Net gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Kan geregeld worden voor ome Happel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Je foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijf van Narsingh dus. Kan niet missen
Hier. Was ff buiten met vrienden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Wat is er misgegaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit Amsterdam die voor psv is
ff mailtje sturen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face? En ja ik heb talent en ervaring voor stalken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Ze komt uit Assenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Niks.quote:
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.quote:
quote:
Het is mogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh shit nu heb je door dat ik een jongen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg boze praat!
Wie is er boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is moeilijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |