Achter de bar staan natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was de musical? Wat was je taak?
Wat speelde ze?quote:
Ja, ho even. Wij werkenden moeten nog wel eens rust hebben. Ga dan geen foto's plaatsen na 23:00...quote:
Soms gaan er vuige dm's rondquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, ho even. Wij werkenden moeten nog wel eens rust hebben. Ga dan geen foto's plaatsen na 23:00...
Al 4x mogen ontvangen, helaas veel van mannelijke fokkersquote:
Dat kindje dat de hoofdrol had., welke rol ?quote:
Ja wacht ff danquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur dan door ipv er mee te koop te lopen dat je ze hebt.
Dat hoef ik niet te zien. Ben homofoob.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Al 4x mogen ontvangen, helaas veel van mannelijke fokkers
Dat dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stuur dan door ipv er mee te koop te lopen dat je ze hebt.
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kindje dat de hoofdrol had., welke rol ?
vertel eens meer !
ja ik hoef die dus ook nie te zienquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet te zien. Ben homofoob.
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.quote:
Natuurlijke dood of iets anders?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.
Dus was erg ontroerend.
op de pc?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.
Heb toch die lagg. Game al weken niet meerquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fix eens fifa Rens ik moet je nog altijd een keer inmaken.
Ooh heftig.... je had het toch over een musical?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, de hele avond stond eigenlijk in teken van hun klasgenootje die overleden is.
Dus was erg ontroerend.
Ps3quote:
Ja, kanker.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Natuurlijke dood of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |