wat kom je hier nou precies doenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watik roepte VBL'ers op om daar te gaan posten, ja. Om te gaan kloten, nee.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeld
Je dacht gewoon bij jezelf ohh ze komen vast niet kloten hier
Je bent serieus nog dommer dan ik dacht dan
roeptequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watik roepte VBL'ers op om daar te gaan posten, ja. Om te gaan kloten, nee.
heb je gehoord van psvquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu lekker positief doen in het Ajax-topic![]()
want iedereen daar denkt dat we hard gaan falen
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Ik had jullie gewoon onderschat.
Ik had gehoopt dat jullie wel een beetje volwassen konden reageren.
Hallo ik ben 16 jaar dus niet volwassen. Oh wacht dat ben jij ook.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dit dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
roepte
Er waren al klb-ers aan het kloten, toen vroeg iemand of vbl nu ook ineens kwam maakte jij ze daarop attent.
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
Ik denk eigenlijk ook dat ze kampioen worden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor mij is Ajax toch wel weer de favoriet dit jaar.
Geloof je jezelf nou echt of watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
woudenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien wouden er ook een paar VBL'ers op de meet komen zodat het echt een FOK! meet werd, want daar ging het iig over voordat er gezeik kwam.
Dezelfde volwassen mannen die elke keer als je hier post vragen of je nog met ze gaat neuken/koken/fieljeppen?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat hoop ik ook. Assaidiquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst minimaal één goede verdediger erbij (ik hoop Muniesa) en één buitenspeler (ik hoop Aissaidi).
Moet ze nog krijgenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
Heeft Dromenvangertje al tieten gepost eigenlijk? Dacht dat zoiets een vereiste was hier...
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een onze B team vol met jeugd.
Je overschat Celtic nu echt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Let maar op wij winnen zaterdag van celtic met 5-0 met een B team vol met jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |