Omdat er weer massaal gepost wordt hier vandaan, daar hebben we de vorige keer al een meerdere waarschuwingen voor gehad manquote:
OK. Ik snap jequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er weer massaal gepost wordt hier vandaan, daar hebben we de vorige keer al een meerdere waarschuwingen voor gehad man
Semi-Rellen? Serieus wat deden wij verkeerd het is toch nachtbagger of niet?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, maar jullie gaan semi rellen/ouwehoeren/baggeren
niemand wil leren hequote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat er weer massaal gepost wordt hier vandaan, daar hebben we de vorige keer al een meerdere waarschuwingen voor gehad man
Blijkbaar niet neequote:
Maar er gelden wel strenge nazi regels die ik ook niet heb verzonnen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Semi-Rellen? Serieus wat deden wij verkeerd het is toch nachtbagger of niet?
Nee, dat is vorige keer wel duidelijk gemaakt volgens mijquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Als groep mogen wij dus nooit meer ergens reageren?.
Ik trek me terug in MEN als de nazi zo doorgaatquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef RensAjacied het volgende:
Als groep mogen wij dus nooit meer ergens reageren?.
Alsof wij hier schuldig aan zijn.... zet hier maar 1 post neer wat te ver ging.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
Nondeju, moeten jullie nu werkelijk alles verneuken waar jullie komen
Wie ben jij dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:52 schreef Bendoe het volgende:
Nondeju, moeten jullie nu werkelijk alles verneuken waar jullie komen
Kan niet, heeft een mod verwijderdquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof wij hier schuldig aan zijn.... zet hier maar 1 post neer wat te ver ging.
Als er maar niks in het PSV topic komtquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:53 schreef Muto het volgende:
Dan gaan we op andere fora met zijn allen reageren
Kom op manquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:54 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik hier een ban of zelfs maar een note voor krijg![]()
.
Nee joh.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Let maar op dat die regels hier ook komen
Sinds dat adsense gebeuren is het wel minder geworden jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ongelooflijk soms lijkt Fok! wel een sekte. Ben ik dan de enige die het als leuke internet iets ziet
Paar mensen met een ban, meer nietquote:
Oh geen eens de moeite genomen op het topic te kloten maar ging ervan uit dat de mensen hier de waarheid spraken. Maar in dat geval.. zucht.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds dat adsense gebeuren is het wel minder geworden ja
Maar om massaal andere topics te gaan verkloten vinden ze niet tof nee
Rens postte die.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh geen eens de moeite genomen op het topic te kloten maar ging ervan uit dat de mensen hier de waarheid spraken. Maar in dat geval.. zucht.
Ah iig weer een dolfijn dus
Ik post er wel vaker maar nu waren er eerst mensen uit klb geloof ik die dat topic aan het verkutten waren en opeens komt dv met de post link in dit topic om ook maar mee te doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh geen eens de moeite genomen op het topic te kloten maar ging ervan uit dat de mensen hier de waarheid spraken. Maar in dat geval.. zucht.
Ah iig weer een dolfijn dus
Waren random plaatjes, was niet eens bedoeld voor... poste daarna ook gewoon glittershizzle. Net als bij dat LR topic.quote:
ik weinig.quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best liefwat hebben jullie in het verleden allemaal uitgevreten man
KLB en ONZ-Kneusjesquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er wel vaker maar nu waren er eerst mensen uit klb geloof ik die dat topic aan het verkutten waren en opeens komt dv met de post link in dit topic om ook maar mee te doen
Hmf heeft picornie vermoordquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best liefwat hebben jullie in het verleden allemaal uitgevreten man
Ah de rest is dus weggehaald. Zal allemaal wel ik blijf lekker hier posten absoluut geen behoefde om ergens populair mee te posten. Dan vraag je gewoon om een geforceerde leuke sfeer 'Haha poep'quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waren random plaatjes, was niet eens bedoeld voor... poste daarna ook gewoon glittershizzle. Net als bij dat LR topic.
Dus ga lekker naar mij wijzen jonge, kom je ver mee
Wat nou, ik opende alleen de deur, jullie liepen er door heenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik post er wel vaker maar nu waren er eerst mensen uit klb geloof ik die dat topic aan het verkutten waren en opeens komt dv met de post link in dit topic om ook maar mee te doen
Heujquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmf heeft picornie vermoord
Rens heeft hmf zijn broertje mongool geslagen
En nog wat dingen
DV lokt ons en daarna krijgt VBL weer de schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah de rest is dus weggehaald. Zal allemaal wel ik blijf lekker hier posten absoluut geen behoefde om ergens populair mee te posten. Dan vraag je gewoon om een geforceerde leuke sfeer 'Haha poep'
Doe gewoon nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat nou, ik opende alleen de deur, jullie liepen er door heen
whutquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Je zult dit snel vergeten als je hoort dat POULSEN naar MILAN gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Je zult dit snel vergeten als je hoort dat POULSEN naar MILAN gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |