neequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is toch wat jullie lekekr vinden? Blond, dikke tieten en grote lippen?
Gewoon verder gaan en een hele avond zuipen en kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Zal eens wat seizoenen overslaan dan.
Kon bij Californication s03 ook niet doorkomen:( waar s05 weer KANKERgeniaal was
Nee T-bag is bi sexueel kijkquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toen hij heel eng naar de dochter van z'n ex keek.
Foto werkt niet bij mij.quote:
A.k.a Carnisexual.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variėren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
variėren van mannen naar vrouwen en kinderen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee T-bag is bi sexueel kijk
De seksuele interesses van het personage, variėren van mannen naar vrouwen en kinderen. Wanneer er wordt gevraagd naar de seksualiteit van T-Bag, antwoordt Knepper: "Hier kunnen we niet over oordelen. T-Bag is niet homoseksueel. Hij is een beest. Hij zou seks hebben met wie dan ook, het maakt hem niks uit.
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
variėren van mannen naar vrouwen en kinderen.
De term pedo is zeker wel aanwezig als je seks zou willen hebben met kinderen op die leeftijd.
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meerquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat slaat als een lul op een drumstel.. Als hij maar sex heeft het maakt hem niet uit met wie of wat..
pedoseksueel is als je echt specifiek van de kinderen bent dat is hij niet...
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dus als Robert M. zegt; "Ja ik heb ook ooit een geile milf geneukt en mn schoonvader", is hij geen pedo meer
Die zou ik ook willen doen ja triootje met haar en die rood harige princess al.quote:
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nope dan is hij multisexueel. maakt zijn acties niet minder slecht trouwens het draagt alleen een andere naam.
Je leert af en toe wel wat bijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Tja je wist niet eens wat cockblocking was, dan verbaasd mij dit niks.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik was niet bekend met het begrip 'multiseksueel'.
Alison Brie, speelt in mad men en ik geloof in nog een serie, kweenie welkequote:Op dinsdag 17 juli 2012 23:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie is dit dan? Zou een zus van Dakota Fanning kunnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |