Ik ben er weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Godvergeten kolere, wat gaat de SC hard.
kakkies zeggen als je 12 bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Het enige nummer wat ik wel kan waarderen is wat die kakkies los op gaan in de legioenzaal. Wel mooi hardcore nummer, maar de rest
Ik zal bij elke post die ik plaats wel jouw naam plaatsen. Kan je met de spytool achterhalen wat er zoal gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jouw posts missen? Ik denk erover na als je alles aan mij besluit door te sturen.
Het is gewoon kakkies, of je nou 5 of 50 bentquote:
Wij houden meer van jou hoor jojo met je geile blauwe ogenquote:
Niks mis met mijn Nederlands gewoon beter lezen. Verder dat arrogante toontje van je slaat nergens op de stoere chick hang je maar uit op het schoolplein hier ben je niemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw koetsjiekoetsjieIk geef toe dat ik hier weinig toevoeg ja, en dat kan je nutteloos noemen. Maar jullie kunnen ook gewoon niet op mijn posts reageren als ik er een maak, want ik merk dat er overduidelijk op ingegaan wordt als ik eens een post maak hier ( wat ik niet iedere dag doe )
Ik moet beter m'n best doen?mijn Nederlands is niet top maar die post van jou sloeg echt alles.
Komop DV, je kickt er gewoon op dat er bans vallen hier in VBL. Wat hebben we je misdaan?quote:
Zou tijd worden.quote:
Waarom zien jullie al die foto's wel en ik niet. Wat doe ik verkeerd?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij houden meer van jou hoor jojo met je geile blauwe ogen
Niks hoor schatjequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komop DV, je kickt er gewoon op dat er bans vallen hier in VBL. Wat hebben we je misdaan?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zien jullie al die foto's wel en ik niet. Wat doe ik verkeerd?
Jij hebt geen toegang tot KPD.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Beter oplettenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe was de musical?quote:
Ben je boos pluk een roosquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks mis met mijn Nederlands gewoon beter lezen. Verder dat arrogante toontje van je slaat nergens op de stoere chick hang je maar uit op het schoolplein hier ben je niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |