Moest je daarom zijn zusje posten in het gastenboek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik haat niemand hoor, je spam vind ik vaak nogal irritant.
Doe gewoon wat je altijd deedquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat wel dan. Pogingen deze reeks op te kalefateren worden gelijk in de kiem gesmoord door vervelende gastjes.
Vroeger was alles beter.
Dat we een hecht collectief vormen en die gasten of opvoeden of wegjagen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar HMF wat wil je nou. Dat Steven het licht ziet en ook op de SC begint te kankeren?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je altijd deed
Davy afzeiken
Stylo afzeiken
De_kromme afzeiken
Dat zie je altijd en overal.quote:
Ik weet daar serieus helemaal niks vanaf.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moest je daarom zijn zusje posten in het gastenboek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je durft wel risico's te nemen, straks moet je bij Mc weer helemaal onderaan beginnen. Voordat je het dan tot de kipnuggets hebt geschopt kan wel even duren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat aan de McDonalds te denken, maar Subway is zeker een optie.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb wel een bepaalde hekel aan een user die de laatste tijd hier meepost.
En nee het is geen mono, caland, psv'er, steven, of een feijenoorder. De naam ga ik ook niet noemen
Niet dat ik de beste ben in het posten
Het is sowieso Rens dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee het is geen mono, caland, psv'er, steven, of een feijenoorder. De naam ga ik ook niet noemen
Aj jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Maar die is ook irritant manquote:
Tyron bedoel je. Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer met die lelijke UI?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naam vergeten.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
TyronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.quote:
Zeg dan gewoon wie je bedoeld johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |