quote:
quote:
Bedoel je niet dat Slootwater met een kleurtje dat ze thee noemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zure sloten proevers en cocksuckers ik ben sporten![]()
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Voor PSV zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zure sloten proevers en cocksuckers ik ben sporten![]()
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
quote:
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.quote:
blijf dan gewoon weg man jezusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.
Hoeveel uur ben je dit keer weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.
Die werkt in de gehandicapten zorg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man soms denk ik zelfs aan jouw moeder
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die werkt in de gehandicapten zorg!
Vind ze altijd leuk om te horen als cliënten positief over haar zijn.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Rotterdam zeker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent wel aan het zeikenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is de SC deze avond alleen welkom voor fans van clubs die in de laatste 5 jaar kampioen zijn geworden
fm heeft zijn eigen topic hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mijn imperium
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ging je na 4e doelpunt huilen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie die foto meteen voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |