Ze wilde Manolev toch ook al eens hebbenquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Je zult dit snel vergeten als je hoort dat POULSEN naar MILAN gaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een extreem brave user ik ben onschuldigquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk best liefwat hebben jullie in het verleden allemaal uitgevreten man
Iedereen heeft een zwak voor dolfijnenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een corrupte mensen hier op Fok! Alle plaatjes van mij verwdijeren ze behalve die dolfijnen pic
Het is dol en fijnquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Iedereen heeft een zwak voor dolfijnen
Waarom is die nu al dicht?quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen jullie oook?
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #216 steven is 1.58
Nee ze lokt ons er niet heen hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Komen jullie oook?
[Het Algemene Nachtbagger Topic] #216 steven is 1.58
Ja goede vraagquote:
Dat komt van een site met alleen maar van dit soort plaatjes. Ik ga erom plat maar ik geloof niet dat veel mensen het waarderenquote:
Hij is nog steeds dichtquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze lokt ons er niet heen hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze lokt ons er niet heen hoor
quote:Op woensdag 18 juli 2012 21:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat nou, ik opende alleen de deur, jullie liepen er door heen
Gaat dus wel weer open, maar we moeten ons inhouden. Ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
Opgeruimd en topic gaat weer als ooit bedoeld was om 12 uur weer open!
quote:
Dat ga ik niet doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat dv dat maar doen
Zij vroeg aan de mensen hier of ze wilden komen posten
Flikker dan ook hier op met je oproepquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doendan krijg ik notes met dat ik zeik e.d
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker dan ook hier op met je oproep
Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker dan ook hier op met je oproep
Ja?quote:
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef yvonne het volgende:
Eerste en meteen laatste waarschuwing
Ik wil het woord 'kanker'hier niet meer zien
Ik wil niemand meer uitgesloten zien worden
De sfeer is afschuwelijk hier.
Doe er wat aan anders hebben de mods van B&H toestemming dit voor eens en voor altijd te sluiten
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.
Je kan ook gewoon dat soort onzin niet hier postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.quote:
Geen idee. Maar blijkbaar wel iets want het topic is nu dicht hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was er dan abnormaal aan dan?
Je weet wat voor popiejopie er hier zit en dat brengt iets mee. Zo is de VBL-SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.quote:
Een kopje thee ja, niet meteen aan de whisky gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!
sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
Niemand weet wat ze hier moet, eten is er niet dus tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
FOK! zou per dag 2.000.000 views minder hebben zonder deze SC, natuurlijk mag het hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Worden uitgelachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?
Zoals ik hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
Die verwijzen we door naar Dr. Steenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik triest vinden, overigens Hoi Tyron
Dat is dat toch hun schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dus
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
Hiddink wil Van der Wiel
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)lechts-praatje.dhtml
En je oproep dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen jullie begin ik mij langzamerhand volwassen te gedragen... Ik denk dat ik Sparta maar ga supporten.
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen dv.
ja het is goed, vrede op aardequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.
Een neger met zo'n swag wordt direct gelynched in Ruslandquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaan
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watik roepte VBL'ers op om daar te gaan posten, ja. Om te gaan kloten, nee.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Het is dat je een lekker wijf bent aldus je FB. Want verder ben je eigenlijk alleen maar irritant en nutteloos.. Ik post hier graag maar als jij hier bent gaat het 9 van de 10 keer nergens over jij weet dat in je eentje voor elkaar te krijgen daar waar die anderen elkaar nodig hebben. En als je niets van mijn posts snapt zegt dat meer over jou dan over mij. Toch maar beter je best doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
Nee het is echt niet om te komen kloten hoor echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
wat kom je hier nou precies doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeld
Je dacht gewoon bij jezelf ohh ze komen vast niet kloten hier
Je bent serieus nog dommer dan ik dacht dan
roeptequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
heb je gehoord van psvquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik had jullie gewoon onderschat.
Ik had gehoopt dat jullie wel een beetje volwassen konden reageren.
Hallo ik ben 16 jaar dus niet volwassen. Oh wacht dat ben jij ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
roepte
Er waren al klb-ers aan het kloten, toen vroeg iemand of vbl nu ook ineens kwam maakte jij ze daarop attent.
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
Ik denk eigenlijk ook dat ze kampioen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Geloof je jezelf nou echt of watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
woudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
Dezelfde volwassen mannen die elke keer als je hier post vragen of je nog met ze gaat neuken/koken/fieljeppen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat hoop ik ook. Assaidiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).
Moet ze nog krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
Heeft Dromenvangertje al tieten gepost eigenlijk? Dacht dat zoiets een vereiste was hier...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een onze B team vol met jeugd.
Je overschat Celtic nu echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een B team vol met jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |