Dat was nog wel een treurig moment ja, dat Tweener doodging. Hij was eindelijk geen snitch meer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mee eens.. Seizoen 1 was geweldig... Twee had ook zijn leuke momenten en inderdaad op het einde kwam die tweede gevangenis heel tof in beeld. Zaten ze er eenmaal in viel het allemaal heel erg tegen.. Seizoen 3 en 4 ook alleen maar een paar afleveringen van gezien.
tevensTWEENER
Soms oude episodes zijn leuker dan de nieuwe.quote:
Heet ie the final break ja?quote:
Dat prisonbreak topic toenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was nog wel een treurig moment ja, dat Tweener doodging. Hij was eindelijk geen snitch meer.
Heb je wel de hele serie gezien? Anders heeft het geen zin.quote:
Ja heb de serie gezienquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je wel de hele serie gezien? Anders heeft het geen zin.
Sowieso kan het best zijnd at je hem toevallig wel gezien hebt maar dat je dacht dat het een aflevering was. Voegde echt geen fuck toe aan de serie.
een hele haar ? als je kaal bent kan je lang wachten dan inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is te baas voor woorden. Heb het hele haar zitten wachten op dit seizoen
dan moet steven lang wachtenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
Ik vond Michael gewoon een te vet personage en daarom keek ik alle PB seizoenen. Ook die pedo waarvan ik de naam ff kwijt van ben vond ik wel goed spelen.
Deze baas jaquote:
Dat heb ik bij HIMYM steeds.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het kutte bij seriessoms denk je laat het na 2 seizoenen maar afgelopen zijn.. toen het nog goed was! Maar als ze na 2 goede seizoenen kappen baal je
Heb nu alles gedownload, na paar keer gezien te hebben op Comedy Central. Ik vond het echt leuk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms oude episodes zijn leuker dan de nieuwe.
Er zat geen pedo in PB wel een onbegrepen multi sexueel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Tyron het volgende:
Ik vond Michael gewoon een te vet personage en daarom keek ik alle PB seizoenen. Ook die pedo waarvan ik de naam ff kwijt van ben vond ik wel goed spelen.
pic doet het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Geil wijf jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zat geen pedo in PB wel een onbegrepen multi sexueel.
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.quote:
Was het toevallig tegengekomen precies toen s02 net begonnen was, omdat Californication en GoT klaar waren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen nieuwe episode hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
Dit vind je knap? ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, kut.
https://www.google.nl/sea(...)IFULu3HorH0QW5_IHpBw
Heb heel seizoen 4 nog niet gezien. Ik ga morgen denk ik beginnen. Dan gelijk 2 episodes.quote:
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Entourage is ook fucking dopequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Zo veel geile wijvenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.quote:
Onterechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.
Alleen die ene seizoen met 23 afleveringen was kut. Voor de rest alleen maar kwaliteit. Ik vond zelfs laatste 2 seizoenen leuk.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.
Zal 'm eens gaan downloadenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.quote:
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.quote:
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?quote:
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal 'm eens gaan downloaden
[..]
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickie
zit ze nou in een boksring?quote:
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden man
Oke Davy, Stylo en DP dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.
Lekker arrogant, zelfverzekerd en bloedjegeile blik in dr kopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.
Sinds wanneer is het je doel om hun te pleasen?quote:
Addison Timlinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Gewoon verder gaan en een hele avond zuipen en kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
Nee T-bag is bi sexueel kijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.
Foto werkt niet bij mij.quote:
A.k.a Carnisexual.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variëren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
variëren van mannen naar vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variëren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
variëren van mannen naar vrouwen en kinderen.
De term pedo is zeker wel aanwezig als je seks zou willen hebben met kinderen op die leeftijd.
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..
pedoseksueel is als je echt specifiek van de kinderen bent dat is hij niet...
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meer
Die zou ik ook willen doen ja triootje met haar en die rood harige princess al.quote:
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.
Je leert af en toe wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Tja je wist niet eens wat cockblocking was, dan verbaasd mij dit niks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Alison Brie, speelt in mad men en ik geloof in nog een serie, kweenie welkequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Zou een zus van Dakota Fanning kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |