Ja dan lekker naar Amsterdam toequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ga ik wat aan doen dan. Ik ben snel
sssssstquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef The_Groove het volgende:
Stinho, als je maar weet dat ik je FM posts in de SC wel waardeer.
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Want dat is alles wat ik deed?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je altijd deed
Davy afzeiken
Stylo afzeiken
De_kromme afzeiken
Dat is wel de shit waar ik echt kei en keihard om moest lachenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want dat is alles wat ik deed?. Is iets van de laatste twee maanden pas, sinds die gasten het niveau kenmerkend verneuken. Tenminste, De_Kromme niet dat is echt een ezel.
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
DAT. Bijvoorbeeld. Mijmeren over de zin van het leven. Priveshit delen. Nostalgie delen. Muziek delen. Over vrouwen pesten en versieren praten zonder gelijk opgeblazen mokkels gepost te zien worden.
Echt. Niveau nu is zwaar verkankerd.
Was ook heerlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
VS/Arab discussies met inZanity waren van een ander niveau, maar wel verschrikkelijk vermakelijk
Amen Fatherquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
A422 4 president.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen mag best wel eens zeggen wat je van een andere user vindt, Als het maar binnen de grenzen blijft. Diegene zal het best wel begrijpen. Als er maar niet te ver gegaan wordt in plaagstootjes etc.
Die user kan er ook van leren en zich aanpassen. Zo krijg je een steeds betere harmonie met elkaar
Zo denk ik erover
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reusquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo denk ik erover
Nee, gewoon neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschotenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden we het over schooldrinken. Pretty nostalgie.
Wietplantage tochquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet Steven dan met zn vrije tijd doen?
snuiven?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ook net. Ik moet ook leren om normaal gedrag te leveren. Als ik te ver ga, ga ik ook incassaties krijgenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet dan wel leren niet alleen uit te dagen maar ook te incasseren he ouwe reus
Zoveel wijsheden uit Stinhoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, we hebben zovaak leuke gesprekken hier. Nu wordt er gedaan alsof er een user uit de sc hier is doodgeschoten
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van cliniclown is leukerquote:
Ik zit er in 2quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steven is een slowchat hoer elke slowchat waar ik wel eens kijk kom ik die man tegen.
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Was het lekker ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb vorige week met mijn dronken kop mijn ex geneukt. Nu word ik half gestalkt![]()
Ik zit in deze en soms die andere jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze.. Hossel slowchat.. Nacht slowchat.. Radio 69.. slowchat.
Niet liegen steef.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Je kan blijven kankeren wat je wilt, maar de mensen aan wie jij een hekel hebt gaan niet weg. Dus je kan 2 dingen doen: zelf weggaan, of gewoon normaal posten met de mensen die je wel mag. Andere opties zijn er echt niet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik aan niemand een hekel hier.
Behalve aan Morph
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet overigens wel erkennen dat topic 499 een Fok! dieptepunt was.
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En die mod die hier op de zondag komt kijken, erwin of edwin ofzo
KAT.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bezorging met de fiets uit de Siberië ofzo?
Heb je haar anaal geneukt?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb het snel afgemaakt en ben 'm naar huis gepeerd
Guitaristquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.
Dat heb ik ook altijd idd.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:
''Dat ik zo debiel post''.
Doe er wat aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik eerdere posts van mezelf teruglees, dan denk ik altijd:
''Dat ik zo debiel post''.
gitaarpan ofzoquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm.. ik kan hem zo 1,2,3 niet voor de geest halen.
ah ik weet wie je bedoeld, is die niet voor MVV?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh hij volgt voetbal wel dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah ik weet wie je bedoeld, is die niet voor MVV?
Erwin_rommel?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij hier de kant van de personen kiest die het juist verpesten kan dat wel kloppen jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef GGMM het volgende:
Maar HMF; ff serieus. Elke SC op FOK breekt op een gegeven moment uit-een vanwege gezeur om niveau![]()
Althans elke SC waar ik postte, dus wellicht ligt het wel aan mij
Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis met vrouwen in de kakkert nemen.
Weet je waar ik mij af en toe nog meer echt aan erger in de SC?quote:
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis''quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd idd.
Bij posts van jou.
Nog nooit niet of gewoon nu niet?quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis'' [ afbeelding ]
En toen ik de tweede zin las, dacht ik: ''Ik heb infantiel postgedrag'' [ afbeelding ]
Dan moet je naar die erotica winkel gaan in dezelfde straat als de COC. Daar kan dat voor niet al te veel geld. Wel oostblokkers.quote:
Je bent ook nog een kind he, vergeet da nie.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de eerste zin dacht ik: ''Wat een zelfkennis'' [ afbeelding ]
En toen ik de tweede zin las, dacht ik: ''Ik heb infantiel postgedrag'' [ afbeelding ]
Je vergist je. Ik kies geen kant. Ik heb het hier tijdens dat reltopic wel eens met je over gehad. Ze doen feitelijk niks verkeerd, ze breken geen regels niks. Ik kan niet iemand weren omdat z'n niveau wat minder is, dat moet je snappen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik zie hoe jij hier de kant van de personen kiest die het juist verpesten kan dat wel kloppen ja
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je bent ook nog een kind he, vergeet da nie.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een kwaliteitsvol topic in de SC. Mag ik dat zeggen?
Alleen al omdat ik mijn wijze moment heb.
Is het wel een lekker wijf dan? En zou je haar zusje willen neuken?quote:
Betaal er niet voor. En ik ga ook niet naar het COC voor anale seksquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan moet je naar die erotica winkel gaan in dezelfde straat als de COC. Daar kan dat voor niet al te veel geld. Wel oostblokkers.
Senk joe voor dat he, senk joe.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(zo, de kwaliteit ook weer verkracht)
PS3 games bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niets mis mee mits waard natuurlijk
Ja, ze is lekker. Heeft geen zusje helaasquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het wel een lekker wijf dan? En zou je haar zusje willen neuken?
Bij mij is het vaak een emmer ergernis die dan 1 keer per maand overloopt.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vergist je. Ik kies geen kant. Ik heb het hier tijdens dat reltopic wel eens met je over gehad. Ze doen feitelijk niks verkeerd, ze breken geen regels niks. Ik kan niet iemand weren omdat z'n niveau wat minder is, dat moet je snappen.
En als de groep van wie het niveau wat hoger is dan begint te kankeren en te schelden verbreken zij wél de regels, daar moet ik wel wat tegen doen.
En een broertje voor Davy?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja, ze is lekker. Heeft geen zusje helaas
Zou best kunnen ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak een emmer ergernis die dan 1 keer per maand overloopt.
Volgens mij weten die users dat trouwens maar al te goed en sturen ze daar gewoon op aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |