Nee manquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou al lang, uit een fifa topic ooit?
Raar eigenlijk, wel mooi. Maar een school hoor je toch eigenlijk positief af te sluiten... Naja in ieder geval dat het mooi was.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was ook een musical.. was ook erg goed hoor! Maar toch maakte dat andere meer indruk. Er werden liedjes gezongen door de kinderen, kaarsjes voor haar aangestoken, gedicht voorgelezen etc.
Slik!
Niet nu heb zo laat geen zin meer om te gamen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wil hem wel aanzetten hoor Mikey maar dan verlies ik sowieso door min. 1 seconde vertraging
Jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren die ouders van dat kindje ook aanwezig? Lijkt me dan voor die ouders wel heel mooi.
Geschreven door HMF?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Komt een boek over FIIIR geheten Rotterdam Hooligan, het ware verhaal van de harde kern. Zal me benieuwen.
Ja voeg mij maar toequote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
Komt een boek over FIIIR geheten Rotterdam Hooligan, het ware verhaal van de harde kern. Zal me benieuwen.
Ik wou hetzelfde vragenquote:
Edit: te laatquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
quote:
Was ook wel positief afgesloten hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, wel mooi. Maar een school hoor je toch eigenlijk positief af te sluiten... Naja in ieder geval dat het mooi was.
Stiekem is HMF natuurlijk gewoon een kakker met ADHD.quote:
Hoofdrolletje?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
*hug* altijd erg als zo iets mensen treft maar bij jonge kinderen is het altijd nog wat zieliger natuurlijk. nu de boel weer een beetje te boven?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, was ook een musical.. was ook erg goed hoor! Maar toch maakte dat andere meer indruk. Er werden liedjes gezongen door de kinderen, kaarsjes voor haar aangestoken, gedicht voorgelezen etc.
Slik!
FIIIR is vanaf 2000 toch?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan. Ik ben een lieverd vergeleken met dat tuig.
Ohquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja een boek met allemaal verhalen wat de klas afgelopen jaar gedaan heeft en met allemaal persoonlijke verhalen over dat meisje er in. Echt superquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is het zeker weten mooi. Hebben die ouders ook nog iets gedaan/gekregen?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
*hug* altijd erg als zo iets mensen treft maar bij jonge kinderen is het altijd nog wat zieliger natuurlijk. nu de boel weer een beetje te boven?
Prachtigquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja een boek met allemaal verhalen wat de klas afgelopen jaar gedaan heeft en met allemaal persoonlijke verhalen over dat meisje er in. Echt super
tommypsv12 is wel lief johquote:
Had ik een reputatie dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
En je doet ook al ICT
Je reputatie verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Zo ongeveer, ja. Opvolger van RJKquote:
Ja weet ik nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Het broertje in het 'tehuis' zeker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tommypsv12 is wel lief joh
Is het broertje van hmf
Ik zeg niksquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:44 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het broertje in het 'tehuis' zeker?
Wantquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
Eigenlijk zal HMF een boek moeten maken over de avonturen van Steven
Kan ie net zo goed een boek schrijven over Stinhoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Omdat HMF alles mooi kan overdrijven. Word een besteller hoor
Ik denk dat wij wel aan elkaar gewaagd zijn met dat hoorquote:
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed een boek schrijven over Stinho
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.
Mwoah, ik ben zo suf als het maar zijn kan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel aan elkaar gewaagd zijn met dat hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom op zeg, een kale, maar vooral arme immigrant uit Ierland die het probeert te maken op een van Nederlands grootste forums. Met als spannend middendeel een rare bobbel in den schouder, Hollywoord verhaal dit hoor.
In het dagelijkse leven ja, maar in het weekend met voetbalquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben zo suf als het maar zijn kan.
Idd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
De SC houdt wel huis met topics vandaag
Vechtend tegen de vooroordelen en beschuldigingen. Hoofdstuk 10: Mr Popiejopie of noppie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb mijn beste jaren achter me.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven ja, maar in het weekend met voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |