Ja dan lekker naar Amsterdam toequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ga ik wat aan doen dan. Ik ben snel
sssssstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
Stinho, als je maar weet dat ik je FM posts in de SC wel waardeer.
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Want dat is alles wat ik deed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je altijd deed
Davy afzeiken
Stylo afzeiken
De_kromme afzeiken
Dat is wel de shit waar ik echt kei en keihard om moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want dat is alles wat ik deed?. Is iets van de laatste twee maanden pas, sinds die gasten het niveau kenmerkend verneuken. Tenminste, De_Kromme niet dat is echt een ezel.
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Was ook heerlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijk
Amen Fatherquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
A422 4 president.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo denk ik erover
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschotenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.
Wietplantage tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet Steven dan met zn vrije tijd doen?
snuiven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ook net. Ik moet ook leren om normaal gedrag te leveren. Als ik te ver ga, ga ik ook incassaties krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Zoveel wijsheden uit Stinhoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschoten
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van cliniclown is leukerquote:
Ik zit er in 2quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Was het lekker ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Ik zit in deze en soms die andere jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.
Niet liegen steef.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Je kan blijven kankeren wat je wilt, maar de mensen aan wie jij een hekel hebt gaan niet weg. Dus je kan 2 dingen doen: zelf weggaan, of gewoon normaal posten met de mensen die je wel mag. Andere opties zijn er echt niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik aan niemand een hekel hier.
Behalve aan Morph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |