tommypsv12 is wel lief joh
Is het broertje van hmf
Ik zeg niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het broertje in het 'tehuis' zeker?
Wantquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk zal HMF een boek moeten maken over de avonturen van Steven
Kan ie net zo goed een boek schrijven over Stinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat HMF alles mooi kan overdrijven. Word een besteller hoor
Ik denk dat wij wel aan elkaar gewaagd zijn met dat hoorquote:
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed een boek schrijven over Stinho
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.
Mwoah, ik ben zo suf als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel aan elkaar gewaagd zijn met dat hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.
In het dagelijkse leven ja, maar in het weekend met voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben zo suf als het maar zijn kan.
Idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De SC houdt wel huis met topics vandaag
Vechtend tegen de vooroordelen en beschuldigingen. Hoofdstuk 10: Mr Popiejopie of noppie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb mijn beste jaren achter me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ja, maar in het weekend met voetbal
Hoofdstuk 11: De hebzucht van HMFquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vechtend tegen de vooroordelen en beschuldigingen. Hoofdstuk 10: Mr Popiejopie of noppie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |