Beloofd is beloofd sulquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Rot op vuile nattebalhaarknabbelaar ik ben geen homo ga maar lekker met Stylo cocksworden.
Geen succes met sporten dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Rot op vuile nattebalhaarknabbelaar ik ben geen homo ga maar lekker met Stylo cocksworden.
Eigenlijk moeten de vaste users en opmerkelijke quotes wel in de OP komenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
M'n prachtige banner uit de OP gehaald, die was puur voor deel 500.
En PizzaGeitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de vaste users en opmerkelijke quotes wel in de OP komen
En een soort van RIP lijstje met stokstaart en AhryMehr
toch drie kwartier mogen blijvenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef GGMM het volgende:
M'n prachtige banner uit de OP gehaald, die was puur voor deel 500.
Die leeft helaas nogquote:
En DAM.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten de vaste users en opmerkelijke quotes wel in de OP komen
En een soort van RIP lijstje met stokstaart en AhryMehr
Ehm, oké juist ja...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik zag wel tepels hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen tepels te zien, ook geen flamoezen. Binnen de regels
Zo werkt het niet Geo. Als het idee er is kan je 6 weken krijgen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen tepels te zien, ook geen flamoezen. Binnen de regels
Schijt aan iedereen want Super Geo is the bestquote:
Alsof jij daar aan toe komt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Schijt aan iedereen want Super Geo is the best![]()
1000 kalen kutten in een grote zaal ja dat is voor mij een paradijs!
Die vrouwen zagen er best schoon uit hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo werkt het niet Geo. Als het idee er is kan je 6 weken krijgen.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef Helpmefok het volgende:
501. Mooi nummer om deze in kwaliteit EXTREEM afgegleden slowchat te laten berusten in zijn lot.
Kutjebots.jpg nog gezien?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef Helpmefok het volgende:
501. Mooi nummer om deze in kwaliteit EXTREEM afgegleden slowchat te laten berusten in zijn lot.
Blijf je deze keer echt weg dan of wat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:36 schreef Helpmefok het volgende:
Jij mag hem toch?quote:
Nee, worden jouw kunstzinnige bijdrages hier verwijderd?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij standaard bij HMF-posts. Hij leest ze niet eens.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij standaard bij HMF-posts. Hij leest ze niet eens.
Het kan denken?quote:
quote:
quote:
Bedoel je niet dat Slootwater met een kleurtje dat ze thee noemen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zure sloten proevers en cocksuckers ik ben sporten![]()
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
Voor PSV zijn?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zure sloten proevers en cocksuckers ik ben sporten![]()
Doe geen dingen die ik ook niet zou doen.
quote:
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.quote:
blijf dan gewoon weg man jezusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.
Hoeveel uur ben je dit keer weg?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij snapt me. Mikey, het gaat je goed. Ik kan de kankerpatiënt die "slowchat" heet niet langer meer aanzien.
Die werkt in de gehandicapten zorg!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja man soms denk ik zelfs aan jouw moeder
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die werkt in de gehandicapten zorg!
Vind ze altijd leuk om te horen als cliënten positief over haar zijn.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Rotterdam zeker?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je bent wel aan het zeikenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu is de SC deze avond alleen welkom voor fans van clubs die in de laatste 5 jaar kampioen zijn geworden
fm heeft zijn eigen topic hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mijn imperium
Ik niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ging je na 4e doelpunt huilen?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie die foto meteen voor mijquote:
moet ik nu screenshot plaatsen waarop ik kampioen ben geworden met volendam?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Gast kankertyfstraal eens op. Ik Ben geen Noppie2000, Posts gemaakt door hem zijn niet aan mij gelieerd etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent wel aan het zeiken
Laatst ook al weer op mij terwijl ik er niet was en dat ik popie jopie doe terwijl je zelf alles altijd zo overdreven komt vertellen
Word een beetje moe van je en je gejank pik
Moet ik een screenshot plaatsen waar ik met Vitesse Real Madrid met 4-1 pown?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ik nu screenshot plaatsen waarop ik kampioen ben geworden met volendam?
Omdat ik niks tegen davy of de kromme heb wil ik vriendjes met iedereen zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast kankertyfstraal eens op. Ik Ben geen Noppie2000, Posts gemaakt door hem zijn niet aan mij gelieerd etc.
Ik vind je popiejopie doen omdat je met iedereen vriendjes wil zijn, niet omdat je stoere verhalen vertelt. Learn THE fucking difference want ik heb het je nu al drie keer uitgelegd.
Dus. Wanneer kom je bier doen in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik een screenshot plaatsen waar ik met Vitesse Real Madrid met 4-1 pown?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog steeds heeft hij niet PSV of Davy gezegd, gaat het goed met hem?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik niks tegen davy of de kromme ben wil ik vriendjes met iedereen zijn
En binnenkort ben ik er weer
Ik ben Godquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus komt altijd terug al kruisig je hem.
Kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik ben een verschrikkelijk eng virus
Moet je weer populair doen over de rug van anderenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar kom op
Het zeiken tegen Davy en de kromme hoort gewoon in dit topic en ik lig altijd in een scheur van het lachen
Dus hmf niet zo janken en gewoon doorzeiken
nee?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je weer populair doen over de rug van anderen
En als ze één keer over je foto's hebben, dan begin je al te huilen. Als jij het niet leuk vindt, dan moet je het ook niet toelaten als het bij andere gebeuren.quote:
Nee, omdat je mongolen hier het idee geeft welkom te zijn komen er nog grotere mongolen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik niks tegen davy of de kromme heb wil ik vriendjes met iedereen zijn
En binnenkort ben ik er weer
Dat is Tyronquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je weer populair doen over de rug van anderen
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En als ze één keer over je foto's hebben, dan begin je al te huilen. Als jij het niet leuk vindt, dan moet je het ook niet toelaten als het bij andere gebeuren.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
Davy accepteer ik wel oogluikend, probeert het tenminste.
Stevenzenl is al weg manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat je mongolen hier het idee geeft welkom te zijn komen er nog grotere mongolen.
Davy accepteer ik wel oogluikend, probeert het tenminste. Maar door het accepteren van middelmaat en ze zelfs
Te behandelen alsof ze hier toebehoren aan de "oude garde", komen nog grotere mongolen zoals Stevenzenl.
En dan heb ik t nog niet eens over de misplaatste grote bekken van die gastjes, die in real life niet eens hallo tegen me durven te zeggen omdat ik ze dan in tweeën schop.
Ik mag je wel hoor als user, maar je moet niet uitdelen en niet kunnen incasseren.quote:
Jij bent ook niet meer het vrijgevochten typetje dat je was. Vroeger was je de Happel van de joden. Nu loop je weer in het gareel. Op je klote gehad voor de Netsplitteraffaire?quote:
die gewoon voor mij wasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, die kwam alleen maar vanwege de TT.
Dit riep ik twee maanden geleden al en toen deed iedereen er lacherig over.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, omdat je mongolen hier het idee geeft welkom te zijn komen er nog grotere mongolen.
Davy accepteer ik wel oogluikend, probeert het tenminste. Maar door het accepteren van middelmaat en ze zelfs
Te behandelen alsof ze hier toebehoren aan de "oude garde", komen nog grotere mongolen zoals Stevenzenl.
En dan heb ik t nog niet eens over de misplaatste grote bekken van die gastjes, die in real life niet eens hallo tegen me durven te zeggen omdat ik ze dan in tweeën schop.
IK MOET NIET MEER OVER DE FOTO'S PRATEN EN ZELF OM DE PLAGERTJES VRAGENquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag je wel hoor als user, maar je moet niet uitdelen en niet kunnen incasseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar kom op
Het zeiken tegen Davy en de kromme hoort gewoon in dit topic en ik lig altijd in een scheur van het lachen
Dus hmf niet zo janken en gewoon doorzeiken
Maar dat is toch niets nieuws?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit riep ik twee maanden geleden al en toen deed iedereen er lacherig over.
Neuh dat was zn eigen schuld, heb ik ook gezegd. Probeer het nog eens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer het vrijgevochten typetje dat je was. Vroeger was je de Happel van de joden. Nu loop je weer in het gareel. Op je klote gehad voor de Netsplitteraffaire?
Er zijn meer van zulke figuren hier vriend. Maar dat snap je blijkbaar niet.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK MOET NIET MEER OVER DE FOTO'S PRATEN EN ZELF OM DE PLAGERTJES VRAGENsowiesoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
[..]
IK MOET NIET MEER OVER DE FOTO'S PRATEN EN ZELF OM DE PLAGERTJES VRAGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik was het toen al met je eens broer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit riep ik twee maanden geleden al en toen deed iedereen er lacherig over.
Negeren hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn meer van zulke figuren hier vriend. Maar dat snap je blijkbaar niet.
Ik snap je wel, maar ik erger mij er gewoon niet meer aanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er zijn meer van zulke figuren hier vriend. Maar dat snap je blijkbaar niet.
Wanneer pakken we pils dan jood van me?
Van mij mag je zeiken en janken en schelden zolang iemand zich maar niet als een soort oppergod gedraagt die voor mij en een topic bepalen wat het beste isquote:
Depressie dan? Gaat t niet goed op werk? Werkdruk te hoog op Fok!? Modschap zat?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh dat was zn eigen schuld, heb ik ook gezegd. Probeer het nog eens.
Bedankt voor steun kleine konijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van mij mag je zeiken en janken en schelden zolang iemand zich maar niet als een soort oppergod gedraagt die voor mij en een topic bepalen wat het beste isDat bepaal ik zelf nog wel.
Dat klopt wel maar als je zo een persoon negeert moet je het allemaal doen.quote:
[..]
IK MOET NIET MEER OVER DE FOTO'S PRATEN EN ZELF OM DE PLAGERTJES VRAGENMongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt.
Ik wist al dat je dat van me vond hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mongool.
Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt.
Nee, alleen jou een beetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Depressie dan? Gaat t niet goed op werk? Werkdruk te hoog op Fok!? Modschap zat?
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dat van me vond hoor.
Waar zijn de chickies zoals Kathinkaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de bouna tegenwoordig stevenwil je nog steeds zo graag heen?
Straks een Oranje international op Fok!.quote:
Ze kijken allemaal zo stoer, ik kanniet kiezen wie ik het stoerst vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de bouna tegenwoordig stevenwil je nog steeds zo graag heen?
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ik erger mij er gewoon niet meer aan
En ik kan mensen blokkeren nu
En ik laat het je weten wanneer ik weer die kant op kom
Is toch duidelijk? Petje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal zo stoer, ik kanniet kiezen wie ik het stoerst vind.
gone,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zijn de chickies zoals Kathinka
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gone,
en met die middelste hebben wij een beetje ruzie gehad op kermis bakkumstoere fitnessboi wel.
Tis wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.
Tegenwoordig is het niveau:
"POEP"
'LOL??!!((-12¤@'
Geen mooie grappen, geen mooie discussies, alles wat briljant is wordt snel doodgeslagen door debielen met te weinig inside knowledge...
De slowchat is dood. Geen Fuck meer aan. Kapo zei het en heeft gelijk.
Mooie post. Boskampquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo The Boss op RTL4. Maar dan moet ik wel naar dat fiets gelul luisteren
[ afbeelding ]
Kleurtje gekregen alles.
Nogmaals ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.
Tegenwoordig is het niveau:
"POEP"
'LOL??!!((-12¤@'
Geen mooie grappen, geen mooie discussies, alles wat briljant is wordt snel doodgeslagen door debielen met te weinig inside knowledge...
De slowchat is dood. Geen Fuck meer aan. Kapo zei het en heeft gelijk.
Dan lig jij al op 1 oor in je snuggyquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals ik begrijp je punt
Echter je kan er ook gewoon voor kiezen mensen te negeren
En toch is jordiii er vanaf het begin bij geweestquote:
ik hou het meestal tot 1 uur vol hoor. en ik kan ook teruglezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan lig jij al op 1 oor in je snuggy
Als we over El Stinho gaan roddelen bedoel je en jij al veilig onder de wol ligt?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hou het meestal tot 1 uur vol hoor. en ik kan ook teruglezen
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals ik begrijp je punt
Echter je kan er ook gewoon voor kiezen mensen te negeren
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Mod zijn van VBL is wel zwaarder dan alle andere subforums, dus dit staat wel goed op je cv GGMM
Mensen laten bannen die er voor strijden er iets aan te doen helpt al helemaal niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Met het gezeik van "Deze sc is niet meer leuk boe-hoe-hoe" bereik je geen fuck, sterker nog dat werkt alleen maar averechts.
Subway?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.
Sorry HMF bagger metafoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.
Komop man. Je had bijna kanker. Je zou de metafoor beter moeten snappen dan wie dan ook.
Ach ik zal mijn notes eens doorsturen aan je, zal je zien dat ik het echt wel begrijpquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.
Komop man. Je had bijna kanker. Je zou de metafoor beter moeten snappen dan wie dan ook.
Ligt eraan hoe je er tegen "Strijd" natuurlijk. Een en al gekanker en elkaar persoonlijk aanvallen werd voorheen ook niet getolereerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen laten bannen die er voor strijden er iets aan te doen helpt al helemaal niet natuurlijk.
Aahw, Rens is een collega kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.
Weet ik. Vind ik ook een prrrrima uwer verder. Alleen degradeert hij mee. Het is net de Eredivisie. Jaren 70 waren we top van de wereld. Slowchat was zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch is jordiii er vanaf het begin bij geweest
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet ik. Vind ik ook een prrrrima uwer verder. Alleen degradeert hij mee. Het is net de Eredivisie. Jaren 70 waren we top van de wereld. Slowchat was zo.
Nu is de slowchat gelijk aan de Noorse Jupilerleague.
Burger King is viezer dan MC:')quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat aan de McDonalds te denken, maar Subway is zeker een optie.
KFC. Of ben je blank?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ga ik wat aan doen dan. Ik ben snelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Burger King is viezer dan MC:')
Moet je verdomme 10 minuten wachten voordat je bestelling klaar is
Wat wel dan. Pogingen deze reeks op te kalefateren worden gelijk in de kiem gesmoord door vervelende gastjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Met het gezeik van "Deze sc is niet meer leuk boe-hoe-hoe" bereik je geen fuck, sterker nog dat werkt alleen maar averechts.
Ik haat niemand hoor, je spam vind ik vaak nogal irritant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii haat mij, dat vind ik niet eens een probleem. Voor de rest vind ik hem wel chill
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KFC. Of ben je blank?Wat een niveau. Ik ben weg hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest je daarom zijn zusje posten in het gastenboek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik haat niemand hoor, je spam vind ik vaak nogal irritant.
Doe gewoon wat je altijd deedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wel dan. Pogingen deze reeks op te kalefateren worden gelijk in de kiem gesmoord door vervelende gastjes.
Vroeger was alles beter.
Dat we een hecht collectief vormen en die gasten of opvoeden of wegjagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar HMF wat wil je nou. Dat Steven het licht ziet en ook op de SC begint te kankeren?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je altijd deed
Davy afzeiken
Stylo afzeiken
De_kromme afzeiken
Dat zie je altijd en overal.quote:
Ik weet daar serieus helemaal niks vanaf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moest je daarom zijn zusje posten in het gastenboek.
Je durft wel risico's te nemen, straks moet je bij Mc weer helemaal onderaan beginnen. Voordat je het dan tot de kipnuggets hebt geschopt kan wel even duren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel een bepaalde hekel aan een user die de laatste tijd hier meepost.
En nee het is geen mono, caland, psv'er, steven, of een feijenoorder. De naam ga ik ook niet noemen
Niet dat ik de beste ben in het posten
Het is sowieso Rens dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee het is geen mono, caland, psv'er, steven, of een feijenoorder. De naam ga ik ook niet noemen
Aj jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Maar die is ook irritant manquote:
Tyron bedoel je. Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer met die lelijke UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam vergeten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
TyronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.quote:
Zeg dan gewoon wie je bedoeld johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan lekker naar Amsterdam toequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ga ik wat aan doen dan. Ik ben snel
sssssstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
Stinho, als je maar weet dat ik je FM posts in de SC wel waardeer.
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Want dat is alles wat ik deed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je altijd deed
Davy afzeiken
Stylo afzeiken
De_kromme afzeiken
Dat is wel de shit waar ik echt kei en keihard om moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want dat is alles wat ik deed?. Is iets van de laatste twee maanden pas, sinds die gasten het niveau kenmerkend verneuken. Tenminste, De_Kromme niet dat is echt een ezel.
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Was ook heerlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijk
Amen Fatherquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
A422 4 president.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo denk ik erover
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschotenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.
Wietplantage tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet Steven dan met zn vrije tijd doen?
snuiven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ook net. Ik moet ook leren om normaal gedrag te leveren. Als ik te ver ga, ga ik ook incassaties krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Zoveel wijsheden uit Stinhoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschoten
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van cliniclown is leukerquote:
Ik zit er in 2quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Was het lekker ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Ik zit in deze en soms die andere jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.
Niet liegen steef.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Je kan blijven kankeren wat je wilt, maar de mensen aan wie jij een hekel hebt gaan niet weg. Dus je kan 2 dingen doen: zelf weggaan, of gewoon normaal posten met de mensen die je wel mag. Andere opties zijn er echt niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik aan niemand een hekel hier.
Behalve aan Morph
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzo
KAT.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bezorging met de fiets uit de Siberië ofzo?
Heb je haar anaal geneukt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het snel afgemaakt en ben 'm naar huis gepeerd
Guitaristquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.
Dat heb ik ook altijd idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:
''Dat ik zo debiel post''.
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:
''Dat ik zo debiel post''.
gitaarpan ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.
ah ik weet wie je bedoeld, is die niet voor MVV?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh hij volgt voetbal wel dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ik weet wie je bedoeld, is die niet voor MVV?
Erwin_rommel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij hier de kant van de personen kiest die het juist verpesten kan dat wel kloppen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met vrouwen in de kakkert nemen.
Weet je waar ik mij af en toe nog meer echt aan erger in de SC?quote:
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis''quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd idd.
Bij posts van jou.
Nog nooit niet of gewoon nu niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis'' [ afbeelding ]
En toen ik de tweede zin las, dacht ik: ''Ik heb infantiel postgedrag'' [ afbeelding ]
Dan moet je naar die erotica winkel gaan in dezelfde straat als de COC. Daar kan dat voor niet al te veel geld. Wel oostblokkers.quote:
Je bent ook nog een kind he, vergeet da nie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis'' [ afbeelding ]
En toen ik de tweede zin las, dacht ik: ''Ik heb infantiel postgedrag'' [ afbeelding ]
Je vergist je. Ik kies geen kant. Ik heb het hier tijdens dat reltopic wel eens met je over gehad. Ze doen feitelijk niks verkeerd, ze breken geen regels niks. Ik kan niet iemand weren omdat z'n niveau wat minder is, dat moet je snappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij hier de kant van de personen kiest die het juist verpesten kan dat wel kloppen ja
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent ook nog een kind he, vergeet da nie.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een kwaliteitsvol topic in de SC. Mag ik dat zeggen?
Alleen al omdat ik mijn wijze moment heb.
Is het wel een lekker wijf dan? En zou je haar zusje willen neuken?quote:
Betaal er niet voor. En ik ga ook niet naar het COC voor anale seksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je naar die erotica winkel gaan in dezelfde straat als de COC. Daar kan dat voor niet al te veel geld. Wel oostblokkers.
Senk joe voor dat he, senk joe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(zo, de kwaliteit ook weer verkracht)
PS3 games bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niets mis mee mits waard natuurlijk
Ja, ze is lekker. Heeft geen zusje helaasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het wel een lekker wijf dan? En zou je haar zusje willen neuken?
Bij mij is het vaak een emmer ergernis die dan 1 keer per maand overloopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik kies geen kant. Ik heb het hier tijdens dat reltopic wel eens met je over gehad. Ze doen feitelijk niks verkeerd, ze breken geen regels niks. Ik kan niet iemand weren omdat z'n niveau wat minder is, dat moet je snappen.
En als de groep van wie het niveau wat hoger is dan begint te kankeren en te schelden verbreken zij wél de regels, daar moet ik wel wat tegen doen.
En een broertje voor Davy?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, ze is lekker. Heeft geen zusje helaas
Zou best kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak een emmer ergernis die dan 1 keer per maand overloopt.
Volgens mij weten die users dat trouwens maar al te goed en sturen ze daar gewoon op aan.
Pittige taak voor mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moeten we een regel invoeren dat je hier alleen mag posten als er meer dan 10 woorden in je post staan. Dat lost al een hoop op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |