Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet Steven dan met zn vrije tijd doen?
Die van cliniclown is leukerquote:
Ik zit er in 2quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Was het lekker ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Ik zit in deze en soms die andere jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.
Niet liegen steef.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Je kan blijven kankeren wat je wilt, maar de mensen aan wie jij een hekel hebt gaan niet weg. Dus je kan 2 dingen doen: zelf weggaan, of gewoon normaal posten met de mensen die je wel mag. Andere opties zijn er echt niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik aan niemand een hekel hier.
Behalve aan Morph
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |