Hadden ze nooit moeten doen. Echt zonde hoe die serie is verder gegaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo zou het ook eigenlijk eindigen. Maar omdat het populair was gingen ze door.
Anita vertrektquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet zeggen, het is eigenlijk best wel gezellig. Davy post leuk, gezellig en normaal mee. Dat vind ik. Sinds mijn wijze uitspattingen heb ik gelijk een beter gevoel over de SC en geen ''Meeloopgedrag'' tov van andere users.
kratjes legen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ga weer even wat anders doen. Tot later.
Seizoen 3 was ook best wel te doen in de 2de gevangenis.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hadden ze nooit moeten doen. Echt zonde hoe die serie is verder gegaan.
Is daar een film van jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
En die Prison Break film was al helemaal kut
Dat hebben we net allemaal al gelezen in de SC. Dankzij mijn post met daarin het nieuwsbericht. Ik vind het ook jammer. Het is niet anders.quote:
Nee misschien die gast van PSG.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hebben we net allemaal al gelezen in de SC. Dankzij mijn post met daarin het nieuwsbericht. Ik vind het ook jammer. Het is niet anders.
Tijd voor een seizoentje ''Eyong Tarkang Enoh''
Nu ben ik echt weg
Eerder een lange aflevering.quote:
Nee, geen kratjes legen. Maar even serieus. Dat kratjes legen was van mij een dik lulverhaal. Nu ik toch serieus bezig ben, wil ik dat ook zeggen.quote:
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Seizoen 3 was ook best wel te doen in de 2de gevangenis.
Was daar een film van?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:55 schreef GGMM het volgende:
En die Prison Break film was al helemaal kut
nee hoorquote:
Dat is het kutte bij seriesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.
Toevallig met HMF over gehad. Die scene in het einde van seizoen 2 dat ze nét in die gevangenis komen is zo vet, die gevangenis maakt zoveel indruk en je verwacht echt dat dit een grote bende gaat worden, maar die verwachtingen werden totaal niet waargemaakt wmb.
Mee eens.. Seizoen 1 was geweldig... Twee had ook zijn leuke momenten en inderdaad op het einde kwam die tweede gevangenis heel tof in beeld. Zaten ze er eenmaal in viel het allemaal heel erg tegen.. Seizoen 3 en 4 ook alleen maar een paar afleveringen van gezien.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, vond ik niet. Best kijkbaar, maar van een serie verwacht je constant hoog niveau.
Toevallig met HMF over gehad. Die scene in het einde van seizoen 2 dat ze nét in die gevangenis komen is zo vet, die gevangenis maakt zoveel indruk en je verwacht echt dat dit een grote bende gaat worden, maar die verwachtingen werden totaal niet waargemaakt wmb.
Straight to DVD..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een TV-film. Niet in de bios geweest ofzo
Helemaal waarquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is het kutte bij seriessoms denk je laat het na 2 seizoenen maar afgelopen zijn.. toen het nog goed was! Maar als ze na 2 goede seizoenen kappen baal je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |