pic doet het nietquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Geil wijf jaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef GGMM het volgende:
Enige waarom ik ben blijven kijken tot het eind is
[ afbeelding ]
Haar vond ik echt knap.
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zat geen pedo in PB wel een onbegrepen multi sexueel.
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.quote:
Was het toevallig tegengekomen precies toen s02 net begonnen was, omdat Californication en GoT klaar waren.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Suits is te baas voor woorden. Heb het hele haar zitten wachten op dit seizoen
Morgen nieuwe episode hequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
Dit vind je knap? ..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, kut.
https://www.google.nl/sea(...)IFULu3HorH0QW5_IHpBw
Heb heel seizoen 4 nog niet gezien. Ik ga morgen denk ik beginnen. Dan gelijk 2 episodes.quote:
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik nu downloaden. USA serieus zijn best leuk.
White Collar.
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Entourage is ook fucking dopequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Kijk, zo leer je nog eens wat. Elke serie erbij is weer een dagje extra doorkomen in de vakantie
Zo veel geile wijvenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
White Collar vind ik serieus echt leuk. Bijna geen mindere aflevering gehad.
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.quote:
Onterechtquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nou dat dan, de term pedo vond ik ook wel bij hem passen.
Alleen die ene seizoen met 23 afleveringen was kut. Voor de rest alleen maar kwaliteit. Ik vond zelfs laatste 2 seizoenen leuk.quote:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind haar niet knap.. het is af en toe een geil wijf met een geile blik, ik wed ook dat ze een tijger in bed is.. maar knap/lekker hell no, geen girlfriend material. Gewoon zo'n wijf waar je 1x per maand freaky shit mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |