Och arme.. nog kumkummer tijd daar.quote:
Naamtopics moet je niet willen man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een klote TT geef mij anders een keer een naamtopic
Moet je ook niet doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet alle hoor, FIFA Street voor 60 gekocht, kon beter mijn geld verbranden
quote:Plaza tested positive for the steroid nandrolone after the 1996 Spanish championships but denied taking it. He claimed the test result was due to prolonged oral sex with his pregnant wife (pregnant women may produce the steroid).
Ik had waar de Xbox van Konijn dood is.. maar helaas de moderator was mij voor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga er 1 voor jou verzorgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Okequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga er 1 voor jou verzorgen
Maar je staat ook al in mijn sig
Niet doenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik begin wel status te krijgen hier hoor. Misschien moet ik ook maar eens zo'n stoere account wissel ondergaan.
BigBunny ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik begin wel status te krijgen hier hoor. Misschien moet ik ook maar eens zo'n stoere account wissel ondergaan.
Bighamster ? raden ze nooit dat jij het bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
''RabbitLijm'' moet je nieuwe naam wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mis Ajacied422 van SC #501.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
''Rabbitlijm, de lijm die deze sc bij elkaar houdt''
Nu voor $2.95 op te halen bij de plaatselijke bouwmarkt
Tegenwoordig draagt hij trendy jassen en krijgt hij complimentjes van mannenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
De ex van Typisch (jij sport toch in Fit4Free) is wel serieus lekker. Dat topic over het dumpen van zijn ex.
linkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
De ex van Typisch (jij sport toch in Fit4Free) is wel serieus lekker. Dat topic over het dumpen van zijn ex.
Maak de volgende keer even een pic en doe even whatsappen ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:22 schreef Helpmefok het volgende:
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.quote:
Ik zit net aan op 2,5uur online tijd met mw3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.
Viel mij ook echt tegen. Black Ops vond ik wel weer leuk. Heb dat echt bijna 50 uur gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
CoD MW3 ook nog gekocht toen die uitkwam, niet meer dan 8 uurtjes gespeeld. Wat een tering game.
Black Opsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde lichaamsdelen waar je geen pindakaas op moet smeren Stijntje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sorry, Er zit een hond hier het postgedrag van me te beïnvloeden.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, tijd voor een nieuw voorbeeld hoe ik Steven vroeger pestte.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, tijd voor een nieuw voorbeeld hoe ik Steven vroeger pestte.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
quote:
Over Stinhoquote:Op zondag 13 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Echt elke ochtend hetzelfde. Gewoon aan het posten voor het posten dat kind. Hij snapt niet dat hij het verziekt voor de rest.
We worden serieus genomenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
uit Yvonne? Is er al een update?
Sorry Mikey. Lik jij nooit slagroom van je af? Of doet de hond dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn ook bepaalde lichaamsdelen waar je geen pindakaas op moet smeren Stijntje.
Hij heeft hem alweer aangepastquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Steven kan jij mij die foto van Rens even in een dm sturen ik wil ook wel even lachen.
Dit dusquote:
Heb hem volgens mij nog op mijn facebook, maar volgens mij heb ik altijd die Derksen als profielfoto gehad?quote:
Nee, nu een southpark poppetjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb hem volgens mij nog op mijn facebook, maar volgens mij heb ik altijd die Derksen als profielfoto gehad?
Ik heb de eerste MW, vind ik af en toe wel leuk, maar doe vooral FIFA12.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het deel voor Black Ops is juist het laatste spel wat ik veel heb gespeeld en haakte bij Black Ops afquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Viel mij ook echt tegen. Black Ops vond ik wel weer leuk. Heb dat echt bijna 50 uur gespeeld.
Oh die foto, is die weer gepasseerd vandaag?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, nu een southpark poppetje
Vanmiddag had je een foto in een groene adidas vestje
Wie is hier verantwoordelijk voor? Dan laat ik hem bannen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen, na het vorige topic met mijn oprechte meningen. Voel me gelijk een stuk beter om te posten hie.r
Per dm denk ik wel jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh die foto, is die weer gepasseerd vandaag?
Black Ops vond ik juist echt leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het deel voor Black Ops is juist het laatste spel wat ik veel heb gespeeld en haakte bij Black Ops af
Is dat niet dat spel waar je allemaal kut koerden kan afknallen?quote:
Editquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat niet dat spel waar je allemaal kut koerden kan afknallen?
Black Ops heb ik van ALLE games het meest gespeeld. Zit online totaal op 20 dagen speeltijd met 2 accounts.quote:
Ik ben hier zelf verantwoordelijk voor. Ik dacht: ''Zal ik dit posten''? Want ik dacht dat het beledigend & hypocriet van mijn kant kwam. Maar het pakte positief uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is hier verantwoordelijk voor? Dan laat ik hem bannen.
Nee dat is de nieuwe Splinter Cell.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is dat niet dat spel waar je allemaal kut koerden kan afknallen?
Ah tof, morgen even halen danquote:
Die foto heb ik niet eens geupload? Iemand anders tagde mij daarin. Kan ik niks aan doen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat jongetje naast Rens van nog geen twee turven hoog heel stoer wijzen naar die Safari..
Die zou je toch als huisdier willen hebben.
En zowaar pakte het goed uit, een kwaliteitspostsquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben hier zelf verantwoordelijk voor. Ik dacht: ''Zal ik dit posten''? Want ik dacht dat het beledigend & hypocriet van mijn kant kwam. Maar het pakte positief uit
Maak dan ff een reviewtje voor me.quote:
Assasins Creed 3 en Tekken tag tournament 2 dit jaar !quote:
Is AC leuk? Nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Assasins Creed 3 en Tekken tag tournament 2 dit jaar !
Watquote:Bij het Dicky Woodstock Festival 2010
GGMM, Wat dacht je toen je die posts van mij las? Wie is dat creatieve wonder? Heeft de accounthacker van Morph ook bij Ajacied422 toegeslagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
En zowaar pakte het goed uit, een kwaliteitsposts
Ik dacht eerst dat het een copy/paste van een andere users was, ik heb eerst de originele post geprobeerd te zoeken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, Wat dacht je toen je die posts van mij las? Wie is dat creatieve wonder? Heeft de accounthacker van Morph ook bij Ajacied422 toegeslagen?
Knijp dat jonkie de volgende keer maar zachtjes in zijn wangetje als je hem ziet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die foto heb ik niet eens geupload? Iemand anders tagde mij daarin. Kan ik niks aan doen toch?
Serieus, wat is een Dicky Woodstock Festival 2010 ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik krijg zowaar een facebook keuring
Rens, Ik was allang gaan huilen als iedereen hier over mijn foto's ging praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. De enige die mij kent is De_Kromme omdat mijn neef zo nodig een redelijk extreme Ado fan moet zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als je nu ook nog leert de edit knop te gebruiken dan ben je in een dag al reuze stappen vooruit man.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En nu pas ik me aan de ergernissen van andere users aan. Nu zal hopelijk iedereen me een stuk beter vinden.
Zal misschien een keer proberen. Als het maar niet elke missie iemand moet achtervolgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Maar het moet je maar liggen dat kan ik moeilijk voor jou inschatten.
Twee wel. Broterhood ook wel. 1 weet ik en Revelations is een kut spel.quote:
Ik zal je niet teleurstellen, j0rdiiii.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als je nu ook nog leert de edit knop te gebruiken dan ben je in een dag al reuze stappen vooruit man.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef GGMM het volgende:
Jantje is bruin. Geen wonder dat wij geen zon hebben.
Kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:35 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is natuurlijk wel heel stoer in een rolstoel.
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.quote:Volgens het Engelse Sky Sports heeft Vurnon Anita dinsdag Ajax laten weten zeer graag aan de slag te gaan bij Newcastle United. Medio juni sloeg men in Amsterdam een bod op de defensieve middenvelder van de hand; het was geen onweerstaanbaar bedrag. In de weken die volgden werd duidelijk dat Ajax helemaal niet af wil van Anita, ook niet voor hogere sommen geld. Het lijkt er nu op dat Anita die opstelling betreurt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Altijd vooraan zitten bij het voetbal.
Godver, dit is klote.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Kut.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal toch niet hé. Dan krijgen we weer Enoh onze stofzuiger. Die dekselse Enoh.
Vertonghen en Anita weg. Siem, Blind en v.d. Wiel blijven. Ajax kampioen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn gewoon openbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Trouwens hoe kunnen jullie in godsnaam al die foto's zien?
quote:
Bron VZquote:Newcastle bood tot nu toe 6,3 miljoen euro voor hem, maar Ajax heeft daar 'nee' op gezegd. Het gerucht gaat dat de Amsterdammers minstens tien miljoen euro willen zien, terwijl Frank de Boer al enkele malen aangaf Anita helemaal niet kwijt te willen.
Enoh moet het idd bij interviews houden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ze hebben die 19 jarige van PSG gehaald maar geen idee of dat wat is.
Die 19jarige van PSG is ook DM....quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoorquote:
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook hebquote:
Gast doe nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Die Aziaat met zijn stoere Beats by Dr. Dre koptelefoon.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh jawel hoor
Ik wil ze wel allemaal posten hier als je wilt
Jij gelooft mij nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Je doet net alsof hij van het niveau Strootman isquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.quote:
Ik ga mijn gedrag veranderen. Dat zou Steven beamen. En de hele SC. Ik ben immers 14 jaar. Jij moet beter weten met 16 jaar. Wist je trouwens dat je je account kan beschermen voor ongenode gasten? Dan voorkom je dit soort dingen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast doe niet.
Als dat bij Stijn gebeurt word je gelijk boos en dit vind je wel weer tof?
Niveau daalt weer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vurnon, Blijf bij ons.. We kunnen niet zonder je. JIJ BENT DE SLEUTEL, JIJ BENT DE CD OP DE LANGSPEELPLAAT.
BLIJF BIJ ONS VURNON
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm komt zeker omdat Rens 2 mensen in zijn lijst heeft die ik ook heb
Zal ik toehappen of niet?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je doet net alsof hij van het niveau Strootman is
Ik had ook al zoiets van huhquote:
Vrienden van vrienden bij mij is het Sigaarsnor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik geloof je wel anders zal je ze nooit kunnen zien. Snap alleen niet hoe. Maar wat boeit mij het eigenlijk wat jij van mijn foto's vind? Waarvan ik er 3 niet eens zelf geupload heb.
Nu je toch op de goede weg bent zou ik posts van davy gewoon negeren. Te veel verspeelde moeite.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik toehappen of niet?
Zeggen jullie het maar...
Hahaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden van vrienden bij mij is het Sigaarsnor.
Sorry, dit moest gewoon even. Ajax zonder Vurnon is als VI zonder Gijpie. Als Vurnon Anita weg zou gaan. Dan zie ik het een heel stuk somberder in. Snap je?quote:
Ja best wel jaquote:
Let him have it.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal ik toehappen of niet?
Zeggen jullie het maar...
dankjequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik Davy z'n nieuwe UI wel kan waarderen.
Overschatte filmquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:43 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik Davy z'n nieuwe UI wel kan waarderen.
Epische film.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschatte filmSorry GGMM wordt dit onze eerste ruzie?
Nee joh. Bij een relatie is het zo dat je elkaars mening accepteert en hierover kan praten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overschatte filmSorry GGMM wordt dit onze eerste ruzie?
Mooi. Ik vind het een goede film maar wel gehyped als Strootman. Ik begrijp dat de film een sfeertje met zich meebrengt maar ik kon er niet helemaal inkomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Bij een relatie is het zo dat je elkaars mening accepteert en hierover kan praten.
Dat kan ik me best voorstellen. De anekdotes en de humor moeten je ook liggen. Het is een toffe film, maar hij heeft zeker niet de cult-status die sommige hem toeschrijven idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Ik vind het een goede film maar wel gehyped als Strootman. Ik begrijp dat de film een sfeertje met zich meebrengt maar ik kon er niet helemaal inkomen.
Kill bill zat beter in elkaar.. Reservoir dogs is pas echt een kut film.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen. De anekdotes en de humor moeten je ook liggen. Het is een toffe film, maar hij heeft zeker niet de cult-status die sommige hem toeschrijven idd.
Ik vind dat wij dit volwassen hebben opgelost. Ik ben trots op ons beidequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me best voorstellen. De anekdotes en de humor moeten je ook liggen. Het is een toffe film, maar hij heeft zeker niet de cult-status die sommige hem toeschrijven idd.
Reservoir dogs vind ik ook wel een toffe film eigenlijk. Maar zelfde laken een pak.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kill bill zat beter in elkaar.. Reservoir dogs is pas echt een kut film.
Eerste Kill Bill zit toch in mijn top 3quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reservoir dogs vind ik ook wel een toffe film eigenlijk. Maar zelfde laken een pak.
Kill Bill is qua verhaal wel stukken beter dan Pulp Fiction idd.
Ik ben het met je eens, zo zie je maar hoe mensen conflicten ook kunnen oplossen. Hier zou de rest wat van kunnen leren. Ik ga zeker voor je duimen wb je x-box.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat wij dit volwassen hebben opgelost. Ik ben trots op ons beidemaar ik ga Forza uitproberen zal je voor mij duimen. De kans zit erin dat mijn Xbox is overleden door het stof.
Hoe kan dat nou zowel Bill als de acteur die hem speelt is dood.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste Kill Bill zit toch in mijn top 3Deel 3 komt er ook aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Hoorde het ja, was destijds al sprake van dat er ooit een deel 3 zou komen. Ben benieuwd ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerste Kill Bill zit toch in mijn top 3Deel 3 komt er ook aan
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef mrstylo het volgende:
LR wanneer ben je jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Geen idee. Haar dochter moet nu 16 zijn ofzo? Misschien neemt zij het over.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou zowel Bill als de acteur die hem speelt is dood.
Ze willen dat meisje wiens moeder in het begin van deel 1 vermoord werd nu op jacht laten gaan naar 'The bride' las ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou zowel Bill als de acteur die hem speelt is dood.
Ik heb een lange tijd gehad dat mijn Xbox op de meest frappante momenten aanschoot. Ik lag een tijd geleden midden in de nacht te slapen. En rond 3 uur schoot ik wakker. Bleek dat mijn xbox opeens aangeschoten was. En ik kwam erachter dat dat een hele tijd doorging in perioden van 6 uur. Sindsdien haal ik voortaan de stekker van mijn xbox eruit om dit soort irritante momenten te voorkomen. Maar nu moet ik vaak duizend maal de xbox aan en uitzetten om hem eindelijk opgestart te krijgen, omdat er dan zo'n dashboard in beeld komt. Komt vast door mijn ''Haal-de-stekker-eruit-na-het-spelen-syndroom''quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
De kans zit erin dat mijn Xbox is overleden door het stof.
deze?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze willen dat meisje wiens moeder in het begin van deel 1 nu op jacht laten gaan naar 'The bride' las ik.
LR wanneer ben je jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LR wanneer ben je jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, maar dat zal zijn om de fans aan te trekken.quote:
Yepquote:
Dus niet jij maar je xbox heeft dat kratje jupiler geleegd?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd gehad dat mijn Xbox op de meest frappante momenten aanschoot. Ik lag een tijd geleden midden in de nacht te slapen. En rond 3 uur schoot ik wakker. Bleek dat mijn xbox opeens aangeschoten was. En ik kwam erachter dat dat een hele tijd doorging in perioden van 6 uur. Sindsdien haal ik voortaan de stekker van mijn xbox eruit om dit soort irritante momenten te voorkomen. Maar nu moet ik vaak duizend maal de xbox aan en uitzetten om hem eindelijk opgestart te krijgen, omdat er dan zo'n dashboard in beeld komt. Komt vast door mijn ''Haal-de-stekker-eruit-na-het-spelen-syndroom''
Maar in seizoen 3 konden ze dan ook opnieuw proberen te ontsnappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar dat zal zijn om de fans aan te trekken.
Prison Break heette na seizoen 1 ook nog steeds Prison Break
Zo zou het ook eigenlijk eindigen. Maar omdat het populair was gingen ze door.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Prison Break was leuk tot ze gingen ontsnappen
True, maar dat verklaart nog steeds de naam in seizoen 2 en 4 niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar in seizoen 3 konden ze dan ook opnieuw proberen te ontsnappen.
Dan heb je een hacker in je xbox zitten Stijn.. heb je er een camera op aangesloten ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een lange tijd gehad dat mijn Xbox op de meest frappante momenten aanschoot. Ik lag een tijd geleden midden in de nacht te slapen. En rond 3 uur schoot ik wakker. Bleek dat mijn xbox opeens aangeschoten was. En ik kwam erachter dat dat een hele tijd doorging in perioden van 6 uur. Sindsdien haal ik voortaan de stekker van mijn xbox eruit om dit soort irritante momenten te voorkomen. Maar nu moet ik vaak duizend maal de xbox aan en uitzetten om hem eindelijk opgestart te krijgen, omdat er dan zo'n dashboard in beeld komt. Komt vast door mijn ''Haal-de-stekker-eruit-na-het-spelen-syndroom''
alleen Dries nog.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen, het is eigenlijk best wel gezellig. Davy post leuk, gezellig en normaal mee. Dat vind ik. Sinds mijn wijze uitspattingen heb ik gelijk een beter gevoel over de SC en geen ''Meeloopgedrag'' tov van andere users.
Hadden ze nooit moeten doen. Echt zonde hoe die serie is verder gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo zou het ook eigenlijk eindigen. Maar omdat het populair was gingen ze door.
Anita vertrektquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen, het is eigenlijk best wel gezellig. Davy post leuk, gezellig en normaal mee. Dat vind ik. Sinds mijn wijze uitspattingen heb ik gelijk een beter gevoel over de SC en geen ''Meeloopgedrag'' tov van andere users.
kratjes legen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ga weer even wat anders doen. Tot later.
Seizoen 3 was ook best wel te doen in de 2de gevangenis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze nooit moeten doen. Echt zonde hoe die serie is verder gegaan.
Is daar een film van jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
En die Prison Break film was al helemaal kut
Dat hebben we net allemaal al gelezen in de SC. Dankzij mijn post met daarin het nieuwsbericht. Ik vind het ook jammer. Het is niet anders.quote:
Nee misschien die gast van PSG.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hebben we net allemaal al gelezen in de SC. Dankzij mijn post met daarin het nieuwsbericht. Ik vind het ook jammer. Het is niet anders.
Tijd voor een seizoentje ''Eyong Tarkang Enoh''
Nu ben ik echt weg
Eerder een lange aflevering.quote:
Nee, geen kratjes legen. Maar even serieus. Dat kratjes legen was van mij een dik lulverhaal. Nu ik toch serieus bezig ben, wil ik dat ook zeggen.quote:
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Seizoen 3 was ook best wel te doen in de 2de gevangenis.
Was daar een film van?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
En die Prison Break film was al helemaal kut
nee hoorquote:
Dat is het kutte bij seriesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.
Toevallig met HMF over gehad. Die scene in het einde van seizoen 2 dat ze nét in die gevangenis komen is zo vet, die gevangenis maakt zoveel indruk en je verwacht echt dat dit een grote bende gaat worden, maar die verwachtingen werden totaal niet waargemaakt wmb.
Mee eens.. Seizoen 1 was geweldig... Twee had ook zijn leuke momenten en inderdaad op het einde kwam die tweede gevangenis heel tof in beeld. Zaten ze er eenmaal in viel het allemaal heel erg tegen.. Seizoen 3 en 4 ook alleen maar een paar afleveringen van gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.
Toevallig met HMF over gehad. Die scene in het einde van seizoen 2 dat ze nét in die gevangenis komen is zo vet, die gevangenis maakt zoveel indruk en je verwacht echt dat dit een grote bende gaat worden, maar die verwachtingen werden totaal niet waargemaakt wmb.
Straight to DVD..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een TV-film. Niet in de bios geweest ofzo
Helemaal waarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het kutte bij seriessoms denk je laat het na 2 seizoenen maar afgelopen zijn.. toen het nog goed was! Maar als ze na 2 goede seizoenen kappen baal je
Dat was nog wel een treurig moment ja, dat Tweener doodging. Hij was eindelijk geen snitch meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens.. Seizoen 1 was geweldig... Twee had ook zijn leuke momenten en inderdaad op het einde kwam die tweede gevangenis heel tof in beeld. Zaten ze er eenmaal in viel het allemaal heel erg tegen.. Seizoen 3 en 4 ook alleen maar een paar afleveringen van gezien.
tevensTWEENER
Soms oude episodes zijn leuker dan de nieuwe.quote:
Heet ie the final break ja?quote:
Dat prisonbreak topic toenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was nog wel een treurig moment ja, dat Tweener doodging. Hij was eindelijk geen snitch meer.
Heb je wel de hele serie gezien? Anders heeft het geen zin.quote:
Ja heb de serie gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je wel de hele serie gezien? Anders heeft het geen zin.
Sowieso kan het best zijnd at je hem toevallig wel gezien hebt maar dat je dacht dat het een aflevering was. Voegde echt geen fuck toe aan de serie.
een hele haar ? als je kaal bent kan je lang wachten dan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is te baas voor woorden. Heb het hele haar zitten wachten op dit seizoen
dan moet steven lang wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
Ik vond Michael gewoon een te vet personage en daarom keek ik alle PB seizoenen. Ook die pedo waarvan ik de naam ff kwijt van ben vond ik wel goed spelen.
Deze baas jaquote:
Dat heb ik bij HIMYM steeds.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het kutte bij seriessoms denk je laat het na 2 seizoenen maar afgelopen zijn.. toen het nog goed was! Maar als ze na 2 goede seizoenen kappen baal je
Heb nu alles gedownload, na paar keer gezien te hebben op Comedy Central. Ik vond het echt leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms oude episodes zijn leuker dan de nieuwe.
Er zat geen pedo in PB wel een onbegrepen multi sexueel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
Ik vond Michael gewoon een te vet personage en daarom keek ik alle PB seizoenen. Ook die pedo waarvan ik de naam ff kwijt van ben vond ik wel goed spelen.
pic doet het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Geil wijf jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zat geen pedo in PB wel een onbegrepen multi sexueel.
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.quote:
Was het toevallig tegengekomen precies toen s02 net begonnen was, omdat Californication en GoT klaar waren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen nieuwe episode hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
Dit vind je knap? ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, kut.
https://www.google.nl/sea(...)IFULu3HorH0QW5_IHpBw
Heb heel seizoen 4 nog niet gezien. Ik ga morgen denk ik beginnen. Dan gelijk 2 episodes.quote:
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Entourage is ook fucking dopequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Zo veel geile wijvenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.quote:
Onterechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.
Alleen die ene seizoen met 23 afleveringen was kut. Voor de rest alleen maar kwaliteit. Ik vond zelfs laatste 2 seizoenen leuk.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.
Zal 'm eens gaan downloadenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.quote:
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.quote:
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?quote:
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal 'm eens gaan downloaden
[..]
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickie
zit ze nou in een boksring?quote:
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden man
Oke Davy, Stylo en DP dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.
Lekker arrogant, zelfverzekerd en bloedjegeile blik in dr kopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.
Sinds wanneer is het je doel om hun te pleasen?quote:
Addison Timlinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Gewoon verder gaan en een hele avond zuipen en kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
Nee T-bag is bi sexueel kijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.
Foto werkt niet bij mij.quote:
A.k.a Carnisexual.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variëren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
variëren van mannen naar vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variëren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
variëren van mannen naar vrouwen en kinderen.
De term pedo is zeker wel aanwezig als je seks zou willen hebben met kinderen op die leeftijd.
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..
pedoseksueel is als je echt specifiek van de kinderen bent dat is hij niet...
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meer
Die zou ik ook willen doen ja triootje met haar en die rood harige princess al.quote:
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.
Je leert af en toe wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Tja je wist niet eens wat cockblocking was, dan verbaasd mij dit niks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Alison Brie, speelt in mad men en ik geloof in nog een serie, kweenie welkequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Zou een zus van Dakota Fanning kunnen zijn..
Community.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alison Brie, speelt in mad men en ik geloof in nog een serie, kweenie welke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |