moet ik nu screenshot plaatsen waarop ik kampioen ben geworden met volendam?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben trots op mijn imperium
quote:
Gast kankertyfstraal eens op. Ik Ben geen Noppie2000, Posts gemaakt door hem zijn niet aan mij gelieerd etc.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent wel aan het zeiken
Laatst ook al weer op mij terwijl ik er niet was en dat ik popie jopie doe terwijl je zelf alles altijd zo overdreven komt vertellen
Word een beetje moe van je en je gejank pik
Moet ik een screenshot plaatsen waar ik met Vitesse Real Madrid met 4-1 pown?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
moet ik nu screenshot plaatsen waarop ik kampioen ben geworden met volendam?
Omdat ik niks tegen davy of de kromme heb wil ik vriendjes met iedereen zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast kankertyfstraal eens op. Ik Ben geen Noppie2000, Posts gemaakt door hem zijn niet aan mij gelieerd etc.
Ik vind je popiejopie doen omdat je met iedereen vriendjes wil zijn, niet omdat je stoere verhalen vertelt. Learn THE fucking difference want ik heb het je nu al drie keer uitgelegd.
Dus. Wanneer kom je bier doen in Rotterdam.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik een screenshot plaatsen waar ik met Vitesse Real Madrid met 4-1 pown?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nog steeds heeft hij niet PSV of Davy gezegd, gaat het goed met hem?
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat ik niks tegen davy of de kromme ben wil ik vriendjes met iedereen zijn
En binnenkort ben ik er weer
Ik ben Godquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jezus komt altijd terug al kruisig je hem.
Kloptquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik ben een verschrikkelijk eng virus
Moet je weer populair doen over de rug van anderenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar kom op
Het zeiken tegen Davy en de kromme hoort gewoon in dit topic en ik lig altijd in een scheur van het lachen
Dus hmf niet zo janken en gewoon doorzeiken
nee?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je weer populair doen over de rug van anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |