Zal 'm eens gaan downloadenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.quote:
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.quote:
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen die ene wijf die bij de verzekeraar werkt is irritant. Weet niet waarom, maar mag haar niet.
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?quote:
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden manquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal 'm eens gaan downloaden
[..]
Meh, Entourage vind ik te lame. Kon e03 al niet meer doorkomen.
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wanneer is dit in beeld gebracht dan?
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gaaaaaaast ik hou van haar. Heerlijk klasse chickie
zit ze nou in een boksring?quote:
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Sorryquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
GAST, gewoon doorkijken, dan ga er zo erg van houden man
Oke Davy, Stylo en DP dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie? Ik poste een freaky meisje met zwart haar.
Lekker arrogant, zelfverzekerd en bloedjegeile blik in dr kopquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind haar niet lelijk, maar gewoon irritant in de serie. Weet niet waarom.
Sinds wanneer is het je doel om hun te pleasen?quote:
Addison Timlinquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |