quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK MOET NIET MEER OVER DE FOTO'S PRATEN EN ZELF OM DE PLAGERTJES VRAGENMongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt.
Ik wist al dat je dat van me vond hoor.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mongool.
Sorry, dat moest ik gewoon even kwijt.
Nee, alleen jou een beetje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Depressie dan? Gaat t niet goed op werk? Werkdruk te hoog op Fok!? Modschap zat?
Fijn om te weten.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist al dat je dat van me vond hoor.
Waar zijn de chickies zoals Kathinkaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de bouna tegenwoordig stevenwil je nog steeds zo graag heen?
Straks een Oranje international op Fok!.quote:
Ze kijken allemaal zo stoer, ik kanniet kiezen wie ik het stoerst vind.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de bouna tegenwoordig stevenwil je nog steeds zo graag heen?
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ik erger mij er gewoon niet meer aan
En ik kan mensen blokkeren nu
En ik laat het je weten wanneer ik weer die kant op kom
Is toch duidelijk? Petje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kijken allemaal zo stoer, ik kanniet kiezen wie ik het stoerst vind.
gone,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar zijn de chickies zoals Kathinka
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gone,
en met die middelste hebben wij een beetje ruzie gehad op kermis bakkumstoere fitnessboi wel.
Tis wat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.
Tegenwoordig is het niveau:
"POEP"
'LOL??!!((-12¤@'
Geen mooie grappen, geen mooie discussies, alles wat briljant is wordt snel doodgeslagen door debielen met te weinig inside knowledge...
De slowchat is dood. Geen Fuck meer aan. Kapo zei het en heeft gelijk.
Mooie post. Boskampquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo The Boss op RTL4. Maar dan moet ik wel naar dat fiets gelul luisteren
[ afbeelding ]
Kleurtje gekregen alles.
Nogmaals ik begrijp je puntquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man denk terug aan de periode Stokstaart. Of de geweldige dissruzies met Paon. Massaal HMF en zijn wereldvrede stichten terwijl hij parachutespringt grappen maken.
Tegenwoordig is het niveau:
"POEP"
'LOL??!!((-12¤@'
Geen mooie grappen, geen mooie discussies, alles wat briljant is wordt snel doodgeslagen door debielen met te weinig inside knowledge...
De slowchat is dood. Geen Fuck meer aan. Kapo zei het en heeft gelijk.
Dan lig jij al op 1 oor in je snuggyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |