Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dusquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou ik triest vinden, overigens Hoi Tyron
Dat is dat toch hun schuldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als er een paar hierdoor notes (of erger een korte ban) door krijgen wel.
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hey ajacied422 had je me dm ontvangen, niet iedereen haat me dus
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef AFCNiels het volgende:
Hiddink wil Van der Wiel
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)lechts-praatje.dhtml
En je oproep dan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Tussen jullie begin ik mij langzamerhand volwassen te gedragen... Ik denk dat ik Sparta maar ga supporten.
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is dat toch hun schuldzij maken de posts, ik niet.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen dv.
ja het is goed, vrede op aardequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het spijt me dan ook van mijn lelijke gedrag.
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaanquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Greg wilt niet naar Rusland, dat weet ik wel zeker. Dan gaat zijn imago naar de klote en dat is het enige wat telt voor hem.
Neee natuurlijk is het niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Watquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij roept op om daar te gaan kloten, is gewoon banbaar. Niet meer doen ds.
Een neger met zo'n swag wordt direct gelynched in Ruslandquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Underground Russische gangster rap scene, dat kan hij toch nooit weerstaan
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Watik roepte VBL'ers op om daar te gaan posten, ja. Om te gaan kloten, nee.
Het is goed met je.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mijn oproep was niet slecht bedoeld. Ik zei niet dat jullie mee moesten baggeren oid.
Het is dat je een lekker wijf bent aldus je FB. Want verder ben je eigenlijk alleen maar irritant en nutteloos.. Ik post hier graag maar als jij hier bent gaat het 9 van de 10 keer nergens over jij weet dat in je eentje voor elkaar te krijgen daar waar die anderen elkaar nodig hebben. En als je niets van mijn posts snapt zegt dat meer over jou dan over mij. Toch maar beter je best doen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik snap vrij weinig van deze post.
Maar nee, ik vind het hier gewoon gezellig en kom af en toe even mee posten. Niet zo huilen, zoveel schade richt ik ook niet aan
Nee het is echt niet om te komen kloten hoor echt nietquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom roep je ons op daarvoor dan? Vast niet om lekker mee te babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |