Voor iemand die zo slecht schrijft volstaat een foto met alleen tieten niet meer. Alleen een hele reportage kan haar nog redden.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Happel het volgende:
Heeft Dromenvangertje al tieten gepost eigenlijk? Dacht dat zoiets een vereiste was hier...
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ze nog krijgen
Nu is het alleen nog maar vetjes
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet ze nog krijgen
Nu is het alleen nog maar vetjes
Kijkt DV ook GTST?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?
Wel in de wording jaquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, is het een jonge versie van Madame_Paon?
Aw koetsjiekoetsjiequote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is dat je een lekker wijf bent aldus je FB. Want verder ben je eigenlijk alleen maar irritant en nutteloos.. Ik post hier graag maar als jij hier bent gaat het 9 van de 10 keer nergens over jij weet dat in je eentje voor elkaar te krijgen daar waar die anderen elkaar nodig hebben. En als je niets van mijn posts snapt zegt dat meer over jou dan over mij. Toch maar beter je best doen.
Dit betekent toch niet dat je geen fan meer bent van tante Leen hoop ik?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb weer eens het Tong syndroom jullie gaan veelte snel voor mij
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:15 schreef Tyron het volgende:
Maarja oefenpotjes zeggen niet heel veel, al krijg je wel meer vertrouwen als je alles winst dan de helft gelijk speelt tegen clubjes waar NAC met de vingers in de neus van wint.
Welke foto's?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus op die foto's is DV echt niet dik ofzo
je ziet alleen haar hoofd, lekker makkelijkquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jezus op die foto's is DV echt niet dik ofzo
Niet haar gala foto's.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je ziet alleen haar hoofd, lekker makkelijk
heb je picsquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gezellig meeposten als het hier een keertje niet over voetbal gaat.
Daar zitten wel wat vetbeentjes onder hoorquote:
Dat is net zo bullshit als die kampioenswedstrijd van Mertensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.
[ afbeelding ]
Riepquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
roepte
Er waren al klb-ers aan het kloten, toen vroeg iemand of vbl nu ook ineens kwam maakte jij ze daarop attent.
Inderdaadquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is net zo bullshit als die kampioenswedstrijd van Mertens
Ik ben 17, en ik ben nog niet officieel volwassen volgens de wet of bepaalde mensen. Maar we weten beide dat dat niet is wat ik bedoel.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hallo ik ben 16 jaar dus niet volwassen. Oh wacht dat ben jij ook.
Stel je niet aan kleuter.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck dit ik trek me ff terug in DV haar plaatjes ding. Ik kom wel terug als jullie macho gebral een beetje tot rust is gekomen.
Nee, je had verwacht dat ze lekker gezellig gingen meepostenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Riep![]()
Klopt. Maar ik zeg niet dat ze daar de boel moeten gaan verkloten.
quote:
No shit sherlockquote:
DV is een beetje de jood onder de vrouwenmenschsoort.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
17 jaar en geen tieten. Dat is dan een gelopen zaak. Sucks to be DV.
We praten al met elkaar tochquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaan we het nog even over hebben Steven
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus, kijk maar goed. Denk dat het met Photoshop gedaan is.
Eerder paint.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee serieus, kijk maar goed. Denk dat het met Photoshop gedaan is.
?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Mertens achterlijke galbak, sterf maar snel hoerenjong!
Volgende keer beterquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je had verwacht dat ze lekker gezellig gingen meeposten
Leuk geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Davy feliciteerde Ajax al met het kampioenschap in het Ajax topic.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het PSV-Topic zeggen ze: in onze kampioensjaren ging de voorbereiding altijd klote.
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hier gaan we het nog even over hebben Steven
No shitquote:
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef Happel het volgende:
17 jaar en geen tieten. Dat is dan een gelopen zaak. Sucks to be DV.
Iemand uit Amsterdam die voor psv isquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:19 schreef RensAjacied het volgende:
Mertens achterlijke galbak, sterf maar snel hoerenjong!
Wijf van Narsingh dus. Kan niet missenquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit Amsterdam die voor psv is
Net gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Kan geregeld worden voor ome Happel hoorquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zo makkelijk om te zeggen dat ik geen tieten heb. Ik kan nu ook wel zeggen dat ik een jongen ben want pics heb je toch niet.
Je foboquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eensquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijf van Narsingh dus. Kan niet missen
Hier. Was ff buiten met vrienden.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mevrouw zeg je dan Stinho, gedraag je eens
Wat is er misgegaan?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iemand uit Amsterdam die voor psv is
ff mailtje sturen iddquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeg tegen zijn moeder dat hij dames niet respectvol toespreekt!
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face? En ja ik heb talent en ervaring voor stalken.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Ze komt uit Assenquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://swallowbirds.tumblr.com/ > Face?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja wie weet zijn dat foto's van een random meisje
Niks.quote:
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.quote:
quote:
Het is mogelijk inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh shit nu heb je door dat ik een jongen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg boze praat!
Wie is er boos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is moeilijk ja.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Genoeg boze praat!
Rotterdamse hardcoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja wie weet is het zo'n monkyyy, poker jij ook?
Toch wat minder vaak hier komen dan.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dat zou wel heel treurig zijn. Ik probeer altijd van het goede uit te gaan in mensen ik houd het enkel zelden lang vol.
Ik ben er weer.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
Godvergeten kolere, wat gaat de SC hard.
kakkies zeggen als je 12 bentquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Het enige nummer wat ik wel kan waarderen is wat die kakkies los op gaan in de legioenzaal. Wel mooi hardcore nummer, maar de rest
Ik zal bij elke post die ik plaats wel jouw naam plaatsen. Kan je met de spytool achterhalen wat er zoal gebeurd.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En jouw posts missen? Ik denk erover na als je alles aan mij besluit door te sturen.
Het is gewoon kakkies, of je nou 5 of 50 bentquote:
Wij houden meer van jou hoor jojo met je geile blauwe ogenquote:
Niks mis met mijn Nederlands gewoon beter lezen. Verder dat arrogante toontje van je slaat nergens op de stoere chick hang je maar uit op het schoolplein hier ben je niemand.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Aw koetsjiekoetsjieIk geef toe dat ik hier weinig toevoeg ja, en dat kan je nutteloos noemen. Maar jullie kunnen ook gewoon niet op mijn posts reageren als ik er een maak, want ik merk dat er overduidelijk op ingegaan wordt als ik eens een post maak hier ( wat ik niet iedere dag doe )
Ik moet beter m'n best doen?mijn Nederlands is niet top maar die post van jou sloeg echt alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |