Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flikker dan ook hier op met je oproep
Ja?quote:
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:14 schreef yvonne het volgende:
Eerste en meteen laatste waarschuwing
Ik wil het woord 'kanker'hier niet meer zien
Ik wil niemand meer uitgesloten zien worden
De sfeer is afschuwelijk hier.
Doe er wat aan anders hebben de mods van B&H toestemming dit voor eens en voor altijd te sluiten
quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hey jullie konden ook gewoon normaal posten.
Je kan ook gewoon dat soort onzin niet hier postenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.quote:
Geen idee. Maar blijkbaar wel iets want het topic is nu dicht hequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was er dan abnormaal aan dan?
Je weet wat voor popiejopie er hier zit en dat brengt iets mee. Zo is de VBL-SCquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.quote:
Een kopje thee ja, niet meteen aan de whisky gaan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee je deed de deur open en vroeg ons beleefd binnen te komen. Dan is het onbeschoft niet te komen voor minstens een kopje thee. Gelukkig ben ik dan ook een lul en hield mij erbuiten.
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus man... als dat hier ooit komt ben ik weg van Fok!
sowiesoquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
Niemand weet wat ze hier moet, eten is er niet dus tjaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
FOK! zou per dag 2.000.000 views minder hebben zonder deze SC, natuurlijk mag het hier.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
Maar daar mag kanker niet dus. Hier wel gewoon. VBL is goed.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou zeg niet met kanker schelden en nieuwe mensen normaal behandelen, het is wat
Worden uitgelachenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met mensen die serieus een verhaal hebben over kanker?
Zoals ik hadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was nier bij maar elke keer als ik jou hier zie posten is het alleen maar omdat je dm stuk is.
Je voegt nog al weinig toe.. wil je aandacht van Steven of wat moet je?
Die verwijzen we door naar Dr. Steenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |