Dat dus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals ik begrijp je punt
Echter je kan er ook gewoon voor kiezen mensen te negeren
En toch is jordiii er vanaf het begin bij geweestquote:
ik hou het meestal tot 1 uur vol hoor. en ik kan ook teruglezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan lig jij al op 1 oor in je snuggy
Als we over El Stinho gaan roddelen bedoel je en jij al veilig onder de wol ligt?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik hou het meestal tot 1 uur vol hoor. en ik kan ook teruglezen
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nogmaals ik begrijp je punt
Echter je kan er ook gewoon voor kiezen mensen te negeren
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Mod zijn van VBL is wel zwaarder dan alle andere subforums, dus dit staat wel goed op je cv GGMM
Mensen laten bannen die er voor strijden er iets aan te doen helpt al helemaal niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Met het gezeik van "Deze sc is niet meer leuk boe-hoe-hoe" bereik je geen fuck, sterker nog dat werkt alleen maar averechts.
Subway?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.
Sorry HMF bagger metafoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.
Komop man. Je had bijna kanker. Je zou de metafoor beter moeten snappen dan wie dan ook.
Ach ik zal mijn notes eens doorsturen aan je, zal je zien dat ik het echt wel begrijpquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kanker moet je bestrijden met chemotherapie. Negeren is opgeven.
Komop man. Je had bijna kanker. Je zou de metafoor beter moeten snappen dan wie dan ook.
Ligt eraan hoe je er tegen "Strijd" natuurlijk. Een en al gekanker en elkaar persoonlijk aanvallen werd voorheen ook niet getolereerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mensen laten bannen die er voor strijden er iets aan te doen helpt al helemaal niet natuurlijk.
Aahw, Rens is een collega kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, heb ook gelijk m'n baan bij de Burger King opgezegd, ik ga voor iets hogers.
Weet ik. Vind ik ook een prrrrima uwer verder. Alleen degradeert hij mee. Het is net de Eredivisie. Jaren 70 waren we top van de wereld. Slowchat was zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch is jordiii er vanaf het begin bij geweest
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Weet ik. Vind ik ook een prrrrima uwer verder. Alleen degradeert hij mee. Het is net de Eredivisie. Jaren 70 waren we top van de wereld. Slowchat was zo.
Nu is de slowchat gelijk aan de Noorse Jupilerleague.
Burger King is viezer dan MC:')quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat aan de McDonalds te denken, maar Subway is zeker een optie.
KFC. Of ben je blank?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zat aan de McDonalds te denken, maar Subway is zeker een optie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga ik wat aan doen dan. Ik ben snelquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Burger King is viezer dan MC:')
Moet je verdomme 10 minuten wachten voordat je bestelling klaar is
Wat wel dan. Pogingen deze reeks op te kalefateren worden gelijk in de kiem gesmoord door vervelende gastjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Met het gezeik van "Deze sc is niet meer leuk boe-hoe-hoe" bereik je geen fuck, sterker nog dat werkt alleen maar averechts.
Ik haat niemand hoor, je spam vind ik vaak nogal irritant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii haat mij, dat vind ik niet eens een probleem. Voor de rest vind ik hem wel chill
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
KFC. Of ben je blank?Wat een niveau. Ik ben weg hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |